Stránka 1 z 4

Škoda Felicie 1,9 D nechce chytnout

Napsal: 19 črc 2010, 11:01
od martinkratas
Ráno mě volala manželka, že přišla k autu a nažhavila, start a auto chytlo jen na pár vteřin a zdechlo. Opakovala několikrát a pořád stejné i s plynem. Co to může dělat. Není to ventil co zastavuje přívod nafty do čerpadla??? Nemá někdo stejnou zkušenost. Všem předem díky. ;)

Napsal: 19 črc 2010, 13:00
od jericho-3
Nedošla jí nafta? Ať se podívá,/nebo někdo/zda se jí při startu kouří z výfuku...

Napsal: 19 črc 2010, 14:21
od Vici
imobilizér? nerozpadl se jí třeba klíček?....

Napsal: 19 črc 2010, 14:24
od a3anko
bez neho by ani nachytila... uz sa mi to raz stalo...

a co tak vymenit palivovy filter ? mozno nejake usady v nadrzi... kolko tam mas nafty ?

Napsal: 19 črc 2010, 15:09
od OťasTDi
já také tipuji imobilizér...

Napsal: 19 črc 2010, 16:40
od martinkratas
Chlapi teď jsme to měli na Vagu a vůbec se nemůžeme spojit s ŘJ motoru. S immo jsme se spojily v pohodě a není tam žádná chyba. Teď už to ani nehlesne nekouří a když jsem oddělal tlakovou trubku ye vstřiku tak ani slza. Nafty půl nádrže a filtr měněnej na podzim. Teď jsem to odkalil a žádná voda. Jak proměřit ŘJ nebo mzslíte, že je to něco jinýho. Asi před rokem jsme zkoušeli akční členy a s ŘJ jsme se spojily normálně. :?

Napsal: 19 črc 2010, 16:50
od martinkratas
Chlapi teď jsme to měli na Vagu a vůbec se nemůžeme spojit s ŘJ motoru. S immo jsme se spojily v pohodě a není tam žádná chyba. Teď už to ani nehlesne nekouří a když jsem oddělal tlakovou trubku ye vstřiku tak ani slza. Nafty půl nádrže a filtr měněnej na podzim. Teď jsem to odkalil a žádná voda. Jak proměřit ŘJ nebo mzslíte, že je to něco jinýho. Asi před rokem jsme zkoušeli akční členy a s ŘJ jsme se spojily normálně. :?

Napsal: 19 črc 2010, 17:09
od a3anko
skus pozriet ukostrenie, poriadne popritahuj vycsti kontakty... tak isto aj na riadiacke... ak nic tak riadiacka KO

Napsal: 19 črc 2010, 17:30
od martinkratas
Zítra to zkusím, ale na ŘJ jsou kontakty jako nové. Já to už před zimou prošplíchal kontaktolem tak zkusím ty kostry. Nevíte kolik přijde ŘJ a jestli se u tohodle auta musí přizpůsobovat??? Díky ;)

Napsal: 19 črc 2010, 17:35
od Vici
u tohohle auta se ale nespojuješ s 01 - řídící jednotka motoru ale tuším 47 - elektronika diesel čerpadla.. nebo tak nějak.. píšu to z hlavy, můžu se plést
koukali jste tedy na správnou jednotku?

tu "řj" bych možná někde našel starší, určitě dobrou...

Napsal: 19 črc 2010, 17:38
od martinkratas
Za kolik by byla???

Napsal: 19 črc 2010, 19:31
od embro
Adresa 41. A ak nic tak skontrolovat napajanie poistka 5A pripadne K vedenie. Najprv zo zasuvky do pocitaca a potom z modulu immo do rj ventilu paliva.
Obrázek
Obrázek

Napsal: 19 črc 2010, 20:16
od martinkratas
Moc tomu nerozumím, ale odkud máš ty obrázky?? Musím někde půjčit ŘJ a pak se uvidí. Do toho Vagu mám zadat tu adresu kde??? Díky.

Napsal: 19 črc 2010, 20:21
od uhustick
(noteeth)
no majstri nic zadnej navod pro blbecky tak treba skusit toto
=
http://www.alfredsport.sk/product/liqui ... 00ml-1589/

Napsal: 19 črc 2010, 21:05
od embro
martinkratas píše:Moc tomu nerozumím, ale odkud máš ty obrázky?? Musím někde půjčit ŘJ a pak se uvidí. Do toho Vagu mám zadat tu adresu kde??? Díky.
Rj ti nepomoze. Immo ine priamo do rj ventilu vypnutia paliva. Treba mu skontrolovat najprv napajanie a kostru a potom pripadne K-cko. Ak mas vag pozri este v immo prijem kluca, autorizaciu a tiez odpoved od rj ventilu. To vsetko mas v nameranych hodnotach. Pripadne sa to da aj obist. Ale na to treba vela snahy. Rozbrusit kryt na cerpadle a prepojit ventil priamo od +15