Stránka 1 z 7

Co do iveco daily 2,8 rv 2000

Napsal: 02 bře 2011, 19:56
od wwkkk
Co do iveco daily 2,8 rv 2000
Mam možnost koupit
tydle dve bude to na to jezdit? ktery je lepsi ?
Fyzikálně chemické vlastnosti:

Todle je o 5 kč dražší je to něco jako LTO nebo tak?
Ukazatel Měrná jednotka Hodnota
Hustota při 15°C kg/dm3 max. 0,890
Kinematická viskozita při 40°C mm2/s od 8 do 18,5
Obsah síry a sloučenin % hm pod 0,2
Bod vzplanutí °C min. 66
Výhřevnost kJ min. 41.000
Bod tuhnutí °C -15
Destilační zkouška: začátek °C
Předestiluje při 350°C % min. 25
Obsah vody % hm max. 0,1
Obsah mechanických nečistot % hm max. 0,05


Kinematická viskozita při 40°C mm2/s 19 - 55
Obsah síry a sloučenin % hm max. 0,8
Bod vzplanutí °C min. 70
Výhřevnost kJ min. 41.000
Bod tuhnutí °C -18
Měrná hmotnost při 15°C kg/dm3 max. 0,905
Obsah vody % hm max. 1
Obsah mechanických nečistot % hm max. 0,5
Nebo mužete mi poradit na co jezdit spotřeba +- 13 l na 100 bay se to opravdu vyplatilo dik za rady

Napsal: 02 bře 2011, 21:23
od e-panolin.cz
Abych na 100 litrů paliva natankoval 1 litr vody ve druhém případě ANI náhodou.

Napsal: 02 bře 2011, 21:55
od Martin.R
Ze zkušenosti ti řeknu že servisuju pivovarský dailiny a nová s CR od boshe už má druhý čerpadlo a jednu sadu vstřiků cca za 60000kč a druhá turbodaily s rotačkou už startuje jen na eter, ale zatim jede. To vše při provozu na LTO.
Teď do CR lejou naftu na půl s LTO a zatim dobrý a turbodaily sice startujou sprayem, ale taky ok.
Jinak ještě v jejich vozovym parku maj renault master CR od boshe a zatim jezdí cca 200tkm na LTO a OK.
Ty iveca maj obě proběh cca 350tkm.

Napsal: 02 bře 2011, 22:22
od Petr H.
To spodní má moc velkou viskozitu, to je tak do vejtřasky. U toho horního se mi nějak nezdá ta destilace: Předestiluje při 350°C % min. 25 (%)?? to je dost málo, to je nějaký olej či co? Destilační zkouška: začátek °C nebo si to špatně překopíroval?

Napsal: 02 bře 2011, 22:28
od wwkkk
Petr H. píše:To spodní má moc velkou viskozitu, to je tak do vejtřasky. U toho horního se mi nějak nezdá ta destilace: Předestiluje při 350°C % min. 25 (%)?? to je dost málo, to je nějaký olej či co? Destilační zkouška: začátek °C nebo si to špatně překopíroval?
Mam to dobře teda takle mi to typek poslal.

Napsal: 02 bře 2011, 22:35
od wwkkk
Martin.R píše:Ze zkušenosti ti řeknu že servisuju pivovarský dailiny a nová s CR od boshe už má druhý čerpadlo a jednu sadu vstřiků cca za 60000kč a druhá turbodaily s rotačkou už startuje jen na eter, ale zatim jede. To vše při provozu na LTO.
Teď do CR lejou naftu na půl s LTO a zatim dobrý a turbodaily sice startujou sprayem, ale taky ok.
Jinak ještě v jejich vozovym parku maj renault master CR od boshe a zatim jezdí cca 200tkm na LTO a OK.
Ty iveca maj obě proběh cca 350tkm.
tj za 60 koupim novou ale ty km co na to najely to by se zas vyplatilo.

