Stránka 1 z 3

Rozdíl ve výkonu...?

Napsal: 11 dub 2010, 10:20
od Marek77
Přišel známý, co má GIII s motorem AFN se zajímavou prosbou.

Podle vzoru "laciných powerboxů" by chtěl vřadit do série se snímačem teploty nafty rezistor za účelem zvýšení výkonu motoru. Ale aby motoru neublížil, chce to udělat na relé přepínatelně (že by běžně jezdil normálně a jen při blbnutí by vypínačem přepnul a vřadil si rezistor do série s čidlem, aby to "jelo").

Já s něčím takovým nemám zkušenosti především proto, že nejsem příznivcem takovýchto úprav. Ale chci mu vyhovět - je to ostatně jeko nápad, jeho přání a jeho auto, ne? Proto bych se rád zeptal, zda je to skutečně takový zázrak z hlediska zvýšení výkonu motoru.

Takže otázka první: Jak moc je znatelná změna výkonu motoru při "oblbnutí" ŘJ tímto způsobem?
A následně otázka druhá: Jak velkou hodnotu odporu by ten rezistor měl mít?


Děkuji.....

Napsal: 11 dub 2010, 10:33
od Markus01

Napsal: 11 dub 2010, 10:36
od Smoke
poznat to je,
mám dojem že tam bývá kolem 800ohm. můžeš to zapojit: dát odpor napřímo a odněj 2drátky do kabiny zap/vyp

Napsal: 11 dub 2010, 10:43
od Markus01
to Smoke: Vim, že je to (offtopic), ale těch 1230kg co máš v popisu máš napsáno v TP? Já mam 1275kg. Jsem myslel, že váhovej rozdíl je větší.

Napsal: 11 dub 2010, 10:49
od Smoke
v TP je 1220, ve výkupně to zvážilo 1230 bez řidiče.
jinak kamoš má leona tdi, TP 1400 a skutečná 1240

Napsal: 11 dub 2010, 11:08
od Markus01
Smoke píše:v TP je 1220, ve výkupně to zvážilo 1230 bez řidiče.
jinak kamoš má leona tdi, TP 1400 a skutečná 1240
Ono se do těch pohotovostních hmotností teď počítá víc věcí. Já mam OI 2001 ASV a brácha má to samý včetně výbavy. Já mam v TP asi 1350 a on 1275 a přitom jsou celkový hmotnosti stejný... Já jsem auto přihlašoval loni a on tak před 4 rokama.

Napsal: 12 dub 2010, 06:59
od Marek77
Aha, no jo, člověče, blbě hledám. Díky...

Napsal: 12 dub 2010, 11:24
od Markus01
Marek77 píše:
Aha, no jo, člověče, blbě hledám. Díky...
Nemáš zač jmenovče. (noteeth)

Napsal: 12 dub 2010, 17:50
od netopier
vsade pises ze niesi zastanca uprav, a okrem toho ze mas na motore PP764, sa pustis do takejto prasaciny tak sa rozhodni !

Napsal: 12 dub 2010, 18:10
od Marek77
Čti pořádně, chlape!!!

Nikdo tu nemluví o mém autě.

Napsal: 12 dub 2010, 18:39
od netopier
ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !

Napsal: 12 dub 2010, 18:39
od Bóďa
Neměl by si to dělat. Motor nebude splňovat emise.
Takové auto nemá v silničním provozu co dělat.

Napsal: 12 dub 2010, 18:43
od netopier
(LOL) (LOL) (LOL)
boda 100 bodov :D

Napsal: 12 dub 2010, 18:57
od Markus01
A po výměně trysek za větší bez úpravy řj splňujě emise? Nechci vám do toho kecat, ale jedinou výhodu výměny samotnejch trysek vidim v tom, že se daj nový a udělá se tim údržba. Jinak je to ale stejný ochcávání řj jako PB, kdy řj nemá ani šajn co do motoru jde nebo nejde.

Napsal: 12 dub 2010, 18:58
od netopier
Markus skus tu niekde medzi riadkami najst ten kusisko ironie :D