Stránka 1 z 3

výměna ložisek zadních nápravy caddy III

Napsal: 03 úno 2011, 09:30
od losfazeros
zdravim,potřebuji vyměnit ložiska zadních kol na caddy ´07 a všude v katalogach narážim jen a na ložisko komplet s vnějším přírubou a cena za kterou to prodávaj je nehorázná...
nemáte náhodou někdo zkušenost,jestli to ložisko jde vylisovat,popřípadě jestli jde koupit?je tam ložisko SKF,ale jestli je v prodeji netuším,abych zjistil rozměry,musel bych to demontovat,ale momentálně to nemam možnost nikam odstavit...
řekl bych že řešení je stejné a octavií 2,jen rozměr ložiska se bude lišit...
dík za rady

Napsal: 03 úno 2011, 17:44
od karel4
Jen celý náboj.Nešetři tam kde to nejde.

Napsal: 03 úno 2011, 18:34
od Peete
ono to zase neni tak drahy, lozisko na Murano je jina liga

Napsal: 03 úno 2011, 19:34
od losfazeros
karel4 píše:Jen celý náboj.Nešetři tam kde to nejde.
byl bych ochoten dár třeba 2000,- za kvalitní ložisko, ale nikoli 4500,- za lozisko s přírubou,kterou mam za 20minut vysoustruženou a pochybuju že ta příruba ve většině případů bude nutně na výměnu (LOL)

Napsal: 03 úno 2011, 21:12
od auto-point
Tak si to vysoustruž, kup ložisko za 200 a neotravuj tady šetřílku

Napsal: 03 úno 2011, 21:13
od Peete
2.088,- muj nakup FAG

Napsal: 03 úno 2011, 21:39
od losfazeros
Peete píše:2.088,- muj nakup FAG
taková cena by byla více než milá,nemam zdroje s takovým obratem... (wallbash) za kolik to pustíš do světa? :D

Napsal: 03 úno 2011, 21:42
od losfazeros
auto-point píše:Tak si to vysoustruž, kup ložisko za 200 a neotravuj tady šetřílku
šetřílek si koupí starline v kelly nebo vector v elitu... (hm)

Napsal: 03 úno 2011, 23:41
od jericho-3
To je řemesník, ten losfazeros..nenechá se ojebat koncernem a ušetří prachy.. :)
Takhle se plní dodávky hutních závodů..na co měnit ložisko, když můžeme měnit náboj..a proč měnit náboj, když můžeme měnit celou nápravu.. :D

Napsal: 04 úno 2011, 06:15
od losfazeros
hlavně aby si mechanik neušpinil ruce při výměně celýho náboje...evidentně nikdo vylisovat ložisko nezkoušel,takže tímto bych tuhle diskuzi uzavřel.
za 10let sem do japonskejch automobilů nenastrkal tolik,jako do jednoho posranýho volkswagena za 18 měsíců.

Napsal: 04 úno 2011, 07:40
od karel4
Nebreč,u Scenika je zadní ložisko jeden kus i náboj a kotouč,cena v origo 7500kus

Napsal: 04 úno 2011, 10:15
od MirekX
jo, kamarád řeší mitsubishi pajero, setrvák 40 tis, spojka 20, a vsřikovací čerpadlo KO výměnou za starý 40 tis. má najeto 200 tis.. zlatý VW

Napsal: 04 úno 2011, 10:17
od Tomas.cz
To je koukám Accord 2.2 i-cdti levnější, tam je setrvák 30tis a spojková sada 20tis :) zadní ložisko, konstrukce jak u Caddy 5500kč, po 100tkm hučí, po výměně jsem ho rozebral a suché :(

Napsal: 04 úno 2011, 10:18
od jericho-3
Je to dneska moda, Fokus má ložiska s nábojem vepředu i vzadu..Vzadu u fiata šikovný soustružník utočí rozevřený náboj, namontuji ložisko za třetinu ceny,a do vytvořené drážky dát segrovku a je to navždy, pokud neztrhnu šrouby..Zbylé prostředky použiji vhodným způsobem, nejlépe návštěvou zařízení, kde personál má patřičné znalosti v ošetření Pilsner Urguell...A v důsledku tohoto počinu nemusím navštěvovat vyděračské spolky v bílých pláštích, ještě předtím, než zmizí za hranicemi... :D

Napsal: 04 úno 2011, 12:22
od martinsidlo
losfazeros píše:hlavně aby si mechanik neušpinil ruce při výměně celýho náboje...evidentně nikdo vylisovat ložisko nezkoušel,takže tímto bych tuhle diskuzi uzavřel.
za 10let sem do japonskejch automobilů nenastrkal tolik,jako do jednoho posranýho volkswagena za 18 měsíců.
Já to ložisko budu zkoušet vytahovat z náboje a pak hledat,kde koupím ložisko.