Stránka 1 z 1

Eberspacher B4W-SC vs. D4W-SC

Napsal: 15 říj 2010, 18:17
od Marek_A4
Urcite sa tu najdu medzi vami majstri, ktory sa zaoberaju repasom a udrzbou nezavislych kureni...a preto sa chcem spytat, ake mate skusenosti s tym ze benzinove B4W-SC moze fungovat bez problemou na naftu a neovplyvni to jeho funkcnost ani zivotnost... je to mozne, alebo pan co mi toto tvrdi zavadza..? A vraj sa montazou kureni zaobera uz 9 rokov. Je to teda mozne? Diky za objasnenie ;)

Napsal: 15 říj 2010, 18:22
od Ladas
taky jsem to slyšel že to jde od jednoho bifíkáře...

Napsal: 15 říj 2010, 18:54
od Marek_A4
ze vraj tieto novsie kurenia maju uz rovnaky sposob zapalovania paliva, oproti tym starsim ktore ho mali rozdielny...a tak teda mozu aj benzinove spalovat naftu... :o , je to mozne..? :?

Napsal: 16 říj 2010, 16:01
od Marek_A4
Nikto s tym nemate prosim vas skusenosti? :( diky

Napsal: 16 říj 2010, 17:39
od Vici
taky to řeším... ptal sem se na autosip.cz, a pan Šíp i když nemusel, mi vysvětlil že to není dobrý nápad. Proč tomu tak je - tím jsem ho raději už neotravoval.... čili částečně je to pro mě stále otevřená otázka

Už jen proto že sada eberschpacher pro benzínovou O1 jde stále obědnat ve škodovce za bratru 13500....

Napsal: 16 říj 2010, 20:42
od yanno
nefunguje to ....zakladna vec , ako zapalíš benzín , ked tam maš žhavič ..? ak sa podari zapalit ten benzín , ako sa bude davkovat ? kurenie ma tiez svoju RJ

Napsal: 16 říj 2010, 20:46
od Marek_A4
Citujem : "dieselová topení SC mají o proti benzinovým topením integrováno také palivové čerpadlo." zdroj: http://www.autosip.cz/autosip/14-EBERSPACHER-HYDRONIC

takze to je asi cely rozdiel, ci nie..?

alebo tuto je spalovacia komora urcena aj pre D4W-SC a j pre B4W-SC

http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... WS-D5WS-SC

alebo tiez zhavic http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1 ... -D3-D4-W-Z

tak potom kde je rozdiel...???? :?

Napsal: 16 říj 2010, 21:00
od Marek_A4
yanno píše: ako zapalíš benzín , ked tam maš žhavič ..? ak sa podari zapalit ten benzín ,
Ja by som skor chcel pouzit benzinove na naftu...cize do B4W-SC liat naftu...

Napsal: 16 říj 2010, 21:31
od martinsidlo
Pánové,nevím,já bych zkusil nalít do TDI benzín a do FSI naftu.Oboje pojede.Jak dlouho.....?

Napsal: 16 říj 2010, 21:36
od Marek_A4
Motor v aute asi nie je to iste ako bufik.....

Pan co sa tym zaobera mi napisal toto : "Staršie kúrenia mali rozdielný spôsob zapalovania benzínu a nafty. Nové kúrenia to majú rovnaké, až na pár detailov, ktoré ale vôbec neovplivňujú funkčnosť a životnosť kúrenia ( aspoň ja za 9 rokov, čo robím s nezávislími kúreniami som neregistroval žiadny problém ). Doteraz beží minimálne 6 benzinovích kúrení v naftových vozidlách bez závad, ktoré som namontoval za posledných 5 rokov."

tak ja neviem... :?

Napsal: 16 říj 2010, 21:46
od martinsidlo
Chtěl jsem jen říci,že všechno jde,má to své pro a proti.

Napsal: 16 říj 2010, 21:50
od Marek_A4
A mas s tym prosim ta nejake skusenosti..? Zaujimal by ma nazor niekoho kto to ma odskusane...co od toho mozno cakat a co nie...

Napsal: 16 říj 2010, 22:07
od martinsidlo
Je-li to na mě,nemám.Ale neznám slovo nejde.Ale vždy se najde nějakej blbec,kterej přijde a udělá to.

Napsal: 16 říj 2010, 22:12
od Marek_A4
No ja prave nechcem byt ten blbec, co by to urobil a preto sa radsej 3 krat spytam skusenejsich ;)

Bufizer

Napsal: 23 říj 2010, 08:17
od mamarus
Konstrukce naftovích topení a benzinových je uplně stejná ( stejný čidla, hořák vypadá upně stejně) Ovšem rozdíl tam asi bude a to sice v ridici jednotce. taktování paliva a regulace dmychadla. Nicméně sme šéfovi do auta namontovali benzínové topení do naftového auta a zjistili sme to az pri demontázi o dva roky pozdeji . takze to asi de