Stránka 1 z 1
Upravené 2.0tdi s dsg
Napsal: 19 bře 2011, 19:58
od RR
Zdarec chci se dozvědět co vše se s touto kombinací dá provést
Já už mám DPF off, AL,a turbo do 230hp brzda se bude konat za týden, ale na kolik to naladit???
Na co si u BMP dát pozor???
Co dsg???
teď to na 235km\h-4500ot\min vylítne jak nic....,ale spodek pořád nic moc,to se snad doladí...
Co dát vačku z E3??? Nebo nechat tu origo E4???
Je to ještě docela dost neprobádané lazení tak snad nejsem sám koho tyto informace budou zajímat...

Napsal: 22 bře 2011, 18:32
od RR
Tak díky všem za info a rady....
Cesut najdu nebo udělám....
196Hp 440Nm
Napsal: 22 bře 2011, 18:36
od pokornasek.pepan
spis bych se bal o DSG
Napsal: 22 bře 2011, 18:41
od RR
Lehne koupí se duhá....
Ale je to nastavené max. od 2300ot
Napsal: 22 bře 2011, 18:43
od Jim
někde jsem četl, že v DSG se dají vyměnit součástky, které udrží až 550Nm...bohužel už si nevzpomenu, která firma to nabízí, ale najisto vím, že to byla zahraniční...
Napsal: 22 bře 2011, 18:51
od pokornasek.pepan
já bych se o ní nebál hned...,vyděl sem jednu rozdělanou z auta s chipem,byl to 2,0TDI 16V mělo najeto 150tis. ale kolik s chipem nevim
hrozně škubala a rachtala,když se to rozdelalo zjistilo se ze je totál vymackaný ozubení na hnaci hrideli
Napsal: 22 bře 2011, 19:00
od Tomas.cz
Vím o jednom 2.0TDi s DSG, najeto 220tis, prakticky od nova čip že není problém protočit pneu 235mm šíře, jezdí s tím celkem střelec a převodovka drží, pouze ve 160tkm výměna setrváku a pravidelná výměna oleje a filtru.
Napsal: 22 bře 2011, 19:04
od RR
Nooo setrvák už mám na dílně tak se do toho taky pustím pač už rachotí ,ale nic hrozného....Řadí a jede vše jak má...Jak dlouho to uvidíme..
Napsal: 11 dub 2011, 11:00
od Kami3120
Také mám passat 2.0 16V DSG chip 180tkm najeto...
setrvak už hnusně rachta ale většinou jen na P nebo N a to za studená kdy začne být nutné ho vyměnit a dává zabrat i ostatním dílům pokud odchází abych věděl jak na to spěchat?
A te převodovky se docela bojím vezl mě taxikář a říkal že ji za 40tisíc kč měnil.. Ale radilo mu to čisteji než mě... A hodil zpátečku hned přidal a žádná rána já musím vždycky chvíli počkat jinak to dost nakopne a v kopci pokud nemám zaply auto hold to trošku zcouvne než zabere to asi začínaj být zlé příznaky nebo mužů být snad klidný?

Napsal: 11 dub 2011, 19:58
od CATDAVID
Tak to stím setrvákem mě zajímá,mám ten samej motor a ty samé příznaky.

Napsal: 12 dub 2011, 06:03
od gabo00000
u nas vo firme sa vyraba prevodovka na 600NM a rozdiel v ozubeniach medzi DSG a nasou prevodovkou nie je velmi velky...DSG ma trochu mensie ale hustejsie ozubenie, nasa ma redsie a hrubsie....ale podla mna zuby su dost masivne a obal taktiez...jedine co okom nevidno su spojky, netusim ako to znesu...