Stránka 1 z 1

Octavia TDI 66kW problém s turbem

Napsal: 16 led 2011, 21:09
od iridium
Před rokem jsem měl problém s turbem, když jsem tomu rožnul padlo to do nouzáku a turbo se odstavilo (to jsem ještě jezdil na naftu). Laboroval jsem a bádal a nakonec z toho vylezlo že je už zakarbonovaný (180.000) a chce vyčistit. Vytáhl jsem ho, a ve SPECIAL TURBO v Prušákách to zrepasovali (vyčištění, nová ložiska, těsnění atp.) 2.700,- dobrá cena, turbo jsem šupl zpátky a bylo po problému. Celý rok jezdím na olej, první 1/4 roku jsem jezdil na ten z obchodu sice to jelo ale žádná výhra tak jsem začal povařovat MEŘO, jezdím na něj (s VIFem) už 3/4 roku a nemůžu si jej vynachválit. Leda když jsou mrazy přidám 1/4 nafty kvůli startu a je pokoj. Jenže, co se mi nestalo. Motor za poslední měsíc zase začal padat do nouzáku odstaví se turbo a to poslední dobou klidně 4x za den.

Otázka zní, je možný aby čtvrtletí jízdy na rostlináč a 3čtvrtletí na MEŘO zas to tubo zakurvily tak že to dělá stejnou rutyku jako loni?

Re: Octavia TDI 66kW problém s turbem

Napsal: 05 úno 2011, 09:22
od iridium
Chjo:( nikdo nic ?

Re: Octavia TDI 66kW problém s turbem

Napsal: 05 úno 2011, 10:21
od ROBIG
iridium píše:Před rokem jsem měl problém s turbem, když jsem tomu rožnul padlo to do nouzáku a turbo se odstavilo (to jsem ještě jezdil na naftu). Laboroval jsem a bádal a nakonec z toho vylezlo že je už zakarbonovaný (180.000) a chce vyčistit. Vytáhl jsem ho, a ve SPECIAL TURBO v Prušákách to zrepasovali (vyčištění, nová ložiska, těsnění atp.) 2.700,- dobrá cena, turbo jsem šupl zpátky a bylo po problému. Celý rok jezdím na olej, první 1/4 roku jsem jezdil na ten z obchodu sice to jelo ale žádná výhra tak jsem začal povařovat MEŘO, jezdím na něj (s VIFem) už 3/4 roku a nemůžu si jej vynachválit. Leda když jsou mrazy přidám 1/4 nafty kvůli startu a je pokoj. Jenže, co se mi nestalo. Motor za poslední měsíc zase začal padat do nouzáku odstaví se turbo a to poslední dobou klidně 4x za den.

Otázka zní, je možný aby čtvrtletí jízdy na rostlináč a 3čtvrtletí na MEŘO zas to tubo zakurvily tak že to dělá stejnou rutyku jako loni?

jj klidně i za 2 měsíce.Záleží dost na tom jak se s tím jezdí.Někdy turbo zatuhne i po 14ti denní nečinnosti když auto stojí venku.

To ti opravdu měnili i ložiska v turbu vyvážili dali nový těsnění a to za 2700Kč?Dávám turba na čištění taky do firmy kde repasujou turba a vyčištění nastavení a vyvážení plus nový těsnění k montáži 3500-4000Kč a to pokud má zdravý ložiska.

Re: Octavia TDI 66kW problém s turbem

Napsal: 05 úno 2011, 19:21
od iridium
To ti opravdu měnili i ložiska v turbu vyvážili dali nový těsnění a to za 2700Kč?Dávám turba na čištění taky do firmy kde repasujou turba a vyčištění nastavení a vyvážení plus nový těsnění k montáži 3500-4000Kč a to pokud má zdravý ložiska.[/quote]

Jj bylo to full pull, bez mont/demont. Protokol 2r záruka atp. To auto jezdí každý den. Když jsem to projel vagem psalo to sporadické slabý pnící tlak. Ale to chování je úplně stejné jako minule. Rozjedu to nedivočím na 120 dám za5 a jde do nouzáku. Kdybych to podržel na 4 půjde to taky:( Nevím asi jim to cvičně vyndám a vrátím jako reklamaci. Uvidíme jak se k tomu postaví. Mě nesere to že to vydrželo jen rok a něco páč na palivu svých 40.000 mám doma tak to beru jako daň za to na co jezdím ale spíš mě hlodá to že nevím jestli to tím opravdu je.

Napsal: 05 úno 2011, 19:55
od Ivanek007
a to je na 66 kw??? pokud je slabej tlak tak skus jen kouknout na obtok. pokud 81 tak rozhejbat regulaci a musí to makat.

Napsal: 05 úno 2011, 21:09
od MirekX
to by udělalo i na naftu, palivem to není, rozdělej ho sám a dej podložky nebo větší válečky a bude pokoj.

Napsal: 06 úno 2011, 08:32
od iridium
Ivanek007 píše:a to je na 66 kw??? pokud je slabej tlak tak skus jen kouknout na obtok. pokud 81 tak rozhejbat regulaci a musí to makat.
66kW, Obtok myslíš kterej ? Dík.

Napsal: 06 úno 2011, 09:08
od djpeto
iridium píše:
Ivanek007 píše:a to je na 66 kw??? pokud je slabej tlak tak skus jen kouknout na obtok. pokud 81 tak rozhejbat regulaci a musí to makat.
66kW, Obtok myslíš kterej ? Dík.
myslel obtok na turbe

Napsal: 06 úno 2011, 19:37
od e-panolin.cz
Zbytky nespáleného rostlinného oleje pronikají do olejové náplně, tam polymerují, usazují se na kritických místech / ventily, turbo, pístní kroužky / a zvyšují viskozitu motorového oleje. Takže jsou vhodné častější kontroly motorového oleje nebo jeho výměny oproti standartnímu režimu se schváleným palivem / ČSN EN 590/.

Napsal: 06 úno 2011, 21:09
od iridium
e-panolin.cz píše:Zbytky nespáleného rostlinného oleje pronikají do olejové náplně, tam polymerují, usazují se na kritických místech / ventily, turbo, pístní kroužky / a zvyšují viskozitu motorového oleje. Takže jsou vhodné častější kontroly motorového oleje nebo jeho výměny oproti standartnímu režimu se schváleným palivem / ČSN EN 590/.
ajajaj, to je mooc vědecký, leju pnou syntetiku a měním po 12ti. Tam problém není. Esterifikát se do oleje moc nesere. to čistej rostlináč to je jiná, toho mi přibývalo.

Napsal: 06 úno 2011, 21:41
od e-panolin.cz
Jestli je to rostlinný olej nebo čisté MEŘO nebo esterifikát je celkem jedno. Polymerují všechny. A odolnost motorového oleje vůči produktům polymerizace je různá - olej od oleje.