Stránka 1 z 3
lifetime oleje ???
Napsal: 21 led 2011, 13:24
od mito85
ako na oboch stranách je časť pravdy ale zaújmalo by ma či máte nejaké bližšie info, testy a pod.???? je pravda ž emotor musí mazať ale aj na druhej strane je pravda .........
http://www.lifetimeoleje.sk/lifetimeole ... JE-CLASSIC
http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
Napsal: 21 led 2011, 17:55
od turbo kamna power
tak to je dobrá píčovina
i kdyby to fungovalo, tak 1000kč za litr oleje bych nikdy nedal!!!
to radši budu měnit po těch svých 10.000km, výměna oleje i s filtrem mě stojí 500-600kč, olej do 400kč, takže za cenu jednoho zázračnýho oleje, mám obyč olej na 10 výměn, to je 100.000km, což mám se svým ročním nájezdem cca na 5 let.
Navíc mě míň bolí dávat každých cca 10 měsíců 500kč, než jednorázově 4200kč.
Stejně mi to celý připadá jako mega zlodějna a mega blbost

Napsal: 21 led 2011, 20:53
od gabo00000
je s toho citit zelenacov
Napsal: 21 led 2011, 21:14
od bobG3
No setkal jsem se s tím v německu, nějak to funguje, ale má to i svá omezení, pro mě bez významu, alespoň zatím. Pokud bych jezdil denně dlouhé trasy, nevím ale pokud jsem správně četl obchodní podmínky, žádná laboratoř kromě laboratoře výrobce to neumí analyzovat, takže..............

Napsal: 04 bře 2011, 09:32
od dolar100
dnes bola na Markize v Telerane mini reportaz o tychto olejoch, cela bude v nedelu relacia Lamparen tak som zvedavy na vysledok, robili testy.
vraveli ze zistili testami ze bezny olej vydrzi dvakrat tolko km ako uvadza vyrobca....
sledujte Lamparen nedela 6.3. 13:25
Napsal: 04 bře 2011, 09:47
od Marek77
Můj názor na dlouhodobé výměny olejů je tu na fóru znám - přikláním se k názoru turbo kamna power - radši klasický "levný" olej a běžné výměnné intervaly. Ostatně Amíci to tak dělají dlouhé desítky let - oleje Regular a výměnný interval 3-5000 mil - a podívejte se, kolik toho ty jejich velkolitrážní nízkootáčkové káry vydrží (na to Evropa nemá a asi mít nebude).
Setkal jsem se s jedním Kanaďanem, co má doma třicet let starý terénní pick-up od Dodge. Když mi řekl, že má najeto 1.400.000 mil ( = 2.255.000 km) bez jediné opravy na pohonné jednotce, nechtěl jsem mu věřit.
Napsal: 04 bře 2011, 10:48
od dolar100
som len zvedavy co povedia

co zistili
Napsal: 04 bře 2011, 15:19
od bobG3
Marek77 píše:Můj názor na dlouhodobé výměny olejů je tu na fóru znám - přikláním se k názoru turbo kamna power - radši klasický "levný" olej a běžné výměnné intervaly. Ostatně Amíci to tak dělají dlouhé desítky let - oleje Regular a výměnný interval 3-5000 mil - a podívejte se, kolik toho ty jejich velkolitrážní nízkootáčkové káry vydrží (na to Evropa nemá a asi mít nebude).
Setkal jsem se s jedním Kanaďanem, co má doma třicet let starý terénní pick-up od Dodge. Když mi řekl, že má najeto 1.400.000 mil ( = 2.255.000 km) bez jediné opravy na pohonné jednotce, nechtěl jsem mu věřit.
Jo, ale není to jen častou výměnou oleje, ale hlavně konstrukcí kotoru, - krátkozdvihové (nízká střední rychlost pístu) velkoobjemové motory s nízkými otáčkami, na spotřebu se moc nehledělo, používal se běžný minerál a měnil se u benzinek ani do servisu se nemuselo. Dneska je situace trochu jinačí, nároky na olej stoupají i v US, ale jejich oleje i když jsou určeny pro EU trh nemají takové vlastnosti jako oleje promárně určené pro evropská auta.
Jinak samozřejmě souhlas, i když mám v autě interval 30k km, měním po 15 a první výměna po záběhu možná zbytečná, ale pro jistotu...
Napsal: 05 bře 2011, 13:47
od Marek77
Konstrukcí motorů je to především, to určitě.
Nedávno mi volal kámoš z Prahy, že je v bazaru a kouká na Pontiac z roku tuším 1988 a že se mu to strašně líbí. Prý je v tom motor 6.0 V8, ale výkon se mu prý zdá malý, jen 220 koní.
Zeptal jsem se ho, na jakých otáčkách je ten výkon udáván. Prý při 3400 rpm. A druhá moje otázka zněla, jakou má ten motor hodnotu maxima točivého momentu - odpověď 780 Nm při 1500 rpm.
To je myslím jeden z mnoha lidí, který si myslí, že výkon motoru je jedinou důležitou hodnotou motoru. Přitom člověk trochu znalý ví, že výkon motoru je hodnotou nejméně důležitou a zavádějící.
Napsal: 05 bře 2011, 19:16
od dolar100
Marek77 píše:Konstrukcí motorů je to především, to určitě.
Nedávno mi volal kámoš z Prahy, že je v bazaru a kouká na Pontiac z roku tuším 1988 a že se mu to strašně líbí. Prý je v tom motor 6.0 V8, ale výkon se mu prý zdá malý, jen 220 koní.
Zeptal jsem se ho, na jakých otáčkách je ten výkon udáván. Prý při 3400 rpm. A druhá moje otázka zněla, jakou má ten motor hodnotu maxima točivého momentu - odpověď 780 Nm při 1500 rpm.
To je myslím jeden z mnoha lidí, který si myslí, že výkon motoru je jedinou důležitou hodnotou motoru. Přitom člověk trochu znalý ví, že výkon motoru je hodnotou nejméně důležitou a zavádějící.
780Nm to sa mi nezda musel by mat turbo

Napsal: 05 bře 2011, 19:39
od Marek77
Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
Napsal: 05 bře 2011, 20:38
od bobG3
Možné je všechno, kamarád koupil kabrio cadilak veterán, objem něco kolem 7l, je to úžasné, na motor samozřejmě ještě nikdo nesáhl, najeto milion, úžasný stroj, a síla je z něj cítit.
Napsal: 05 bře 2011, 20:40
od dolar100
Marek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory Nm
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem

Napsal: 05 bře 2011, 21:19
od Marek77
A není to jedno???
Můj názor je, že je naprosto jedno, jestli to číslo je nebo není pravda. Chtěl jsem na tom příkladu pouze demonstrovat to, že pro motor není důležitá hodnota výkonu (která je pro americké motory vždycky malá díky nízkým otáčkám), ale točivý moment (který americké motory mají díky objemu naopak obrovský) a jeho průběh.
Napsal: 05 bře 2011, 21:25
od dolar100
neni to jedno lebo sa pytas proc by 6l atm nemohol mat taky krutak tak nabuduce budes vediet ze to nie je mozne
