Stránka 1 z 2
Cukání 2.0TDi
Napsal: 06 bře 2011, 12:33
od kvapil
Napsal: 06 bře 2011, 12:37
od e36power
A jak vypadají měřené hodnoty vstřiku?
Napsal: 06 bře 2011, 12:53
od kvapil
druhý válec 2.99 a první -2.99
Napsal: 06 bře 2011, 13:07
od Huml
tak je prohoď mezi sebou a uvidí se
Napsal: 06 bře 2011, 13:22
od kvapil
Napadlomě jestli nemuže být špatna hlava teda vymačkanáv kuželu dole u vstřiku
Napsal: 06 bře 2011, 14:25
od Huml
no toto vypadá na jinou závadu, každopádně po vytažení to musí být vidět, jestli foukaly nebo ne
Napsal: 06 bře 2011, 16:34
od jericho-3
Já jsem na vyndané vstřiky a díru do hlavy koukal jak husa do flašky a nic jsem neviděl, žádné začernění nebo nějakou anomálii jsem neviděl a přitom podfukovaly...Ale je pravda, že jsem měl "pracovní ", silně poškrábané brýle...

Napsal: 06 bře 2011, 17:47
od Huml
většinou je tam vidět jen taková černá čárka
Napsal: 06 bře 2011, 19:57
od kvapil
ok zkusím to a dam vědět
Napsal: 06 bře 2011, 20:03
od firefighter1
Pred týždňom som riešil podobný problém na svojom Sharane 103 kW, motor BRT, rv 2007. Problém bol v EGR ventile, ktorého súčasťou je aj N18.

Napsal: 06 bře 2011, 22:15
od ROMEK
Huml píše:většinou je tam vidět jen taková černá čárka
na vtsreku kde je O kružek alebo kde presne?
Napsal: 06 bře 2011, 22:19
od chosepm
ROMEK píše:Huml píše:většinou je tam vidět jen taková černá čárka
na vtsreku kde je O kružek alebo kde presne?
řek bych, že na tom kuželu

Napsal: 06 bře 2011, 22:20
od chosepm
firefighter1 píše:Pred týždňom som riešil podobný problém na svojom Sharane 103 kW, motor BRT, rv 2007. Problém bol v EGR ventile, ktorého súčasťou je aj N18.

to ti ale svítila závada na budíkach, nebo?
Napsal: 07 bře 2011, 06:59
od kvapil
Zdravím kontrolka nesvití ale zkusím přehodit vstřiky
Napsal: 07 bře 2011, 22:19
od e36power
Dobrej hegeš