Stránka 1 z 1
Modrý kouř za studena
Napsal: 19 lis 2010, 21:08
od Stavros
Po noci, pri teplote kolem nuly nastartuju VW T4 2,5TDi AXG a pokud vytocim motor kolem dvou tisic a vic, tak zacne modro sedive kourit. Kdyz se akceleruje.
dal jsem nove vstriky a dela to porad. Jakmile se motor zahreje aspon na druhou carku,je vse OK. Potom nekouri cely den. Celkove chodi motor skvele, olej nebere, spotreba OK.
Co by to mohlo jeste byt?
Napsal: 19 lis 2010, 21:21
od Tomas.cz
Moc se to krmí za studena, koukni jestli je ok snímač teploty chladící kapaliny, případně jaká je za tepla dávka Mg/R?
Ale jestli píšeš, že to dělá jen za studena tak bych to neřešil, schválně kolik máš namotáno?
Napsal: 19 lis 2010, 21:26
od Stavros
najeto je na tom 215 tis. teplotu to na budiku ukazuje normalne. Jak to nejlip vyzkouset? Ten kour je spis cejtit olejem. Turbo vypada po sundani hadice normalne, vakl skoro zadny. Ten kour je takovej modrej spis.
Napsal: 19 lis 2010, 22:06
od Stavros
jeste me napadla spojitost s EGR-em.Neni mozny, ze je ten egr zalepenej bordelem a tim to zacne kourit, kdyz otvira? Nebo gufera na ventilech? Kdyby byl problem s motorem, tak to nenastartuje a nejede a to ani za tepla, ne?
Napsal: 20 lis 2010, 17:09
od Stavros
Porad to dela, nejak nemuzu prijit na to cim to muze byt. Jak se bude chovat motor, kdyby nemel tlaky?
Ten motor bezi uplne normalne, olej nebere, ale kouri fakt modre a je to citit spis olejem, ale teoreticky by to mohlo byt hodne bohaty. Kouri to vic, kdyz ten motor drzim, v zaberu turba. Osicka na tom turbu je v norme. Diky za rady.
Napsal: 20 lis 2010, 17:35
od Zdeněk M
Stavros píše:Porad to dela, nejak nemuzu prijit na to cim to muze byt. Jak se bude chovat motor, kdyby nemel tlaky?
Ten motor bezi uplne normalne, olej nebere, ale kouri fakt modre a je to citit spis olejem, ale teoreticky by to mohlo byt hodne bohaty. Kouri to vic, kdyz ten motor drzim, v zaberu turba. Osicka na tom turbu je v norme. Diky za rady.
Ted řesim neco podobnýho, co to je olej nebere, neco si veme každý VW TDI, co to takto pokuřuje modře je olej, tak 2min po startu, co to takto dela tak bere 0,5l na 3000km . Jelikož to je od opravy hlavy (voditka, gufera¨) tak to bude tema guferama, asi nakej ksunt, předtim to nedelalo a sluplo 1l na 15000km .
U tej T4 0,5l na merce asi nepoznas.
Napsal: 20 lis 2010, 18:10
od Stavros
hm, mozna fakt ty gufera. Jak se ti ten motor choval, zes je menil? Jde to nejak poznat?
Napsal: 20 lis 2010, 18:22
od Zdeněk M
Stavros píše:hm, mozna fakt ty gufera. Jak se ti ten motor choval, zes je menil? Jde to nejak poznat?
Dela to od tej opravy hlavy, při 290000km mi fouklo tesnení pod hlavou, tak sem nechal srovnat hlavu a udelat i voditka a gufera a od tej doby stoupla spotřeba oleje.