Stránka 1 z 2
pomocna vodni pumpa alhambra 03-me jebne
Napsal: 20 bře 2011, 18:27
od patrik.kloucek
ahoj kluci...poradte mi nekdo jak se nasazuje zpet vicko motorku vodni pumpy po vymene uhliku

.Uz jsem to zkousel na vsechny zpusoby ale vzdycky me to pero vyleti driv a uhliky se vysunou driv nez se tam dostane komutator
Me snad z toho vazne jebne POMOOOOOOC
diky moc
Napsal: 20 bře 2011, 18:33
od A6TDI
strč tam podobný průměr (ořech gola , víčko pet ) teda takhle je to u starteru ...
Napsal: 20 bře 2011, 18:43
od patrik.kloucek
eee...to nejde...to je neco jinyho...je to vicko v kterym jsou uhliky s perem ...je vysoky asi 3cm a musi se to strcit do tela motorku kde je komutator,ale je to tak desne natesno ze tam nejde nic strcit cim bych si ty uhliky pridrzel

Napsal: 20 bře 2011, 18:46
od Lada.H
Zaaretuješ pružinky třeba sirkama,kápneš vodu na uhlíky,dáš do mrazáku.
Po zamražení vyndáš sirky,sesadíš,chvilku počkáš než povolí led a motorek vrčí.

Napsal: 20 bře 2011, 19:04
od patrik.kloucek
Napsal: 20 bře 2011, 19:08
od tuner
musis napredm dat do mrazaku a pak kapnout a zas do mrazaku. Ja davam rotor do vicka s uhlikama a pak to dam do statoru. hodne drzaku uhliku ma montazni dirky do kterych strcis dratek a zablokujes uhlik proti vyjeti a po montazi dratek vytahnes a nebo si dirky muzes vyvrtat
Napsal: 20 bře 2011, 19:13
od patrik.kloucek
tuner píše:musis napredm dat do mrazaku a pak kapnout a zas do mrazaku. Ja davam rotor do vicka s uhlikama a pak to dam do statoru. hodne drzaku uhliku ma montazni dirky do kterych strcis dratek a zablokujes uhlik proti vyjeti a po montazi dratek vytahnes a nebo si dirky muzes vyvrtat
vyvrtat dirky....tohle me napadlo taky...jsou tam takovy 2 zapusteny diry v miste kde jsou uhliky,tak jsem si rikal ze tam vyvrtam diru a bude to.Takze ty diry tam jsou i original?V ktery casti ty diry jsou a jakej maji prumer?diky
Napsal: 20 bře 2011, 19:34
od tuner
Nevim, casto byvaji origo a nevim jestli jsou i tohoto motorku. Bvaji tak kolem 1mm prumer staci v podstate na spendlik
Napsal: 20 bře 2011, 19:48
od patrik.kloucek
takze kdyz je tam vrtnu tak to nebude nicemu vadit???treba mam na mysli vodu prach atd..
Napsal: 20 bře 2011, 20:19
od MirekX
mražák nebo ideální je zmrazovací sprej, to je vyzkoušený

já to vyměnil za tohle abych to už nemusel nikdy dělat
Napsal: 20 bře 2011, 20:28
od dafan
ahoj zdravim vás všechny a chtěl jsem se podělit o svůj snadno vyřešený problém.Řeší to snad tady každý kdo si koupí nebo má galaxika.Před rokem jsem si koupil galaxika a samozřejmě my nefungovala elektrická pumpa.tak jsem se pustil do její opravy.Výměna uhlíků proběhla (.....!!!!!!!!!)v celku dobře ,ale po roce je tady problém znovu.do opravy jsem se již nepustil.nahradil jsem jí tímhle
http://www.autosip.cz/autosip/eshop/1-1 ... ezuhlikove ,myslím že už mě to v životě nevypeče. jediné co se musí udělat že se musí přepíchnout menší konektor.parametry této pumpy jsou stejné jako originál 750 l/h.plus a mínus také sedí,a směr proudění vody je také stejný a jde uchytit do starého držáku,když se sundá ten co je na téhle.už to mam zamontovaný měsíc a super auto krásně topí bufík nevypíná no prostě žádný problém,znám člověka který ty čerpadla má nejetý i skonektorem tak kdyby někdo chtěl to navždy vyřešit jako já za cca 1200kč a dvě hodiny práce tak písněte.
tato pumpa to je
Napsal: 20 bře 2011, 20:41
od dafan
Napsal: 20 bře 2011, 20:47
od MirekX
na touranech tyhle čerpadla odcházejí jak na běžícím pásu, já bych si s tou nesmrtelností nebyl tak jistý, je pravda že u sharana je daný v suchu. Já jsem uhlíky dělal 2x a vždy to drží několik let, pravda že na léto vytahuju konektor, aby zbytečně neběhalo.
Napsal: 20 bře 2011, 20:52
od patrik.kloucek
MirekX píše:mražák nebo ideální je zmrazovací sprej, to je vyzkoušený

mrazak je na dlouhy lokte a spray nemam.....tak co ty dirky???
pumpa
Napsal: 20 bře 2011, 20:55
od dafan
kámoš ho má na sharanu xx let a no problem,vw tyhle čerpadla dává všude motory 1,4 tsi atd a nemaj problém