Stránka 1 z 2

Vrtání

Napsal: 04 pro 2010, 12:20
od Thomy
Zdravím, mám jeden teoretický dotaz.. Možná absurdní tak mě neukamenujte (noteeth) .. Je reálný nějak u 1,9TDi zvětšit vrtání válců? Mělo by to cenu?

Napsal: 04 pro 2010, 12:56
od subz3ro_tdi
Pokial vycerpas vsetky ostatne moznosti a limituje ta objem valca, tak preco nie..... ale myslim ze to este nie je tvoj pripad, alebo sa mylim? ;)

Napsal: 04 pro 2010, 14:02
od Thomy
Muj připad to není, máš pravdu. :)

Napsal: 04 pro 2010, 17:02
od 1pavel
největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor

Napsal: 04 pro 2010, 19:27
od Ladas
tak tak ale jakmile nemáš dost nad 220Ps tak nad tím neuvažuj...

Napsal: 04 pro 2010, 21:08
od turbo kamna power
objem ničím nenahradíš ;) (noteeth)

Napsal: 04 pro 2010, 21:19
od turbo kamna power
1pavel píše:největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor
btw. sedne vůbec hlava z 1.9 na spodek z dvoulitra?

Napsal: 04 pro 2010, 23:23
od 1pavel
turbo kamna power píše:
1pavel píše:největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor
btw. sedne vůbec hlava z 1.9 na spodek z dvoulitra?
hlavy 1.9 - 2.0 8v jsou až na drobnosti stejné

Napsal: 04 pro 2010, 23:38
od Huml
turbo kamna power píše:objem ničím nenahradíš ;) (noteeth)
řekl bych, že 72cm3 navíc to asi moc nevytrhne

Napsal: 05 pro 2010, 10:27
od tomtt250
copak to se nedaji sehnat nejaky pisty popripade ojnice...ale cetl jsem ze pisty se nejak aspon upravuji

Napsal: 05 pro 2010, 11:03
od Marek77
Mohl bys jí to průměru 81 mm, což je rozměr pro osmiventilový dvoulitr BMM a dostal by ses na objem 1968 ccm. Ale kluci tady tvrdí, že to nepasuje, protože údajně dvoulitr má jiný průměr pístního čepu. Sice by šla do ok pístů vyrobit přesná bronzová pouzdra, ale to je zásah s nejistou budoucností. Navíc by finančně vyšlo levněji použít celý polomotor z dvoulitru, než předělávat devatenáctku.

Napsal: 05 pro 2010, 12:20
od TDI tech
2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os ;)

Napsal: 05 pro 2010, 14:26
od Marek77
TDI tech píše:2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os ;)
Vyosení pístního čepu má snad každý motor, ne? To je sto let stará věc přece. Není to kvůli hluku, ale kvůli překonávání horní úvrati.

Napsal: 05 pro 2010, 15:13
od Vici
jak píše huml.. ten rozdíl je zanedbatelný, u turbomotoru. to ti víc pomůže jiné turbo, soft, případně vačka a úprava hlavy, svody mezi hlavou a turbem atd atd - ale pochybuju že by se ti chtělo do toho investovat takový balík (LOL)

objem ničím nenahradíš sice platí, ale ne tak moc jako třeba u Š120 nebo Feldy 1,3 (LOL)

Napsal: 05 pro 2010, 17:31
od Marek77
Taky si myslím.

Při dnešních možnostech lze z motoru 1,9 dostat takové hodnoty, že méně otrlé nátury se poblinkají, v horším případě si nadělají do gatí. Takže dohadovat se o tom, jestli by píst o jeden a půl milimetru větší byl či nebyl dobrou volbou, je fakt nesmysl.