Stránka 1 z 1

Vnutornosti vstreku PD

Napsal: 25 říj 2010, 22:36
od mgbiker
Keby niekoho zaujimalo ako mna co je vo vnutri vstreku a preco sa neda tak lahko rozobrat bez poskodenia tak tu davam par obrazkov...

1.obrazok znazornuje ako je to poskladane vo vnutri "nosa" vstreku

2. obrazok - zakruzkovane tycky ktore sa zlomia pri povolovani "nosa" pretoze tryska ktora je na konci je zapecena karbonom v obale nosa a toci sa to aj s vnutornostamiObrázek
Obrázek

3. schematicke zakreslenie vstreku

Napsal: 25 říj 2010, 22:40
od mgbiker
aby nedoslo k zlomeniu vo vnutri treba postupovat podla tohto navodu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=20181
princip spociva v uchyteni vstreku za trysku aby sa netocili vnutornosti, ale ja som nechcel znicit trysku

Napsal: 25 říj 2010, 22:43
od mgbiker
este ta schema vstreku
Obrázek

Napsal: 26 říj 2010, 09:23
od Kuba
Dík za skvělý info.
U rotaček TDI nebyl problém vstřikovač doma rozebrat a vnitřek za pár korun vyměnit a nastavit na správnej otevírací tlak.

U PD pokud vyměním vnitřek, je to taky třeba vypodložkovat na správný otevírací tlak ? Kolik ten vnitřek na DIESELPOWERu stojí ? Asi se to tak často nemění jako u rotačky že ? (Krom tuningu)

Napsal: 26 říj 2010, 09:59
od mgbiker
no pochybujem ze sa tam nieco podlozkuje vo vnutri, rozobera sa to hlavne kvoli tomu ze ludia chcu vymenit trysku za vacsiu a pripadne to vycistit, na vstreku z vonku sa menia O kruzky a na spodku je medena tepelna podlozka a na konci sa to nastavuje podla navodu od pana Humla
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... t=vstrekov

Napsal: 26 říj 2010, 12:53
od koco
Myslím že tam nie je čo nastavovat, myslím tým otvárací tlak a pod. pretože tlak tam robí zatlačenie piestika (na obrázku označený zelenou) a otvára sa el. impulzom. Kontroluje sa tam asi len rozprach a úkap trysky.

Napsal: 26 říj 2010, 14:52
od mgbiker
vstrekovac ktory je na obrazkoch hore (z motoru ARL), bol vraj nefunkcny pretoze mu odisla elektronika - vie mi niekto vysvetlit co je myslene tou elektronikou?? pretoze ja som tam nasiel len jeden elektromagnet (alebo elektromagneticku cievku) ktora po pripojeni na 12 V pekne cvakala, takze nerozumiem co na tom moze byt zle (hm)

Napsal: 26 říj 2010, 15:29
od malim9am
hm .. tak asi to byl kec .. jestli civka cvaka, tak je asi ok ..

Napsal: 26 říj 2010, 16:38
od dhfool
Jednotka si bere info o rychlosti otevření (BIP) ventilu z průběhu budícího proudu, tak jestli to zkreslovalo...

Napsal: 26 říj 2010, 20:54
od Janosik93
alebo cievka preráža na kostru

Napsal: 26 říj 2010, 21:03
od Huml
jde to rozebrat a složit bez zničení čehokoli, tzn. vytáhnout trysku a znovu ji použít jinde a dát tam třeba jinou ;) není to zas tak složitý

Napsal: 26 říj 2010, 22:10
od mgbiker
ano to je jasne, ide len o to ako uchopit trysku aby sa netocila...