Indian78 píše:proč čipovat RS 2.0TDI ? jede to snad málo?
A proc ne, kdyz je tu za urcitych podminek (slusne zachazeni) ta moznost?
Vem si, ze kdyz bude clovek prase, tak znici motor i v seriove podobe, ale kdyz bude clovek vedet co a jak a bude se k tomu chovat "lidsky", tak muze mit navyseny vykon v radu desitek procent a bude mu tak slouzit lip. Je potreba si uvedomit, ze ta auta jsou zamerne z fabriky predimenzovana (pro provoz v prasnem prostredi, veder, zim atd.), takze proc toho ve stredni Evrope nevyuzit?
Proc mocit proti vetru?
Dukes píše:...
Dukesi, uprava EDC 17 jde mimo me takze se omlouvam za otazku, nicmene by me zajimalo: Nedalo by se to resit dalsi jednotkou? Ve smyslu, ze by jste mu sehnali (on by si sehnal) jinou RJ, ktera by se nachipovala a on na ni lital a v pripade, ze by byl jakykoliv problem, tak by se tam hodila ta puvodni?
Jinak oni to v servise vskutku nezjistuji, nicmene mam takovy dojem, ze obcas automaticky prehravaji soft novejsim, aktualizovanym. Jinak zjistovat to samozrejme, ze budou v pripade, ze zakazniku bude uplatnovat nejakou reklamaci - a ze zkusenosti mohu rict, ze oni jsou schopni svest cokoliv (i s upravou softu nesouvisejici zavadu) na chip a "zasah", treba i vadnou klimu.
2Muclicek7: ano, v pripade pridavne jednotky se to jako palka muze jevit (byt v porovnani s PC auta je to k smichu), nicmene platis za kvalitu a jistotu spokojenosti. Musis si uvedomit, ze v pripade tohoto reseni ziskavas kvalitu, tedy zadny zhovadily odpor za par kacek - ano ty opravdu "kurvi", protoze nesetrne pristupuji ke svemu okoli (se kterem souvisi), nicmene kdyz si prectes peclive charakteristiku tohoto zarizeni, jedna se o velice sofistikovane a bezpecne zarizeni, ktere bere predevsim ohled na spolehlivost a setrnost.
Osobne se domnivam, ze jde o reakci na zkusenosti na tomto poli, kdy dochazelo (a bohuzel dochazi) k zavadam na motoru a jeho soucastech z duvodu nadmerneho zatizeni ve stavu nejvetsi "zranitelnosti" komponent - tedy kdyz je motor studeny a nedochazi k tak kvalitnimu mazani atd. nebo je poskozeny nebo se nachazi v nestandardnim stavu.
Uvedom si, ze vyhodou tohoto zarizeni je, ze ho muzes dale prodat nebo pouzit v jinem aute podobneho typu ... coz v pripade chipu jde podstatne hur.
A k te cene: netusim, k jakemu navyseni dochazi, nicmene obecne v "tuningu" plati, ze kun pod litr je dobra investice ... tak si to spocitej a "chyt se za nos".
Drzim palce at se Ti podari dobre rozhodnout.