Stránka 1 z 1
Ucpání děr v EGR ventilu
Napsal: 09 bře 2011, 23:16
od Tomas.cz
Když v EGR ventilu, který má funkční jen chcípací klapku úplně zacpu díry egr na spojení s atmosférou to by nemělo ničemu vadit ne?
Jde mi o to, když ventil mírně pouští olej aby se olej třeba v komoře nehromadil a pak nestekl zpět do sání, nevíte někdo?

Napsal: 10 bře 2011, 13:24
od martinsidlo
Tam je to těsněný tou membránou.Ta až by byla prasklá,poteče olej ven.Jestli je EGR off a byl funkční,dobrý,je to zbytečný zadělávat.Ale jestli nemáš nic jiného na práci,můžeš je zaslepit.Ale nikdy už EGR nebude chodit.
Napsal: 10 bře 2011, 14:19
od Jakub Mareček
ahoj mam takovej problem mam egf off ale prosakuje mi olej a to docela hodne už jsem to nekolikrát přeslepoval a pokaždé jsem vytáhnul promáčklej plech a jakoby tam byl moooc velkej tlak a tu ucpávku ničil

Napsal: 10 bře 2011, 16:01
od martinsidlo
0,5 pozink,těsnění na obou stranách a musí to udržet.
Napsal: 10 bře 2011, 16:49
od Jakub Mareček
to jsem si myslel taky a ono to normálné protlačí ˇůlek a pak to chcije
Napsal: 10 bře 2011, 23:21
od Fulltank
mi nerikej, ze ti to protlaci dulek do 0,5 pozink

Napsal: 11 bře 2011, 07:21
od automec
myslím že lepší je nerez,několikrát jsem videl normál plech "prožraný"
Napsal: 11 bře 2011, 07:21
od slovacek.milos
Fulltank píše:mi nerikej, ze ti to protlaci dulek do 0,5 pozink

do některého čínského blatníku když zatlačíš palcem uděláš důlek, do mě drbl napodzim autobus a LP blatník jsem doslovně vyválel bez počkození laku flaškou od piva
tak ty plechy dneska fachčí

miloš
Napsal: 11 bře 2011, 07:34
od rudy5
už to tu niekto riešil vybral z vnútra ventil narezal tam závit a dal šrobik tam závit a bolo pozri to tu niekde
Napsal: 11 bře 2011, 10:15
od Carlos TDI
To sem dělal já, linkuj
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
Teď mám i kat off a dost mi odfukuje turbo po ubrání plynu jako blow-off...asi jak má turbo lehce větší otáčky a dřív dosáhne plnícího požadavku, tak to pak pěkně odfoukne