Renault je malej potrebuju max LT ,Daily nebo Sprinter

No uvidim co ješte kdo doporučí .
Parkrat sem do toho nalil olej bylo to v pohode ale rozdil v cena proti nafte se mě zda zanedbatelnej kdyz vemu ze kazdej kdo ma autodopravu a jezdi na naftu ti ji proda bez DPH a hodi si to do nákladu

Napsal: 03 bře 2011, 21:03
od slovacek.milos
iveco daily rok 2OOO 2.8 TDi má rotačí čerpadlo a na sajrajty jede,

Napsal: 03 bře 2011, 21:07
od slovacek.milos
Martin.R píše:Ze zkušenosti ti řeknu že servisuju pivovarský dailiny a nová s CR od boshe už má druhý čerpadlo a jednu sadu vstřiků cca za 60000kč a druhá turbodaily s rotačkou už startuje jen na eter, ale zatim jede. To vše při provozu na LTO.
Teď do CR lejou naftu na půl s LTO a zatim dobrý a turbodaily sice startujou sprayem, ale taky ok.
Jinak ještě v jejich vozovym parku maj renault master CR od boshe a zatim jezdí cca 200tkm na LTO a OK.
Ty iveca maj obě proběh cca 350tkm.
nevíš kde se strká kolík na aretaci setrváku když děláš rozvody u dailiny 2.8 TDi rok,2OOO, já si to vdž očmárl ale ted ji mám skočenou,

Napsal: 03 bře 2011, 22:28
od Martin.R
slovacek.milos píše:nevíš kde se strká kolík na aretaci setrváku když děláš rozvody u dailiny 2.8 TDi rok,2OOO, já si to vdž očmárl ale ted ji mám skočenou,
Dej mail pošlu ti DP.
Jinak daily s rotačkou je ta stará hranatá a řiká se jí turbodaily. Iveco daily jsou už CR.

Napsal: 04 bře 2011, 07:29
od slovacek.milos
před barákem mím iveco daily II, 35C r,v,2OOO,podle skel 99, motor 2,8 TDi, je tam rototačka, včera jsem z toho čerpadla odsekával imo,abych se dostal ke stop ventilu necvakal, vstřikování CR nehrozí,

hrnaté iveco I se vyrábělo od 78 až 99,daily II 99 až O6, od května 2OO6 se dělá daily III, email mám vpopisu díky miloš

Napsal: 04 bře 2011, 08:27
od slovacek.milos
tak je to 2,5TD, iveco I r.v.99I, omlazené na rok 2OOO a tam se už dávali jen 2.8

náš úředník si zal přilepšil k výplatě ;) miloš

Napsal: 04 bře 2011, 08:54
od Martin.R
slovacek.milos píše:tak je to 2,5TD, iveco I r.v.99I, omlazené na rok 2OOO a tam se už dávali jen 2.8

náš úředník si zal přilepšil k výplatě ;) miloš
Se mi to zdálo nějaký divný. Je fakt že jsem kdysi dělal v ivecu a kolikrát tam viděl různý kousky, ale asi máš pravdu že přechod ze starý hranatý na novou byl chvíli s rotačkama, ale všeobecně platí TURBODAILY - rotačka, DAILY, DAILY CITY, DAILY CAMION - common rail.
Bohužel mam tady příručky jen na CR motory 8140, F1A a F1C. Na rotačku nic nemam. Ale zkoušim si to vybavit jak to tam bylo a možná si vzpomenu, pro jistotu jsem volal byvalymu kolegovi tak mi zkusí něco najít (taky z hlavy nevěděl), je to přeci jen nějakejch 8let co jsem to dělal naposled a na tom pivovarskom si to vždycky taky čmárnu.

Napsal: 07 bře 2011, 15:56
od wwkkk
ted mám ještě možnost nakyho lto co se používalo na topeni ve velkejch bufikách . Firma skocila nakej 1000 jim zustal
Co do toho přidat nebo jezdit jen na čistý nebo co přidáváte ?

Napsal: 07 bře 2011, 15:58
od slovacek.milos
wwkkk píše:ted mám ještě možnost nakyho lto co se používalo na topeni ve velkejch bufikách . Firma skocila nakej 1000 jim zustal
Co do toho přidat nebo jezdit jen na čistý nebo co přidáváte ?
jestli je červený, podobný naftě tak napřímo

Napsal: 16 bře 2011, 14:02
od wwkkk
Takže panove
Předvčerejškem sem skusil čistej olej za 28 nic moc cena. Iveco jelo uplně bez problemu eště se mě zdalo že motor de hladčejc tišejc. Takže na olej jezdi perfektně.
Včera na bionaftu 29.90 cena o ničem taky uplně v pohodě .
zejtra budu mit to LTO 13 cena super uvidime jak to pojede dam vědět.

iveco rostliny olej jezdí
bionafta jezdí