Stránka 1 z 3
Renault Espace 2,1td 68kw rok 96 PŘEDVSTŘIK
Napsal: 05 led 2011, 21:35
od Slawek3
Jak velký má být u statického nastavení čerpadla bosch předvstřik?
U Espace 68 kw...
např. u Frontéry 2,3tdr 74 kw je 0,85(+/-0,05)
0,85 je zdvih pistku cerpadla z DU ve chvily kdy je pist v HU
Napsal: 05 led 2011, 22:29
od dhfool
0,70 +- 0,02mm
dynamicky 13,5° +1° před HÚ při 700-750ot./min

Napsal: 06 led 2011, 14:14
od Slawek3
Dik.
a tlaky na tryskach?
opet pro motor 2,1td 68kw.
Jo a identifikační značka Horni uvrati na setrvaku?
Aretuje se nekde z boku jak u R19 1,9d.....?
Napsal: 06 led 2011, 21:00
od Grandák
Aretace horní uvrati je mezi starterem a vstřik. čerpadlem je to taková zátka myslim na 19klíč, to vyndáš a jde tam kolík průměr 8mm.
A u setrváku je okenko, tam to natočíš na rysky a pak tam vrazíš kolík.
Trysky maj tlak myslim 135bar
Napsal: 06 led 2011, 22:21
od Slawek3
Ta zátka pro tu aretaci kliky v HU je jakoby v bloku nalevo nad vyvěvou?
Ja tam mám 16 vnější šestihran.
..náhodou foto..náčrtek na
jaroslaw3@seznam.cz
a prosímtě to okenko na setrvák je odkud..v koši spojky na převodovce?
odkud na to uvidím ..na setrvak a rysky HU OT
Dik

Napsal: 07 led 2011, 20:17
od Grandák
Ta zátka se nachází když se podíváš z boku na motor tak přesně mezi koncem startéru a koncem vstřik. čer. je to tak v pulce bloku motoru hodně utopený dole tak 5cm nad dělicí rovinou vany motoru a bloku, jestli si vzpomenu tak to zejtra nafotim.
Ty rysky na HU se nachází na setrváku a na spojkové skříni je okénko, lepší je sundat z hlavy to plastový odvětrání motoru abys tam vůbec viděl, je to právě pod ním.
Napsal: 12 led 2011, 21:27
od Slawek3
Zátka (6tihran 17mm) nalezena.
Zaretovaní HU provedeno rozvody nastaveny.
Velkodík za rady
Ještě dotaz:
2,1td 68kw má "na čerpadle" 0,7 +/-0,02...trysky 135 bar
2,1td 65kw má "na čerpadle" ? +/-0,0? ...trysky 1?? bar
Jo a oba motory mají intercoller?
Originál plnící tlak turba je kolik 0,9bar?
Ventily se nechají seřizovat "na šroubky" jak fačko?
Napsal: 12 led 2011, 21:31
od Slawek3
Ještě dotazy:
Jaký je postup odvzdušňování...přibežícím motoru/čerpadle se povolí odvzdušňováky k topení a na chladiči?
A k demontaži sacího koše a čištění nádrže je nějaka "díra" v podlaze..snad nemusí dolu celá nádrž?!
S
Napsal: 12 led 2011, 23:28
od dhfool
Předstřik byl na 68kw, ale bude to stejné. Jestli mají oba IC netuším.
Tlak turba je mííííň, tuším 0,7 jestli si vzpomenu, tak na to mrknu a upřesním. Jinak s prací na tom autě se připrav jen na to nejhorší
Měnil jsem na tom řízení
tři dny !!! Nejdřiv asi bylo to řízení a pak kolem toho dodělali kastli...

Napsal: 13 led 2011, 21:47
od Grandák
Ventily se štelujou normálně šroubkama 13klíč a šroubovák, vůle 0,20sací a 0,25výfuk.
Napsal: 13 led 2011, 22:36
od Slawek3
Ty ventily to je dobra zprava,zadne prebrusovani podlozek a jine p....
U J63 se do nadrze dostanu jen po jeji demontazi
Pod kterou casti podlahy se nachazi saci kos pro dodelani vika v podlaze pro cisteni nadrze,ma to nekdo?
Pripadne by bodla nejaka souradnice neco jako kde je zakopana ta "slivovice"
Napsal: 15 led 2011, 14:45
od Slawek3
Nadrz se musi demontovat.
Zhotovit otvor pro saci kos a plovak v podlaze Esapace je asi mozny ,ale vychazi primo do kotviciho bodu sedacky....musilo by to byt pevnostne dobre provedeno.
Saci kos je bez sitka je tam jekysi odstredivy labirint.
Prumer hadice sani nafty je asi 10mm takze dobre i na "hustsi" oleje
Napsal: 01 bře 2011, 22:00
od Slawek3
Na tryskach je vyrazeno 150bar

a jaky ma byt v tomto pripade predvstrik??
Napsal: 01 bře 2011, 22:17
od dhfool
tak akorát... na ucho

Napsal: 03 bře 2011, 21:51
od Slawek3
dhfool píše:tak akorát... na ucho

zkus tuto metodu trochu popsat....