Stránka 1 z 3

Felicie přebijí

Napsal: 05 bře 2011, 18:49
od e36power
Ahoj.

Dal jsem novej regulátor a furt ukazuje 15 - 16v.

Napsal: 05 bře 2011, 18:52
od Jarda S.
máš prošlehlou diodu (LOL)

Napsal: 05 bře 2011, 18:53
od e36power
Dík dám altík

Napsal: 05 bře 2011, 19:44
od slovacek.milos
Jarda S. píše:máš prošlehlou diodu (LOL)

a nevíš jak je prošlehlá já to taky už měl, kontrolaka nesvítila a 17V na baterce, diody jsem měřil OK co tomu bylo nevím, opravář altiků mi dal druhý miloš

Napsal: 05 bře 2011, 21:28
od bobG3
Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.

Napsal: 05 bře 2011, 21:38
od Jarda S.
bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)

Napsal: 05 bře 2011, 21:51
od e36power
ještě jde o to jestli má cenu to měnit.

Napsal: 05 bře 2011, 21:55
od ROMEK
Jarda S. píše:
bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)
sa ti to neoplatí sa s tym piplat nový diódový mostík stojí 20Eur a myslím že ma silnejšie diódy

Napsal: 06 bře 2011, 08:58
od bobG3
Jarda S. píše:
bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)
Měnit všechny není důvod, stačí je změřit a vyměnit tu špatnou. 8) Dělal jsem to na různých alternátorech, někde to jde líp, někde hůř. Sehnat se dají chce to jen vědět kde. Opravdový průšvih je zničená ŘJ alternátoru - třeba u Astry - stojí kolem 15000.
Problémy s diodami a ŘJ alternátoru nastanou často po startování Carstartem zejména při úplně vybitém aku.

Napsal: 06 bře 2011, 09:53
od m_toy
bobG3 píše:
Jarda S. píše:
bobG3 píše:Záleží taky čím to měříte, jinak diody se dají vyměnit.
samozřejmě ale málokde je seženeš (noteeth) a když už tak měnit všechny ;)
Měnit všechny není důvod, stačí je změřit a vyměnit tu špatnou. 8) Dělal jsem to na různých alternátorech, někde to jde líp, někde hůř. Sehnat se dají chce to jen vědět kde. Opravdový průšvih je zničená ŘJ alternátoru - třeba u Astry - stojí kolem 15000.
Problémy s diodami a ŘJ alternátoru nastanou často po startování Carstartem zejména při úplně vybitém aku.
Taky je sem tam měním, ale třeba u felicie je to zabitej čas. Ty diody už v tom chladiči po vylisování nedrží a odvod tepla není jak by měl být. Navíc je to pěkná drbačka. Vzhledem k ceně celého bloku to už u felicie nedělám.

Napsal: 06 bře 2011, 11:29
od jericho-3
Kdysi bývalo , že dobíjení šlo natvrdo, když nebylo ukostřené relé...Ale tady je to asi nemožné..

Napsal: 06 bře 2011, 11:30
od slovacek.milos
altík v náhradě se dá koupit za litr, pokud je aku v pořádku


tím chci říct že i nový stojí kolikrát za hovno

tak ten čína náhrada jede OK miloš

Napsal: 06 bře 2011, 11:40
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Kdysi bývalo , že dobíjení šlo natvrdo, když nebylo ukostřené relé...Ale tady je to asi nemožné..[/quote

mi šlo kdysi dobíjení natvrdo u erka š 110R, supěla baterka tak jsem ohl opěrák av tom momentu mi baterka vybouchla do obličeje, nic jsem neviděl ale bylo po dešti a vzpoměl jsem si že byla za autem kaluž umyl jsem si ksicht a jel k doktorovi, dobře to dopadlo ;)

Napsal: 06 bře 2011, 12:54
od e36power
slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Kdysi bývalo , že dobíjení šlo natvrdo, když nebylo ukostřené relé...Ale tady je to asi nemožné..[/quote

mi šlo kdysi dobíjení natvrdo u erka š 110R, supěla baterka tak jsem ohl opěrák av tom momentu mi baterka vybouchla do obličeje, nic jsem neviděl ale bylo po dešti a vzpoměl jsem si že byla za autem kaluž umyl jsem si ksicht a jel k doktorovi, dobře to dopadlo ;)
Docela krutý. Mě někdo vyprávěl že v ČSAD někdo u Liaz-ky chtěl vyměnit aku, strčil ksicht k tomu kaslíku kde jsou baterky a kličem prošlusoval kontakty. Řekl bych že vylezl z hlavou jako Freddy Krueger

Napsal: 06 bře 2011, 14:08
od automec
může to být jen regulátor,ja na 2 šroubky...99% závad alternátorů na Feldách. Pak jako další odejde jednotka:-( pokud přebíjí alt.