Stránka 1 z 6
Jak zlepsit starty starych dieselu?
Napsal: 24 led 2006, 18:36
od jarda3tipo
Mam starika 1,9td z Torina a pri teplotach pod -5°C se mu po 2dnech stani nechce moc chytat.
Pri roztazeni se starterem chytne na par metrech.
Starter toci dobre.Akuma 74Ah ,zhavice,trysky a cerpadlo jsou 4 roky stare.
Startu pomaha¨teply vzduch do parohu a startovaci sprej.
Mozna budou v haji tlaky valcu.
Nabizi se eter.Ten je sice devastacni,ale rozhybe stuhly motor.
Jake mate zkusenosti?
Napsal: 24 led 2006, 20:42
od Tomas-Oaza
start eterem = asi 10000najetych km
nech si zmerit tlaky,ja to udelal a tipuse netrapim,ma jen 23 at. chyta jen do -10 pak jen toci a nic nedel

Napsal: 24 led 2006, 22:13
od origoš
S Fiaty mám bohaté zkušenosti. Prostě to má malé tlaky. Překroužkovat a bude chytat na první otočení.
Napsal: 18 úno 2006, 19:00
od pietromasoni
origoš píše:S Fiaty mám bohaté zkušenosti. Prostě to má malé tlaky. Překroužkovat a bude chytat na první otočení.
tlaky jsem mel 30 32 32 32 coz si myslim ze je dobry starter je v poradku zhaveni take ale startuje spatne tak nevim...
Napsal: 18 úno 2006, 19:29
od Tomas-Oaza
tak ja mam na kappe nalitany 245000 a startuje v tech -25 na prvni otoceni, a tipo pod - 10 jen toco a nechce se mu,tam vim ze je mam slaby
Napsal: 18 úno 2006, 19:53
od pietromasoni
Tomas-Oaza píše:tak ja mam na kappe nalitany 245000 a startuje v tech -25 na prvni otoceni, a tipo pod - 10 jen toco a nechce se mu,tam vim ze je mam slaby
mel jsem ho v servise zlepsilo se startovani ze tepla predtim jsem to musel dele tocit ted to chyta dodre ale studeny se to trepe jeko kdyz jsem mel spatne zhavice proste to studeny netoci tatatata ale drum drum s plynem tu chytne hned ale je mi divny ze to netoci normalne nemeli jste nekdo stejny problem v servise to bylo rekl ze to neni zadna slava ale ze je to v poho....?pritom kdyz mi v tech mrazech zatuhla nafta tak to tocilo s motorem normalne....na sucho...
Napsal: 18 úno 2006, 20:02
od Tomas-Oaza
a jaky mas ty zhavice? ja kdys jsem dal loni do astry nase brisky novy tak to hrozne dlouho tocilo,tak jsem tam dal zpatky stary bosche a je klid. jsou asi nejlepsi
Napsal: 18 úno 2006, 20:10
od pietromasoni
Tomas-Oaza píše:a jaky mas ty zhavice? ja kdys jsem dal loni do astry nase brisky novy tak to hrozne dlouho tocilo,tak jsem tam dal zpatky stary bosche a je klid. jsou asi nejlepsi
musim priznat tak znacku neznam menil jsem je v lete staly 1200 bez dokladu v tydnu se zeptam jdu menit termostat je spatny ale budou urcite kvalitni a zhaveni zhavi z vyfuku se nekouri....
Napsal: 20 úno 2006, 09:18
od PiP
Doporučujem zásadne rýchložhaviče (zúžený hrot), a hlavne aby tie žhaviče mali správnu dĺžku. Pokial sú krátke točíš a nič. Ale podľa toho čo píšeš vyzerá to na netesnosť palivového potrubia a padanie nafty. Keď Ti auto stojí v kľude dva, tri dni a pri štarte nejde z výfuku dym nafte je spadnutá. S kontroluj si ešte funkčnosť uzatváracieho ventilu na čerpadle.
Napsal: 20 úno 2006, 16:09
od pietromasoni
PiP píše:Doporučujem zásadne rýchložhaviče (zúžený hrot), a hlavne aby tie žhaviče mali správnu dĺžku. Pokial sú krátke točíš a nič. Ale podľa toho čo píšeš vyzerá to na netesnosť palivového potrubia a padanie nafty. Keď Ti auto stojí v kľude dva, tri dni a pri štarte nejde z výfuku dym nafte je spadnutá. S kontroluj si ešte funkčnosť uzatváracieho ventilu na čerpadle.
ve ctvrtek jdu do servisu tak se na to zeptam dik
Napsal: 07 bře 2006, 17:35
od pietromasoni
kdyz startuju s plynem tak to celkem naskoci ale bez se na poprve nechytam cim to muze bejt?
Napsal: 07 bře 2006, 18:07
od Csala
pietromasoni píše:kdyz startuju s plynem tak to celkem naskoci ale bez se na poprve nechytam cim to muze bejt?
Ja studeny motor startujem s plynom - mam tam od vyroby rucny plyn. A tak to kaze aj original manual k autu. Po zahriati motora postupne rucny plyn uberam.
Napsal: 07 bře 2006, 18:16
od pietromasoni
Csala píše:pietromasoni píše:kdyz startuju s plynem tak to celkem naskoci ale bez se na poprve nechytam cim to muze bejt?
Ja studeny motor startujem s plynom - mam tam od vyroby rucny plyn. A tak to kaze aj original manual k autu. Po zahriati motora postupne rucny plyn uberam.
jo ale spravne by to melo startovat bez plynu..melo by to samo davkovat podle teploty ne?
Napsal: 08 bře 2006, 07:23
od Csala
pietromasoni píše:Csala píše:pietromasoni píše:kdyz startuju s plynem tak to celkem naskoci ale bez se na poprve nechytam cim to muze bejt?
Ja studeny motor startujem s plynom - mam tam od vyroby rucny plyn. A tak to kaze aj original manual k autu. Po zahriati motora postupne rucny plyn uberam.
jo ale spravne by to melo startovat bez plynu..melo by to samo davkovat podle teploty ne?
Neviem o nicom, co by v mojom aute regulovalo predvstrek alebo mnozstvo nafty v zavislosti od teploty.
Riadiacu jednotku motora nemam

Napsal: 08 bře 2006, 07:59
od origoš
U tohoto typu je doporučeno sešlápnout plyn do poloviny. 6ádná regulace tam není.