Stránka 1 z 1

Nastaveni davky - prosim pomoc - VYRESENO

Napsal: 27 led 2011, 18:03
od roobie
GIII 1Z. Pri oprave cerpadla jsem sundal ridici hlavu a nepoznamenal si kde byla.(jsem debil....) Dnes po X pokusech po kouscich posouvat hlavu abych aespon nastartoval a vse doladil koukanim do Vagu...... , ale v aute ani neskytlo.

Ukazuje Vag realnou davku i pri startovani?

Jaka hodnota by to asi mela byt pri teplote kolem nuly?

Je to ta hodnota v 3tim poli skupiny 9 (nebo 8? nevzpominamsi)?

Predem dekuji za odpovedi.

Napsal: 27 led 2011, 21:14
od roobie
Prosim prosim. Nenajde se nekdo :(

Napsal: 27 led 2011, 21:28
od Tono
Je to druhá hodnota v skupine 001

Napsal: 27 led 2011, 21:44
od roobie
Tono píše:Je to druhá hodnota v skupine 001
To vim kde je aktualni. Zajima me jestli je nekde uvedena pozadovana hodnota davky.

Napsal: 27 led 2011, 21:49
od mecsoun
mělo by se to nastavovat někde mezi 3 až 9 nebo nějak tak. ideál je prej kolem 4 až 5 mg za teplého motoru. vše se nastavuje při volnoběhu. Pokud nejde nastartovat tak klepat ze strany na stranu a jednou to musí chytnout pak to jen doladit. Také řeším jeden problém. Dal jsem do auta čerpadlo a bylo z výroby zakápnuté barvou. A ejhle volnoběžná dávka byla kolem 12mg za tepla. Kde by mohla být chyba? Opravdu s ničím nebylo hnuto všude, kde je barva tak tam byla. Mám to doladit poklepem na hlavu? nebo co s tou potvorou? Dokonce jsem použil jednotku z původního auta a ta ukazovala stejné hodnoty. JJ mmto mám tam ASV vstřiky a čerpadlo je z 66kW tdi jako mám já.

Napsal: 27 led 2011, 22:12
od Tono
roobie píše:
Tono píše:Je to druhá hodnota v skupine 001
To vim kde je aktualni. Zajima me jestli je nekde uvedena pozadovana hodnota davky.
Veď požadovaná je medzi 3-9mg

Napsal: 27 led 2011, 22:27
od mecsoun
Tak tak... Ty ctyry srouby si povol jen lehce aby ti netekla nafta. Jeden bude startovat a druhy klepat do hlavy cerpadla z jedne strany na druhou. Uspech je zarucen

Napsal: 28 led 2011, 18:26
od roobie
Starter dostal zabrat ale nakonec jsem spravnou polohu nasel a auto natocil. Ovsem jakakoli regulace klepanim byla neuspesna. S davkou se nedalo domluvit tak abych dosahnul volnobehu. Vag ukazoval pri 1800n/min davku O,O mg. Otacky na plyn nereaguji a kdyz tak pomalu a tezkopadne, ale kdyz ho seslapnu zacne stoupat davka na Vagu.

Je to divne. Nevim si rady. Prosim pomoc. Ventil pocatku vstriku?
Nepusti me to ani na tdigraf

Napsal: 29 led 2011, 11:03
od mecsoun
Bylo tedy videt pri klepani ze se ten vrsek vubec pohybuje? Kazde cerpadlo tu spravnou polohu ma jinde. Pokud si s nicim jinym nehybal tak to staci opravdu tak jak jsem psal. Jestli ti ukazuje nulu tak klepej do hlavy a posun ji vic k rozvodum. Melo by se ti to postupne srovnat

Napsal: 29 led 2011, 13:29
od dolar100
taký laický dotaz: co sa deje v cerpadle pri klepani po hlave, co sa deje vo vnutri :? dik

Napsal: 29 led 2011, 17:54
od mecsoun
Kdyz si ho rozeberes tak uvidis posouvas tim regulacni objimku