Stránka 1 z 4

rozvody 81kw ASV

Napsal: 26 čer 2010, 09:41
od Dushky888
Cest praci! Chystam sa na mojej Octe menit rozvody a zvazujem, ci tam mam dat original rozvod od Skodovky plus origo zo Skodovky hydrostely, alebo to co doteraz sada od ContiTech a hydraky LuK resp. INA..... Co poradia odbornici? Ak by mal nahodou niekto aj skodovacke cisla dielov, tak poprosim :) ETKA u mna nie je :(

Napsal: 26 čer 2010, 11:33
od slovacek.milos
dej inu

Napsal: 26 čer 2010, 11:33
od Marek77
Kupovat tyto díly ve Škodovce je nerozum. Cena bude trojnásobná ve srovnání s běžnou prodejní sítí.

Já používám řemeny BOSCH, Contitech nebo DAYCO, kladky INA, SNR a podobně. Hlavně při výměně rozvodů nezapomeň vyměnit vodní čerpadlo.


Originál čísla:
Zdvihátko: 050 109 309 J
Řemen: 038 109 119 M
Kladka napínací: 038 109 243 N
Kladka vodicí malá (dole): 038 109 244 E
Kladka vodicí malá (nahoře): 036 109 244 K
Kladka vodicí velká: 038 109 244 M
Vodní čerpadlo: 038 121 011 A


Výměnný interval 150.000 km.

Napsal: 26 čer 2010, 11:37
od slovacek.milos
asv má interval 6O.OOO těch l5O.OOO to je lepší řemen? miloš

Napsal: 26 čer 2010, 11:48
od Fantik
Řemen: 038 109 119 M

By měl bejt na prodlouženou výměnu 120tis ale od nějakýho roku tam psali 150tis. ;)

Napsal: 26 čer 2010, 13:21
od Dushky888
ja som uz 2x pouzil sadu ContiTech so zosilenym remenom na 90.000km a vodna pumpa HEPU. Uplna spokojnost, bez vyhrad! Ked som priviezol auto z DDR, tak malo 200t km ale nebola servisna knizka, tak som to pre istotu vsetko vymenil. A o 30t km ma to caka znovu, co je niekedy v 9. alebo 10. mesiaci. Viem ze origo dielce su drahsie, ale mozem ich mat za nakup a este -DPH. Len neviem ako su kvalitne... Toto ma asi najviac trapi :(

Napsal: 26 čer 2010, 13:53
od slovacek.milos
asi ani jeden výrobce nedělá řemeny které se hned podělají a motory se potkají co myslíš :?

musíš si prostě vybrat řemen který tě nebude trápit to je o psychice miloš ;)

Napsal: 26 čer 2010, 16:31
od Dushky888
vytahnem z kalhot a bude vymalovano :)

Napsal: 26 čer 2010, 16:35
od Dushky888
slovacek.milos píše:asi ani jeden výrobce nedělá řemeny které se hned podělají a motory se potkají co myslíš :?

musíš si prostě vybrat řemen který tě nebude trápit to je o psychice miloš ;)
A kladky? Asi tiez :)

Napsal: 26 čer 2010, 21:34
od Rider.23
Fantik píše:Řemen: 038 109 119 M

By měl bejt na prodlouženou výměnu 120tis ale od nějakýho roku tam psali 150tis. ;)
Jo, u ASV je od roku 2004 interval 150t km na výměnu rozvodů, ale pak se to vrátilo zase na 120 u těch novějších motorů...

Napsal: 26 čer 2010, 21:38
od josef10
slovacek.milos píše:asv má interval 6O.OOO těch l5O.OOO to je lepší řemen? miloš
milosi, asv ma 90.000 neeeeee 60.000

Napsal: 27 čer 2010, 10:09
od slovacek.milos
josef10 píše:
slovacek.milos píše:asv má interval 6O.OOO těch l5O.OOO to je lepší řemen? miloš
milosi, asv ma 90.000 neeeeee 60.000
máme legál data od elitu a tam píšou ASV vyměnte řemen každých 60.000 km u servisu long life je 9O.OOO , taky ho můžeš měnit každách l5,OOOmá tam napsíno kontrola případně vyměnit, samozřejmě že je řemen na 150,OOO km ale i ten můžeš klidně vyměni v souladu s daty po l5.OOO km kímoš ve značkovém říkal že když ho mám vymontovat a podle pokynu prohlédnout tak dám zrovna nový

já chci jen říct že je to plus mínus autobus interval výměny je jen horní hradńice miloš

Napsal: 27 čer 2010, 20:43
od Marek77
Interval výměny prakticky závisí na použití řemene a velké vodicí kladky. Pokud je na motoru použit řemen 119M a velká vodicí kladka 244M, je výměnný interval 150.000 km.

Původně bylo 90.000 km, to bylo s řemenem 119D. Pak se dal řemen 119M, ale velká vodicí kladka byla byla ještě starého provedení 244H (měla menší ložisko) a interval byl 120.000 km. Po zavedení velké vodicí kladky 244M s velkým ložiskem se interval prodloužil na 150.000 km a spolehlivě to vydrží.

Napsal: 27 čer 2010, 20:47
od Dushky888
Marek77 píše:Interval výměny prakticky závisí na použití řemene a velké vodicí kladky. Pokud je na motoru použit řemen 119M a velká vodicí kladka 244M, je výměnný interval 150.000 km.

Původně bylo 90.000 km, to bylo s řemenem 119D. Pak se dal řemen 119M, ale velká vodicí kladka byla byla ještě starého provedení 244H (měla menší ložisko) a interval byl 120.000 km. Po zavedení velké vodicí kladky 244M s velkým ložiskem se interval prodloužil na 150.000 km a spolehlivě to vydrží.
Toto je dobra informacia :)

Napsal: 27 čer 2010, 20:49
od Marek77
Služebník...