Stránka 1 z 3
Ako prerobiť ALH66KW na AHF 81KW
Napsal: 18 bře 2011, 19:01
od Panoramix
Ahojte .Prerabka 66 kw ALH na 81 kw AHF.Stači vymeniť iba trysky alebo je treba vymeniť aj vstrekovacie čerpadlo

Napsal: 18 bře 2011, 19:04
od Fantik
Stačej trysky a pokud necháš soft z 66 tak bude víc koníků jak 110

Napsal: 18 bře 2011, 19:12
od Panoramix
Fantik píše:Stačej trysky a pokud necháš soft z 66 tak bude víc koníků jak 110

dik za odpoved
ja už som to vymenil aj to celkom dobre jazdi .Len nebol som si isý tym čerpadlom
Napsal: 18 bře 2011, 19:17
od Fantik
Čerpadlo neni potřeba.

Napsal: 18 bře 2011, 19:33
od tomas555
ake trysky si daval?
Napsal: 18 bře 2011, 20:01
od Panoramix
tomas555 píše:ake trysky si daval?
ano z AHF
Vymena 66kW(ALH) vstrekov za 81kW(AHF)
Napsal: 18 čer 2011, 19:32
od Johny_RS
Zdarec.
Chcem sa opýtať,rozmyšlam nad vecou.Mam doma potkany motor,mam tam vstreky 66kW ALH.V mojom aute mam ten sami motor.Rozmyšlam,že tie stare dam odskušať a predam a kupim vstreky z 81kW AHF.Čerpadlo je take iste,komponenty teda konštrukcia motora,ta ista len môže byť ina MAF.Potom jasne,že je iny soft.Chcem sa opýtať,čo to spravy,ked prehodim vstreky okrem narastu kruťaka a koni?Bude to pri akceleracii dymiť zo softom z 66KW?Vrta mi v hlave,že či nebude robiť problem soft 66KW keď tam budu vstreky z 81kW.Kdesi tu na fore som čital,že pri vymene za väčšie,treba upraviť voľnobežnu dávku paliva(adaptacia) a nastavenie EGR ventilu(tiež adaptacia).
Ak ste to niekto menil,tak budem vďačny za každe postrehy.Poprosim,bez zbytočnych OT.
Ešte raz Ď

Napsal: 18 čer 2011, 23:41
od lubomt
Ked vymenis vstreky, ide to velmi dobre. Kedysi davno som to robil. Je tam cosi vyssi vykon ako 81kw. Ale netreba zabudat, ze to aj viac dymi. Okrem ineho zvacsa ma 81kw aj vacsie turbo, i ked boli take verzie motora 66kw, ze mali turbo ako 81kw.
Napsal: 19 čer 2011, 10:06
od Milosss
A co by sa stalo, ak by som dal do 66kW AHU trysky z 81kW AHF? AHU nema turbo VGT, zvysili by tie trysky vykon ci nie?
Napsal: 19 čer 2011, 10:10
od lubomt
vsak to mas vyssie popisane
Napsal: 19 čer 2011, 11:17
od Milosss
Ano ale ALH ma VGT turbinu kdezto ja mam obtokove turbo. 81kW verzie mali vsetky VGT turbinu cize v tom asi rozdiel bude ak dam 81kW trysky do AHU kde je obtokove turbo.
Napsal: 19 čer 2011, 11:19
od Fantik
Výkon se zvedne, je to logické.

Napsal: 19 čer 2011, 11:31
od Milosss
Cize klasicke cerpadlo v AHU dokaze natlacit viac nafty? Teda tlaci rovnako vela ako v AHFku, iba vstreky to obmedzuju? To iste aj ked je rozdiel medzi AHU a AHH a AHF voci AVG kde jedny plnia EURO 2 a druhe EURO 3 je to sposobene len vstrekmi, tak cerpadlo dokaze natlacit vyssi tlak ako je u EURO 3 motorv aj pre EURO 2 motory, len vstreky to obmedzuju a vracackov sa to vracia?
Napsal: 19 čer 2011, 12:22
od Biimbo
hlavně když už výměna tak do ALH jen z ASV, kvůli otevíracímu tlaku. AHF má 190, ASV 220 jako ALH..
Napsal: 19 čer 2011, 13:16
od Johny_RS
Biimbo píše:hlavně když už výměna tak do ALH jen z ASV, kvůli otevíracímu tlaku. AHF má 190, ASV 220 jako ALH..
Tak odporučaš radšej aby som zohnal vstreky z ASV nie z AHF.ASV je tiež konštrukčne rovnake,všetko je rovnake len samizda turbo je väčšie alebo ma 11 lopatiek,ale ževraj počet lopatiek nema vplyv na zregulovanie,kdesi to tu zdenek popisoval.
Popis vstrekov čo som našiel tu:
ALH - 66kw skorsie 190/300 euro2 a neskorsie 220/300 euro3
niekde som cital ze vtedy je aj IMMO2 a IMMO3
ASV - 81kw 220/300 euro3
AHF - 81kw 190/300 euro2
AFN - 81kw 190/300 euro2
V jednej téme pisali,že ked nahodiš vstreka z ASV,tak bude nižši vykon ako so vstrekmi ALH.