Stránka 1 z 2

KTS-FORD

Napsal: 21 říj 2010, 09:04
od mtapaj
mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...

Re: KTS-FORD

Napsal: 21 říj 2010, 12:12
od pett
mtapaj píše:mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
No řekl bych že KTS s těmito staršími ročníky forda dost hořela,pokud má už OBD konektor a nejde přes něj pak ti asi nic jiného nepomůže než jiná diag. Samozřejmě u tohoto auta jde diagnostika kompletně včetně měřených hodnot ,testů zastaveného a běžícího motoru

Napsal: 21 říj 2010, 18:32
od mtapaj
hmm
mal som v ponuke skutocne hodnoty a aj test beziaceho motora,,,ale neslo to spojit...mozno ze cez ten adapter by to fachcilo.
Skusal to niekto??

Napsal: 21 říj 2010, 18:48
od dodi911
Kts a ford velmi nekomunikuje. Skusal som starsie aj novsie a uspesnost tak 3 z 10. Najlepsie sa spajalo asi s abs. Mam len 500-vku novsie netusim. Mozno sa vyjadri Joe, on je na to manik.

Napsal: 21 říj 2010, 19:11
od dodoxd
no s kts 500 to ide lezze problem spociva v tom ze motor pripajas cez bus+ -2vyvod a bus- 10 vyvod OBD na 7-cize k-linka ide iba abs
inak mas 500??mozem poziadat o pomoc???

kts a escort

Napsal: 21 říj 2010, 19:14
od roman
Neřeš adaptér na KTS, je zbytečně drahej a tady na té adrese najdeš laciný kabel se kterým udělás Escorty úplně bez problémů.
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 9a1589c753

Roman

Napsal: 21 říj 2010, 19:23
od dodi911
Ten kabel mam, uz ho nepouzivam ak niekto chce.

Napsal: 21 říj 2010, 19:25
od dodoxd
cena??

Napsal: 21 říj 2010, 19:27
od dodi911
Mam starsiu verziu, ktora podporuje len motor a urobil som este redukciu na 2 kolik, blikacka. Co ja viem cca 30.

Re: KTS-FORD

Napsal: 22 říj 2010, 08:42
od joe
mtapaj píše:mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
ak uz ma auto OBD konektor a ma k dispozicii seriovu diagnostiku, problem je v tom, ze potrebujes dostat SAE protokol (Bus +/-) na nestandardne piny 3/11 (standardne 2/10), co nevie prehodit ani UBOX (KTS 520/550), ani IBOX (KTS 530/40/70).

skus si pripravit nejaku redukciu, ktora ti prehodi piny 2/10 z OBD stektra na KTS na piny 3/11 na Forde, a sucasne vypnut v KTS rozpoznavanie adapteroveho vedenia (F2). dalej odporucam pripojit sa na jednotku priamym vyberom systemu, automaticke vyhladavanie nemusi zbehnut OK.

ak to ma este v motore trojpin, schemu 1 684 463 440 kdesi mam.
schemu 1 684 463 496 nemam.

avsak, vo vseobecnosti, na Fordy VCM, nijaky z multibrandov u fordov zazraky neurobi.

Napsal: 22 říj 2010, 15:38
od dodi911
Tu schemu na 3 pin by si mohol pohladat :D

Re: KTS-FORD

Napsal: 01 lis 2010, 14:48
od Tomin
joe píše:ak uz ma auto OBD konektor a ma k dispozicii seriovu diagnostiku, problem je v tom, ze potrebujes dostat SAE protokol (Bus +/-) na nestandardne piny 3/11 (standardne 2/10)
Jses na omylu. Na pinech 3/11 se pouziva naprosto jiny protokol nez je na pinech 2/10. Na 2/10 je J1850PWM a nad nim bezi (od roku 2000) i OBDII protokol, ale na pinech 3/11 komunikuji jednotky EEC IV a ty maji naprosto jiny zpusob komunikace.
Obe tyto sbernice sice pouzivaji 5V/0V, ale jak fyzicka, tak protokolova vrstva je totalne odlisna.

Leda to myslis tak, ze KTSka pak bude komunikovat pres stejne vyvody (propojene pak na 3/11) pomoci svych vystupnich dratu pro 2/10. Monze to je. (crazy)

Napsal: 01 lis 2010, 20:55
od joe
viem, co je DCL.
ak to nezbehne napriamo, tak to zbehne s tymto:

Obrázek

Napsal: 01 lis 2010, 21:43
od dodi911
Napajanie a zem je jasna, co tie 2 stredne vyvody, idu medzi 2/10, resp. 3/11 v obd a na strane kts do uni vyvodov, alebo ktory kde. Je to skusane na eec4 aj eec5? Zvysne jednotky by mali ist po klinke, ked sa dobre pamatam.

Napsal: 01 lis 2010, 21:59
od dodi911
Trocha mino tema, ale neskusal si to na daewo, nakolko tam tiez potrebujes prevodnik.