Stránka 1 z 1

Test akcnych clenov- ventil N18

Napsal: 29 zář 2010, 17:28
od firefighter1
prosim o radu. Pri kontrole akčných clenov motora pri zapnutom zapalovani mi VAG vypisuje, ze ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov je nefunkčný. Co mam robit? Je vadny N18 alebo zaseknuty EGR. Ďakujem za rady...
VW Sharan 2.0 TDi PD, motor BRT, rv10/2007, 103kW :?

Napsal: 29 zář 2010, 17:48
od slovacek.milos
natartuješ auto a dáš ten test, fachá to tak že 2s otvbírá a 2s zavírá a ty slyšíš jak reaguje eger.

pokud chceš odskoušet egr musíš tu hafičku propojit napřímo mimo N18 a chovat se jak N18,

připoj podtlak odpoj podtlak ale ten podtlak v té hadičce musí být že tu vcucvává kůži na prstu miloš

Napsal: 29 zář 2010, 17:59
od firefighter1
Pri nastartovani sa ani neviem dostat na test akcných clenov, vypisuje ze test nie je mozný

Napsal: 29 zář 2010, 19:04
od slovacek.milos
firefighter1 píše:Pri nastartovani sa ani neviem dostat na test akcných clenov, vypisuje ze test nie je mozný
aha tam to nevím co jsem kde byl tak to šlo

takže při testu s vypnutým motorem slyšíš jak N 18 cvaká pokud necvaká, jde profouknout komresorem a někdy skoro nikdy se chytne,

a pak za jízdy zkus připojovat ten podtlak na EGR a ucho ti prozradí zda chodí miloš ;)

Napsal: 05 úno 2011, 17:12
od firefighter1
Takže pri teste akčných členov mi nič netuka. Hodnoty pracovného cyklu sa ale menia v rozmedzí od 4,8% a potom 36,7%. Problém je v tom, ze v malých otáčkach mi niekedy auto ide ako keby na tri valce-zdochýna, ak stlacim plynový pedál na maximum-otáčky, po chvíli sa auto rozbehne ale zacne hlasiť emisie-do dielne. Zavada sa neprejavuje vzdy....iba obcas. Na VAGu je závada 005121- elektromagnetický ventil spätného vedenia vyfukových plynov (N18). problem je v tom, že N18 je priamo na EGR. Musím vymeniť celý EGR? Nemôze byt problém v kábloch alebo v hadičkách? Ďakujem

Napsal: 26 lis 2014, 14:59
od brunko47
na EGR nezvykne byť N 18 ,tam je chcip klapka

Napsal: 27 lis 2014, 00:46
od Čert
Test akčních členů jde spustit většinou jen při neběžícím motoru.
Nebo jeho část.