Stránka 1 z 2

Vstřikovací dávky na V6 a čerpadlo VP44

Napsal: 13 úno 2011, 10:04
od drago21
Můžete někdo kouknout na dávku v tab.13, jestli je OK? Na V6 ukazuje pouze čtyři.... http://leteckaposta.cz/996330945

Napsal: 13 úno 2011, 10:34
od koco
na tom 4tom tá hodnota nie je o.k. je tam určite nejaký problém. Máš nejaký konkrétny problém? Na V6 zobrazuje dávky vstrekov v dvoch kanáloch, v ďalšom máš zostávajúce 2 dávky.

Napsal: 13 úno 2011, 10:39
od drago21
Při nastartování studeného zakouří tak na 5vt. bílé a je cíti nespálená nafta nebo trocha oleje. Na volnoběh předvstřik občas skočí na -6° a motor se zachvěje. Údajně přesuvník předvstřiku. Jinak problém není.

Napsal: 13 úno 2011, 20:42
od drago21
Na V6 zobrazuje dávky vstrekov v dvoch kanáloch, v ďalšom máš zostávajúce 2 dávky
To jsem moc nepochopil. (hm)

Napsal: 13 úno 2011, 21:55
od lucky.jack
drago21 píše:Na V6 zobrazuje dávky vstrekov v dvoch kanáloch, v ďalšom máš zostávajúce 2 dávky
To jsem moc nepochopil. (hm)
Pravděpodobně kanál 14.

Napsal: 25 úno 2011, 18:54
od drago21
Ahojte. Dnes jsem použil nový kabel a pokusil se změřit vstřikované dávky. Starý kabel ukazoval pouze 4dávky a nový ve "13" dvě a "14" tři. U starého jsem se bohužel nepodíval na "14". Zkuste na to někdo kouknout co a jak. Zase to ukazuje jen 5vstřiku? Už jsem z toho guma. (LOL)
http://leteckaposta.cz/684761579
Ještě otázečka. Může mi dělat problémy třeba špatný vstřik a né přesuvnik předvstřiku? (když mi na volnoběh poskočí cca po 2-3vteřinách z -2° na -6° a zpět).

Napsal: 26 úno 2011, 07:54
od drago21
Pomóóóóóc !!!

Napsal: 27 úno 2011, 16:19
od drago21
Další otázečka. Když ráno studené nastartuji, tak cca 5-7vteřin to kouří jak lokomotiva. Bílý kouř a zdá se mi, že trochu smrdí po naftě. Pak už během dne všechno OK. Nějaká rada, co s tím udělat?

Napsal: 27 úno 2011, 19:59
od boobika
u B5 (AFB) mi to dělá taky (kouř po startu) a žádný problém s autem nepozoruji. jenom je zvláštní, že 1.9 tohle neudělá. no ale neřeším to.

u toho vyrovnání volnoběhu se ukazují v jednom kanálu 3válce a v dalším zbývající 3. (mám dojem, že kanál 13 a 14).

Napsal: 27 úno 2011, 20:51
od drago21
Jen aby si sousedi nemysleli, že hořím. Se starým káblem mi to na k13 ukazovalo čtyři válce.Na k14 jsem se nepodíval. Teď jsem koupil další a na k13 pouze dve a k14 tři. Pořád mi jeden někde chybí. Mám to i v logu o něco výš uloženo.
Ještě jsem zkoušel nastavit startovací dávku, ale nereaguje. Používám Vag304. Žádné hodnoty nejdou mi změnit.
Můžu použít čerpadlo s označením "J" ?

Napsal: 28 úno 2011, 16:53
od drago21
Nikdo nic? :tajny:

Napsal: 28 úno 2011, 20:33
od chosepm
má tam bejt 5 hodnot, všechny se porovnávaj s 2. válcem ;)

13,0,Regulace volnobehu
13,1,Rozdil ->,,Mezi valcem 3 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 1 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,3,
13,4,

14,0,Regulace volnobehu
14,1,
14,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 6 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,3,Rozdil ->,,Mezi valcem 4 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,4,Rozdil ->,,Mezi valcem 5 a 2 hodnota -1.5 - 1.5

Startovací dávka na 2.5 nejde podle visu.

Napsal: 28 úno 2011, 20:45
od drago21
Zatím tomu moc nerozumím. Díval ses na ten můj log, jestli je to OK? Jestli není, tak vstřiky na GO?

Napsal: 28 úno 2011, 21:04
od chosepm
drago21 píše:Zatím tomu moc nerozumím. Díval ses na ten můj log, jestli je to OK? Jestli není, tak vstřiky na GO?
to neni o tom, jestli je vstřik k.o. Na ty hodnoty má vliv i komprese (stav kroužků, ventilů, vaček vahadel atd.)

Napsal: 28 úno 2011, 21:19
od drago21
Tak to něco změřím a stejně je mi to na prd, když z toho nevím, na co bych se měl zaměřit. Šlo mi o to, jestli ty vstřiky nemají vliv na posunutí přesuvníku předstřiku, nebo je to jenom čerpadlem. A jestli můžu vyměnit čerpadlo za typ "J". Někdo mi psal, že tam patří typ "K".