Rozdiel medzdi 2.5TDI V6 AFB a AKN?
Napsal: 08 led 2007, 21:49
Kto mi povedat rozdiel v tychto dvoch motoroch? Oba su 110kW,akurat AKN je novsi...
Sam jsi si odpovedel... Ale drobny rozdil je vyplyvajici z toho ze je novejsi.. AKN uz ma dole na vane TOG cidlo oleje, AFB ne. TOG cidlo znamena novejsi budiky.Nechtej to co ma budiky s rucickovyma hodinama. Je tam uplne jiny svazek, pokud by jsi chtel neco delat , tak je to trosku jinak zapojene.lubomt píše:Kto mi povedat rozdiel v tychto dvoch motoroch? Oba su 110kW,akurat AKN je novsi...
cerpadlo ma jinou elektroniku (takze ze jine))))lubomt píše:ten snimac na olej.vani mam aj ja a to mam 11/99. Na AKN je vraj vylepsene mazanie a chladenie,takisto by ma zaujimalo,ci je tam ine cerpadlo na naftu ako na AFB. Neviete niekto?
Ty mas odsouseno, ze kdyz vymenis vsriky z AFB za AKE-tak se Ti vykon snizi? To by znamenalo, ze trysky AFB jsou o neco vetsi nez AKE?lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
takze kdys das silnejsi striky tak to lip pojede ale bude to hulit tim padem na musis jit na ciplubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
Ano,je to tak,vykon siel dolu,co ma slusne nasr....Trysky som daval uplne nove,este som si aj overoval,trysky co tam mam sa davaju aj na Superb 114kW a aj Audi 132kW, zaujimave,ze? R.J. mam samo cipnutubokaco píše:Ty mas odsouseno, ze kdyz vymenis vsriky z AFB za AKE-tak se Ti vykon snizi? To by znamenalo, ze trysky AFB jsou o neco vetsi nez AKE?lubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
Motor AKN mam komplet,akurat neviem,to ma este asi 110kW turbo,to vymenim za moje 132kW,budiky mam k tomu patriace a takisto aj r.j.motora,takze ak dokaze tlacit to AKN cerpadlo viac,dam vstreky 132kW,tie co mam,pisal som vyssie. Toto akurat neviem...ci nechat povodne (chodilo to velmi slusne,vypraskal som na rozbeh 110kW manual porednokolku s tym istym cipom,potom mu to slo rovnako/ alebo vymenit za tie ,,silnejsie,,avatar píše:takze kdys das silnejsi striky tak to lip pojede ale bude to hulit tim padem na musis jit na ciplubomt píše:aha... A mozem pouzit trysky zo 132kW do AKN? Lebo chcem dat tento motor miesto AFB a tam som dal tieto vstreky a vykon siel dolu. Ked sme s kamosom rozmyslali preco,tak nas napadlo,ze AFB trysky 110Kw maju vraj vacsie diery na naftu ako 132Kw,ale problem je v tom,ze cerpadlo AFB nedokaze dat vyssi tlak nafty,pod akym pracuju prave 132kW trysky. Takze mam tym padom chudobnu zmes...Myslis,ze to AKN cerpadlo by to zvladlo?
Inac tie vacky je rozumny napad,i ked... Mne povedali uz pri 90.000km,ze by ich bolo dobre vymenit a teraz mam 280.000 a stale v pohode,auto chodi ako ked som ho kupil... Ale po cipe som tam dal uz radsej 132kW turbo,lebo sme ho tak nacipovali,ze to povodne vydrzalo tyzden.
Cerpadlo z manualu a Tiptronicu je zhodne,akurat ina elektronika,no ta sa da vymenit. mam to vyskusane,sam na takom jazdim.
nemuzes vymenit striky a kdys to pojede hure vymenit cerpadlo cerpadlo ti nebude komunikovat s RJ. (i kdys ma stejnej konektor tak proste nebude)
musel bys menit striky cerpadlo RJ jednotku a prizpusobyt budiky.
Pak by to slo
Ja sem menil motor AKN 10/99 za AKE 12/01 vzhledem k tomu ze to byl motor z tiptroniku sem mel jine cerpadlo a nemel sem AKE rj jednotku. Motor AKE ma jinej el. svazek takze sem nechal striky AKE cerpadlo sem nechal AKN rj take AKN a sel sem k reeschovi na cip protoze to brutalne hulilo cerne (ale jelo to dobre)))). Po cipu je to naprosto uzasne auto)))
Hlavne nezapomen ze vse je to elektronika nemuzes dat cerpadlo AKN do auta ktere ma RJ AFB musis vymenit i RJ.
Samozrejme je mozne ze by se to rozjelo i s RJ AFB ale to nevim musel bys to vyzkouset pokud mas tu moznost.