Stránka 1 z 2

ALE čip Diesel technik co udělaj sprint764 oprava typu moto

Napsal: 20 bře 2011, 20:02
od vancar
Zdravim nikde jsem nevyčetl že by měl někdo soft a pak dal teprve trysky tak se chci zeptat jestli má někdo zkušenost nebo ví jak to bude fungovat... tím nemyslím jestli to bude mít max výkon (to bych to nechal upravit po tryskach v DP..)spíš jestli to pocítim a jestli to nebude zlobit ... ptám se hlavně z důvodu že se mi nechtěj utrácet korunky za sw když už tam je ..děkuji

( je mi jasny že nejlepší je dát prvně trysky a pak sw od dieselpower,ale už jsem koupil auto se sw a chci dat trysky) jen info pro rejpaly .-)

Napsal: 20 bře 2011, 20:24
od bordelvgarazi
Mladá má O1 a má tam nalejvárnu a 764. Funguje to bezvadně :)

Napsal: 20 bře 2011, 20:51
od MirekX
bude to hulit a budeš mít asi problém s regulací turba, záleží na čipu

Napsal: 23 bře 2011, 17:44
od vancar
Tak jsem zjistil že mám typ motoru ALE ne ALH bude to mít i tak vliv na tu regulaci turba ????? pls někdo kdo tomu rozumí písněte :?: :?:

Napsal: 23 bře 2011, 20:17
od Tomas.cz
To je obtokový turbo ne?

Napsal: 23 bře 2011, 20:23
od LibangVW
jj obtok tam by problem byt nemel ale bude to hulit ;)

Napsal: 23 bře 2011, 20:54
od Tampajs
ALH a obtokový turbo? Nějaká novinka? (hm)

Napsal: 23 bře 2011, 20:55
od LibangVW
pise ALE ne ALH ;)

Napsal: 23 bře 2011, 20:58
od Tampajs
LibangVW píše:pise ALE ne ALH ;)
AHA sorry sem mimo (LOL)

Napsal: 23 bře 2011, 21:04
od vancar
Saze mi nevadi když to nebude zlobit....-) tak to asi risknu.. dík za info

Napsal: 23 bře 2011, 21:07
od vancar
Jo ještě jestli máte někdo zkušenost jakou to bude mít cca spotřebu když né zkušenost aspoň odhad znalce :D slušná jízda / cihla furt Děkuji

Napsal: 24 bře 2011, 16:41
od schonus
Mam jsem zkusenosti s nekolika fazemi:

0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.

Napsal: 24 bře 2011, 21:15
od woody.7
Mám taky jen nalejvárnu a se sprint 764 to jede pěkně. Spotřeba se vrátila po tryskách o cca 0.5l nahoru a zakouří si jen při cihle. Jinak bez dýmu a pěkný nárust krouťáku.

Napsal: 25 bře 2011, 13:53
od Seidl
Zrovna jsem to řešil na B5 81kw. Dal jsem trysky 764 a čip co byl dělaný na 81kw. Bohužel to už neudržela spojka, která měla najeto 370 000km. Dali jsme novou a je klid. Auto hulí jenom při plném plynu.

Napsal: 25 bře 2011, 16:58
od Pája 19
schonus píše:Mam jsem zkusenosti s nekolika fazemi:

0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.
To SW3 dělal kdo a jakou máš prosímtě spotřebu?