Stránka 1 z 3

3.0TDI klapky

Napsal: 08 pro 2010, 22:12
od extrem
Ahoj, na A6 3.0TDI svieti kontrolka motora, v zavadach su klapky v sacom potrubi. Udajne je to casta zavada na tychto motoroch, poradi niekto co s tym? Je potrebne vymenit ovladace klapky alebo to ide nejako opravit? Po nastartovani to chvilu funguje a potom prestane a napise to zavadu.. dik

Napsal: 08 pro 2010, 23:02
od pafka
004120 - saci potrubi (rada valcu 2): dolni mez nedosazena
P1018 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena


012597 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1: dolni stop nedosazena
P3135 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
je tam tohle, že? klapky jsou vyběhaný, výměna

Napsal: 08 pro 2010, 23:11
od extrem
Ano su tam tieto chyby, ale aj elektricka zavada alebo take nieco. A ako je mozne ze presne po minute to prestane fungovat? blok 36, 37

Napsal: 08 pro 2010, 23:40
od Peete
vytahni je ven a rozdelej, budes mit vylamany zuby na koleckach...jsou totiz plastovy... ;)

Napsal: 09 pro 2010, 00:20
od extrem
peete
myslis ktore koliecka, v ovladacoch klapky? tie su ok, ono to aj minutu po nastartovani funguje, potom prestane. tiahla klapky chodia lahko..

Napsal: 09 pro 2010, 03:53
od powerhunter
U nějakejch 3.0TDI jdou ty klapky "vyrušit" úpravou softu (noteeth)

Napsal: 09 pro 2010, 12:17
od extrem
powerhunter píše:U nějakejch 3.0TDI jdou ty klapky "vyrušit" úpravou softu (noteeth)
ak by mi s tým niekto vedel pomôcť tak prosím SZ

Napsal: 09 pro 2010, 17:09
od uiqjirka
pafka píše:004120 - saci potrubi (rada valcu 2): dolni mez nedosazena
P1018 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena


012597 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1: dolni stop nedosazena
P3135 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
je tam tohle, že? klapky jsou vyběhaný, výměna
Ne vzdy,mam audi s touto zavadou,klapky nove,promerena kabelaz az k 5J motoru a zavady jsou stale.U klapek lze udelat zakladni nastaveni pouze po jejich odpojeni a zapojeni pri bezicim motoru,pak zacnou chodit a vse je ok az do vypnuti a znovu nastartovani.Pak se opet musi pri bezicim motoru odpojit a pripojit a zacnou chodit.
SW zruseni by se hodilo...

Napsal: 09 pro 2010, 17:35
od Radek
uiqjirka píše:
pafka píše:004120 - saci potrubi (rada valcu 2): dolni mez nedosazena
P1018 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena


012597 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1: dolni stop nedosazena
P3135 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
je tam tohle, že? klapky jsou vyběhaný, výměna
Ne vzdy,mam audi s touto zavadou,klapky nove,promerena kabelaz az k 5J motoru a zavady jsou stale.U klapek lze udelat zakladni nastaveni pouze po jejich odpojeni a zapojeni pri bezicim motoru,pak zacnou chodit a vse je ok az do vypnuti a znovu nastartovani.Pak se opet musi pri bezicim motoru odpojit a pripojit a zacnou chodit.
SW zruseni by se hodilo...
Mam na jedne A6 uplně stejny problem,prvně novy krok motorek nasledně klapky stale dokola.

Napsal: 09 pro 2010, 18:48
od ZAUDI
Problém je většinou v tom plastovém táhle mezi motorkem a klapkou. Je na spodním kloubku moc velká vůle. Při zákl. nastavení má chodit mezi 20 -80 % a tou vůlí ta spodní hodnota klesne třeba až na 17% tak to napíše závadu. Dost často bývá i vůle na klapkách v tom plastu. Pomůže mýměna za novou trubku sání která přijde i s motorkem a přepracovaným kloubkem na táhle.

Napsal: 09 pro 2010, 20:10
od uiqjirka
Vse mam nove vcetne tahel a chodit to zacne az pri odpojeni a zapojeni.Kdyz je neodpojim a zpet nezapojim pri bezicim motoru tak se ani nehnou.Pri zakladnim jak uz jsem psal se tez nehnou.Pokud behem zakladniho nastaveni je odpojim a pripojim,klapky zacnou chodit a spravne se nastavi.Vypnu motor,nastartuji a opet klapky mrtve.Jelikoz kabelaz i napajeni je ok,musela by pak byt vadna RJ motoru.

Napsal: 09 pro 2010, 20:33
od Roman 101
jak to čtu tak už to auto nechci !!!
ale problém je v softvéru protože něco podobného jsem vyděl a nedokázal jsem si poradit a ve značce to bylo za hod opravené a stalo to 2100 kč.
Ale přesně neřekly co se stalo.
Ale jak to auto sem dojede tak stáhnu soft. a pošlu vám ho.
ale nevím kdy to bude.

Napsal: 09 pro 2010, 20:48
od Radek
Roman 101 píše:jak to čtu tak už to auto nechci !!!
ale problém je v softvéru protože něco podobného jsem vyděl a nedokázal jsem si poradit a ve značce to bylo za hod opravené a stalo to 2100 kč.
Ale přesně neřekly co se stalo.
Ale jak to auto sem dojede tak stáhnu soft. a pošlu vám ho.
ale nevím kdy to bude.
To by bylo super ale mam obavy že to bude mala pravděpodobnost aby někomu sednul.Kdyby byl ten puvodni a pak ten upraveny to by bylo jina kava.Absolvoval jsem uplně stejne peripetie nove sani nove tahlo novy motorek a vše se opakovalo.Potom mi kluci ve značkovem řekli že berou vždy kompletni sani osazene krok motorkem a tahlem ne po dilech.

Napsal: 09 pro 2010, 21:35
od extrem
uiqjirka píše:
pafka píše:004120 - saci potrubi (rada valcu 2): dolni mez nedosazena
P1018 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena


012597 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1: dolni stop nedosazena
P3135 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena
je tam tohle, že? klapky jsou vyběhaný, výměna
Ne vzdy,mam audi s touto zavadou,klapky nove,promerena kabelaz az k 5J motoru a zavady jsou stale.U klapek lze udelat zakladni nastaveni pouze po jejich odpojeni a zapojeni pri bezicim motoru,pak zacnou chodit a vse je ok az do vypnuti a znovu nastartovani.Pak se opet musi pri bezicim motoru odpojit a pripojit a zacnou chodit.
SW zruseni by se hodilo...
Presne ako pises, po odpojeni a znovupripojeni pri nastartovanom motore zacnu fungovat, ale po minute (presne 61s) prestanu. Obcas jedna, obcas druha, niekedy obidve :? Potom musim znova odpojit a pripojit... Potom zas minuta... Ked to ide, pozadovana a skutocna hodnota v kanale 36/37 ok. Ked tomu po minute zadrbe tak 91 % natvrdo..

Obrázek

ked odpojim

Obrázek

a po pripojeni, na minutku

Obrázek

Napsal: 09 pro 2010, 21:38
od extrem
OT: Robil uz niekto zdvihatka, zda sa mi ze niektore klepe?