Rozdíl ve výkonu...?
Napsal: 11 dub 2010, 10:20
Přišel známý, co má GIII s motorem AFN se zajímavou prosbou.
Podle vzoru "laciných powerboxů" by chtěl vřadit do série se snímačem teploty nafty rezistor za účelem zvýšení výkonu motoru. Ale aby motoru neublížil, chce to udělat na relé přepínatelně (že by běžně jezdil normálně a jen při blbnutí by vypínačem přepnul a vřadil si rezistor do série s čidlem, aby to "jelo").
Já s něčím takovým nemám zkušenosti především proto, že nejsem příznivcem takovýchto úprav. Ale chci mu vyhovět - je to ostatně jeko nápad, jeho přání a jeho auto, ne? Proto bych se rád zeptal, zda je to skutečně takový zázrak z hlediska zvýšení výkonu motoru.
Takže otázka první: Jak moc je znatelná změna výkonu motoru při "oblbnutí" ŘJ tímto způsobem?
A následně otázka druhá: Jak velkou hodnotu odporu by ten rezistor měl mít?
Děkuji.....
Podle vzoru "laciných powerboxů" by chtěl vřadit do série se snímačem teploty nafty rezistor za účelem zvýšení výkonu motoru. Ale aby motoru neublížil, chce to udělat na relé přepínatelně (že by běžně jezdil normálně a jen při blbnutí by vypínačem přepnul a vřadil si rezistor do série s čidlem, aby to "jelo").
Já s něčím takovým nemám zkušenosti především proto, že nejsem příznivcem takovýchto úprav. Ale chci mu vyhovět - je to ostatně jeko nápad, jeho přání a jeho auto, ne? Proto bych se rád zeptal, zda je to skutečně takový zázrak z hlediska zvýšení výkonu motoru.
Takže otázka první: Jak moc je znatelná změna výkonu motoru při "oblbnutí" ŘJ tímto způsobem?
A následně otázka druhá: Jak velkou hodnotu odporu by ten rezistor měl mít?
Děkuji.....