Stránka 1 z 2

Zaslepení EGR - vyndání chladiče plynů do EGR. PROSÍM O RADU

Napsal: 30 kvě 2010, 14:47
od MaraIV
Chci se optat chystám se zaslepit EGR , a od svodů vede trubka do chladiče, který je přidělán na sacích parohách a zajímalo by mě když dám záslepku přímo na svody jestli tam ten chladič ještě musí být nebo ho můžu vyndat a dát jen spojky na trubky pro vedení vody. (motor AXR) Dík za info .Obrázek

Napsal: 30 kvě 2010, 18:06
od Tomas.cz
Můžeš to vyhodit ven.
Ty máš automat?

Napsal: 30 kvě 2010, 18:15
od MaraIV
Tomas.cz píše:Můžeš to vyhodit ven.
Ty máš automat?
Nn mam v tom manual

Napsal: 30 kvě 2010, 18:25
od Tomas.cz
Tak to koukám, že tam je ten spaliňák a dokonce s přepínací klapkou, AGR je EU2 původně.

Napsal: 30 kvě 2010, 19:23
od MaraIV
Tomas.cz píše:Tak to koukám, že tam je ten spaliňák a dokonce s přepínací klapkou, AGR je EU2 původně.
Tak sem se překouknul a motor je to AXR (LOL) . Takže když to vyndám tak se zvýšej emise o trochu - ale snad furt v normě ??

Napsal: 30 kvě 2010, 20:00
od Tomas.cz
Aha :)

Tak tady musíš nechat ošetřt sw v jednotce motoru jinak to bude padat do nouzáku :(

Napsal: 30 kvě 2010, 20:16
od MaraIV
Tomas.cz píše:Aha :)

Tak tady musíš nechat ošetřt sw v jednotce motoru jinak to bude padat do nouzáku :(
Aha, mno tak já původně začal jen tím že zaslepim EGR , když sem vyndal EGR a viděl jak sou zanešení sací svody tak sem to vyndal a abych měl lepší přístup tak sem sundal přívodní hadici k turbu natož sem zjistil že v něm je olej tak sem ho taky vyndal i se svodama abych ho dal na repas .Takže když do budu dávat do kupy tak ho tam musím vrátit ten "spalińák" i s EGR nebo jak to udělat přes soft? Obrázek

Napsal: 30 kvě 2010, 20:53
od toby66kw
Já sem ho rovnou vyhodil , nouzák nebude jen kontrolka motoru a hláška ve vagu.

Napsal: 30 kvě 2010, 21:58
od MaraIV
A když ho tam nedám tak ty dvě podtlakový hadičky mam zaslepit ? A ještě by mě zajímalo co je to to 4X Off ?

Napsal: 31 kvě 2010, 04:52
od toby66kw
MaraIV píše:A když ho tam nedám tak ty dvě podtlakový hadičky mam zaslepit ? A ještě by mě zajímalo co je to to 4X Off ?

Zaslep je přímo na té kostce.Tu tenkou na vodu nezaslepuj propoj ju přez tandem.

4x OFF = egr ,kat,váha a zadní tlumič OFF ;)
Ten tlumič je ale už ON
ten OFF je na prodej
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=60mm

Napsal: 04 čer 2010, 22:16
od MaraIV
toby66kw píše:
MaraIV píše:A když ho tam nedám tak ty dvě podtlakový hadičky mam zaslepit ? A ještě by mě zajímalo co je to to 4X Off ?

Zaslep je přímo na té kostce.Tu tenkou na vodu nezaslepuj propoj ju přez tandem.
Tak já sem propojil tu slabou co šla do spaliňáku na bloku i tu tlustější co jde asi do topení , ale zbyli mu tu dvě hadičky podtlakový - ta co šla na otvírání klapky do spaliňáku a na otvíráni EGR - ty mam zaslepit nebo se se snima dělá?
A ještě odpojil sem elektroniku do váhy vzduchu , a "chcípací klapky" (před EGR) a podtlak na turbo bo sem tam dal GT1749VA - když to zas všechno složím můžu to normál nastartovat nebo se ještě seřizujou nějaký hodnoty těch klapek atd.

Napsal: 06 čer 2010, 08:17
od toby66kw
MaraIV píše:
toby66kw píše:
MaraIV píše:A když ho tam nedám tak ty dvě podtlakový hadičky mam zaslepit ? A ještě by mě zajímalo co je to to 4X Off ?

Zaslep je přímo na té kostce.Tu tenkou na vodu nezaslepuj propoj ju přez tandem.
Tak já sem propojil tu slabou co šla do spaliňáku na bloku i tu tlustější co jde asi do topení , ale zbyli mu tu dvě hadičky podtlakový - ta co šla na otvírání klapky do spaliňáku a na otvíráni EGR - ty mam zaslepit nebo se se snima dělá?
A ještě odpojil sem elektroniku do váhy vzduchu , a "chcípací klapky" (před EGR) a podtlak na turbo bo sem tam dal GT1749VA - když to zas všechno složím můžu to normál nastartovat nebo se ještě seřizujou nějaký hodnoty těch klapek atd.
Váhu a klapku neodpojuj, nic se neseřizuju není to benál.
Nechápu , píšeš žes odpojil podtlak na turbo :roll:

Napsal: 07 čer 2010, 17:19
od MaraIV
toby66kw píše:
Váhu a klapku neodpojuj, nic se neseřizuju není to benál.
Nechápu , píšeš žes odpojil podtlak na turbo :roll:
Jak sem to čistil tak sem odpojil klapku a čidlo na IC , a ten podtlak ten sem jen rozpojil když sem dával jiný turbo

Napsal: 07 čer 2010, 17:25
od toby66kw
MaraIV píše:
toby66kw píše:
Váhu a klapku neodpojuj, nic se neseřizuju není to benál.
Nechápu , píšeš žes odpojil podtlak na turbo :roll:
Jak sem to čistil tak sem odpojil klapku a čidlo na IC , a ten podtlak ten sem jen rozpojil když sem dával jiný turbo
:)

Napsal: 18 dub 2015, 22:06
od lukas94
Zdravím hoši už to někdo vyhodil uplně pryc ? co pak potřeboval za propojky ?