Stránka 1 z 2

O1 špatný studený start

Napsal: 27 kvě 2010, 16:01
od Mates17
potřebuji poradit kamarádovy špatně startuje oktávka za studena nebo po delšim stání(6a víc Hod.)diagnostika nic neukázala,palivoví filtr nový,žhafky skontrolovány,prosím po čem se ještě mrknout,předem děkuji.

Napsal: 27 kvě 2010, 16:04
od Cupra.TDI
a po nastartování jde bílej dým z výfuku???

Napsal: 27 kvě 2010, 16:33
od midnight_man
heja heja, skontrolovat teplotu chladiacej kvapaliny za studena :) nafta nepadá? pozri či v tej hadičke priehladnej čo ide k cerpadlu nemas velkuuuuuu bublinu :) a ako sa to tvári pri štartovaní? skus za studena nastartovat...hned vypnut...a nastartovat este raz, chytí hned? alebo zase dlho?

Napsal: 27 kvě 2010, 16:53
od Kejdzus
midnight_man : Hele mam taky Oct II 2.0Tdi a spatny starty za studena, a rano prijdu k vozu,jen tak tak naskočí,hned vypnu a nastartuju a naskoci hned bez problemu,Nevis cim by to mohlo byt:-)???

Napsal: 27 kvě 2010, 18:04
od Mates17
jo bílej kouř z vífuku jde,bubliny nejsou žádný,to čidlo ještě zkouknu.

Napsal: 27 kvě 2010, 18:37
od nohic
taky me napada cidlo teploty.. to dela celkem neplechu... a v posledni rade vaha vzduchu

Napsal: 27 kvě 2010, 22:52
od Cupra.TDI
tohle jsem nedávno taky řešil, z ničeho nic dlouhý studený starty doprovázený bílým dýmem a bylo to opotřebeným uložením řemenice na klice z toho se úplně rozhodil předvstřik a když se zkoušelo nastavení rozvodů tak čerpadlo se setrvačníkem vůbec neseděli takže to nejspíš i překočilo.. :roll:

Napsal: 28 kvě 2010, 17:05
od Mates17
tak ráno když to po delšim točení chytlo,a hned sem to chcípnul,a zkusil znova nastartovat tak chytnul hned na drc,předstřik je dobrej.

Napsal: 31 kvě 2010, 20:13
od Batistuta
Tak padá nafta asi,koukni ráno na hadičku,jestli je v ní nafta.

Napsal: 31 kvě 2010, 20:23
od Mates17
právě že nafta tam je bez bublin

Napsal: 31 kvě 2010, 20:27
od midnight_man
počas štartu tam nelietajú bublinky?

Napsal: 31 kvě 2010, 21:23
od Mates17
ne neni tam žádná bublina

Napsal: 15 črc 2010, 12:53
od Johny_RS
Zdar Pánove.
Chcel by som sa opýtať,ked postojim tak cca dva dni tak dlhšie toči a ked naštartujte tak čierny dym za mnou.Sem tam za štartu idu bublinky,viac idu ked potrasiem hadičkami.Ale čo je zaujmave,že pokial som nenatankoval tak bublinka tam nebola dlhši čas...teraz som mal pred rezervov natankoval som pol nadrže a bublinka tam je opäť,raz tam je, raz nie. Ked som si kupil pre nečasom diag.kabel tak mi vypisalo chybu čidla teploty vody ale to bola sporadicka.Vymazal som a odvtedy sa tam neobjavila.Chcel by som sa opýtať,hovorite že je nejake sitko v nadrži.Kde sa nachadza?Na plavaku?Treba s tym nejak opatrne robiť pri čisteni,aby sa neposunul plavak?Auto mam cca 5 mesiacov.K výmene pal.filtra som sa ešte nedostal.Inač ked som bol s autom preč a pridem a po 20 min naštartujem tak chytne hneď.Čo poradite okrem vymeny filtra? (noteeth)

Napsal: 12 říj 2010, 16:55
od Pavel007
Zdravím, chtěl bych Vás požádat o radu či názor.
Mám OCT 1.9TDI 81kW.
Měnil jsem rozvody, poté co motor špatně startoval za studena. Přistartu še světlý kouř z výfuku a všude byla cítit nafta. Po té co jsem provedl kontorlu nastavení motoru jsem zjistil, že byl řemen o zub mimo klika x vačka. Do výměny rozvodů zbývalo 10.000km tak jsem ho vyměnil i vodní pumpou.
Po víměně motor běhal bez problémů cca 2 týdny, ale při poklesu teplot na 2 stupně ráno motor nechtěl naskočit ani na desátý pokus. Odpojil jsem čidlo teploty a jednotka začala hned žhavit a potom motor "koktavě" naskočil a potom již šel bez problému.
Žhavení jsem kontroloval a vše běží jak má jen nechápu proč se žhavení nezaplo hned na začátku před prvním startem.
Odpoledne to už bylo tepleji tak cca 15 stupňů (žhavení je standardně deaktivováno), motor opět nenaskočil a naskočil až s odpojením teploty vody.
Po příjezdu jsem zkouknul jednotku VAG a zjistil jsem závadu "Nastavení předvstřiku při startu - hodnota příliš nízká.
Rozebral dekl rozvodů a provedl znovu mechanické nastavení čerpadla a provedl dynamický test nastavení předvstřiku pomocí TDI Timing, asi na osmý pokus to bylo nastaveno v toloranci modrá >> zelená.
Po zkušební jízdě cca 12 km do kopce a z kopce jsem zkontroloval TDI Timing a ten byl opět pod červenou čárou !?
Jak je možné že se tato hodnota změnila?
Znovu jsem provedl mechanické dostavení a po zkušebních 5 km se hodnota znovu změnila na nižšší cca o 10. Při druhé jízdě jsem si byl již jistý, že se šrouby na rozvodovém kole nepohnuly.

Máte někdo ideu co se v tom motoru děje?
Díky za Vaše názory a pomoc.

Napsal: 12 říj 2010, 17:56
od leguan
mohlo by to byt ozubene kolečko na klice