Stránka 1 z 3

Rzklepání auta při vyšší rychlosti

Napsal: 06 úno 2011, 18:42
od JannyGIV
Ahoj cca půl roku pozoruji rozklepání auta cca od 150km/h někdy až od 170. Vyvýžením kol to není, ty jsou ok. Ted mi začalo hučet levý přední ložisko. Pravděpodobně to bude od toho klepání. Jenže byl jsem u více mechaniků a nikdo neví čím to může být. čepy, sylembloky, stabilizátor, vše ok. Mám podezření na homokyneťák. Myslíte že to bude tím? Jde to nějak vyskoušet? Nebo polosa? To klepání je fakt hnusný, upně to vibruje.

Díky moc za radu, rád bych to udělal najednou s tím ložiskem.

Janny

Napsal: 06 úno 2011, 18:43
od JannyGIV
Jo zapoměl jsem dodat že je to Golf variant 1,9 TDI PD 96kW ASZ 2003

Napsal: 06 úno 2011, 19:23
od Huml
prohlídni manžety, na 6q polosách bývaj dost často utržený na tom malým průměru, pak teče voda do vnějšího kloubu

Napsal: 06 úno 2011, 19:28
od JannyGIV
Díky za rychlou reakci, všechny manžety na poloosach a homokineťákách vypadají vpořádku. cca před 2 roky byla měněna manžeta na levym homokineťáku ta byla prasklá, ale v kloubu nijak nelupe tak nevím.

Nerad bych měnil zbytečně věci.

Napsal: 06 úno 2011, 19:54
od Novacek.marian
jo jo já na audině jsem měl v prdeli vnitřní kynetak a taky se to třepalo a pak vyměnil a dobré vyzkoušej vuli na tom

Napsal: 06 úno 2011, 20:03
od jurki888
na 156 2.4jtd mi to robil vnutorny kln

Napsal: 06 úno 2011, 20:06
od JannyGIV
To jde vyměnit jednotlivě, já myslel že musí celá poloosa.

Napsal: 06 úno 2011, 20:41
od MirekX
dělá to v tahu nebo i když ubereš?

Napsal: 06 úno 2011, 20:51
od JannyGIV
Obojí, přidání plynu na to nemá vliv jen ta rychlost, možná se to jen nepatrně zmírní po ubrání, ale jen malinko. Spíš je n pocit. Koukám na kelly a jsou tam jen vnější klouby a nebo celá poloosa.

Napsal: 06 úno 2011, 21:02
od tech
zkus zahybat poloosou (axialne) nesmi byt volna,mel jsem takovou zavadu na audine,polosa byla uvlnena na kloubu(vnitrni krouzek) a pri urcite rychlosti zacala jakoby litat od kola k prevodovce a opacne a to byly ty vibrace ,

Napsal: 07 úno 2011, 12:46
od martinsidlo
Přimaž všechny klouby poloos,jsou sušší,vysychají.Samozdřejmě,pokud tam nemáš na nich jiné vůle.

Napsal: 07 úno 2011, 13:54
od JannyGIV
Az bude mít volnou zdviž tak na to mrknu. Ted jsem s tim jel cca 100km
a kus po pškný silnici a lehce se to klepe už od 60kmh. Ale nejde to od volantu, třese se celý auto.

Napsal: 07 úno 2011, 15:10
od jericho-3
Když jsou ty vnitřní klouby suché,/nechtějí se vyklánět a vlastně točit/ jde to od volantu....Když to dělá s celým autem, je to spíš převodovka, nebo dvouhmota...Ale je lepší déle diagnostikovat, než rychle měnit.. :)

Napsal: 07 úno 2011, 15:12
od JannyGIV
nevím, chvěje se to i na neutrál za jízdy.

Napsal: 07 úno 2011, 15:19
od jericho-3
Ono je kolikrát dobré, vyjet nad serpentiny, otočit se, rozjet se, vypnout motor a zatnout svaly a připravit nohu na tvrdé brzdění a jet jen setrvačností/bez rádia/..Kolikrát člověka překvapí, jak protestují zkurvené gumy...a vyloučí se vliv motoru..