Stránka 1 z 2

kontrola logu 1.9TDI 81kw

Napsal: 06 čer 2010, 15:45
od Arrowsone
Ahoj jsem tu nový může mi někdo zkontrolovat log?
http://leteckaposta.cz/704256672

Napsal: 11 čer 2010, 08:07
od Pája 19
No log jak z učebnice. Takže znova. Naloguj kanály 3,10,11 na trojku od volnoběhu do min 4000ot/min, na plnej plyn. Ale vypadá to, že ti turbo tlačí moc. Teda pokud nemáš poladěný ARL. Tudíž bys moch napsat i typ auta, kód motoru a rok výroby. Nefunguje ti pravděpodobně regulace tlaku turba. N75, hadičky nebo přidřený lopatky.

Napsal: 12 čer 2010, 20:23
od Arrowsone
Zitra udělám novej log, auto je Audi A4 1.9TDI AFN rok 97, hadice a N75 je cca před měsícem vyměněn za nový.

Napsal: 14 čer 2010, 17:41
od Arrowsone
Nový a doufám že správný log http://leteckaposta.cz/554834653 budu rád za odpověď.

Napsal: 17 čer 2010, 05:12
od Pája 19
Při to logování to spadlo do nouzáku, nebo co to dělá? Každopádně ti turbo tlačí plnej kotel, tak ho moc nehoň, než to opravíš, ať ti nenadělá pod kapotou paseku.

Napsal: 17 čer 2010, 10:22
od Arrowsone
Přesně tak při logování to spadlo do nouzaku, dělá to furt, cca vic jak 3200ot na trojku bo čtyřku. Tzn. že má turbo zaseklý lopatky?

Napsal: 17 čer 2010, 19:53
od Pája 19
No zkus mrknout na to táhlo od baňky na turbu, jestli se hejbe plynule, v celym rozsahu a dostatečně rychle. Jde to Vagem, nebo i při protůrování by se mělo správně zatahovat. Nebo odšroubovat to táhlo i s baňkou od turba a zahejbat, jestli se lopatky hejbou volně.

Napsal: 20 čer 2010, 09:34
od Arrowsone
Tak jsme se k tomu dostal až dnes, to táhlo se nehejbe vůbec, až tak při cca 3t otáčkách se kousek pohne.

Napsal: 22 čer 2010, 10:38
od tukydydes
Nezkouk by mi někdo LOGA. Jedná se o Oktu 1,9 TDI 81kW AHF r.v. 2000, první majitel najeto 260.000km (real). EGR off, turbo mi kontroloval Andree (výměna podtlak baňky), nové podtlakové hadice, váha má najeto cca 100tisíc. Ve VAGU žádné chyby, předvstřik na 50. Díky.

http://leteckaposta.cz/711971190

Napsal: 22 čer 2010, 12:06
od Julinaa
no co to zase jeeéé (hm) ty jsi uploudnul na leteckou poštu odkaz ke stažení souboru,kterej je nejspíš ve tvém pc (wallbash)

Napsal: 22 čer 2010, 13:11
od tukydydes

Napsal: 22 čer 2010, 19:56
od sparco gti
trochu ti pridrhava regulacia

Napsal: 23 čer 2010, 18:22
od dinko181
Ahojte, môžte pozrieť aj na môj? Sú tam tri, ten tretí je najlepší. Niekedy mi po dlhšej jazdy na diaľnici padne do núdzového režimu. Je to octavia, rok výroby 2000, 1,9 81 kw, ASV

http://leteckaposta.cz/154864812

Napsal: 23 čer 2010, 19:18
od Julinaa
a co chyby? to nepíše žádný? Já dělal zrovna dneska log a při prvním logu mi to spadlo do nouzáku u 4 tis. ot. a číslo chyby bylo 17958 (cosi o zkratu ventilu N75)
udělal jsem druhý log,hnal to přes 4 tis.ot a nic.
Opravdu může takhle zlobit N75 ? nebo to je spíš zasrané turbo?

Galaxy 1,9 TDI 81kW AVG r.v.2000

http://leteckaposta.cz/214043148

Napsal: 24 čer 2010, 14:09
od dinko181
Na závady som nepozeral. Mne sa to stáva len na diaľnici pri vysokých otáčkach ako tebe. Turbo má nejakých 30000km...