Stránka 1 z 4

peugeot 205 1.9D

Napsal: 25 bře 2011, 17:24
od Jarda S.
zkousne bezproblému olej ? (hm)

Napsal: 25 bře 2011, 17:34
od hranicka
klidně i hydrauliku. Jen ti nepůjde přesuvník vstřiku.

Napsal: 25 bře 2011, 17:35
od Jarda S.
ok takže povařit na MEŘO a bude to v pohodě ? (wallbash)

Napsal: 25 bře 2011, 17:43
od hranicka
Jarda S. píše:ok takže povařit na MEŘO a bude to v pohodě ? (wallbash)
Můžeš to tam nalejt klidně i nepovařený. 205ka má bosche, ten snese všechno. (noteeth)

Napsal: 25 bře 2011, 20:11
od oldaf
Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.

Napsal: 25 bře 2011, 20:48
od hranicka
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy. :)

Napsal: 25 bře 2011, 22:46
od oldaf
hranicka píše:
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy. :)

Taky řešení :D

Napsal: 26 bře 2011, 11:44
od koil
oldaf píše:
hranicka píše:
oldaf píše:Jeden z nejlepších motorů co zkousnou bez problémů jakejkoliv olej. Každých 15 tisíc kilometrů vyšroubuj trysky a šroubovákem propíchni karbon v hlavě pod tryskou. U tohodle motoru se dost usazuje, poznáš to tak že auto přestane táhnout a za jízdy to kouří trochu divně, vypadá to jako by se kouř za autem kutálel.
Brácha to vyřešil akuvrtačkou s desítkou vrtákem jednou provždy. :)

Taky řešení :D
Co s tím přesně udělal?

Napsal: 26 bře 2011, 13:28
od redidlos6006
řekl bych, že komůrce zvětšil dýchání.

Napsal: 26 bře 2011, 20:37
od Jarda S.
koil píše:Co s tím přesně udělal?
předělal to na přímej vstřik (LOL)

Napsal: 26 bře 2011, 20:59
od hranicka
rozšířil tu dírku pod vstřikem, aby se tam ten karbon tak snadno neusazoval. :)

Napsal: 26 bře 2011, 22:17
od xmilos
hranicka píše:
Jarda S. píše:ok takže povařit na MEŘO a bude to v pohodě ? (wallbash)
Můžeš to tam nalejt klidně i nepovařený. 205ka má bosche, ten snese všechno. (noteeth)
ee mam jednu a je tam Lucas, mno a ten je trosku haklivy, uz som jeden zadrel

Napsal: 26 bře 2011, 22:32
od Jarda S.
a to poznám jak ? (hm)

Napsal: 26 bře 2011, 22:33
od xmilos
Jarda S. píše:a to poznám jak ? (hm)
myslis Lucas?
Mno skus mrknut logo/napis. Ale musim dodat, ze je to 206 s WJZ. Kolega ma ten samy WJZ mno a s Bosh.

Napsal: 27 bře 2011, 08:16
od hranicka
xmilos píše:
hranicka píše:
Jarda S. píše:ok takže povařit na MEŘO a bude to v pohodě ? (wallbash)
Můžeš to tam nalejt klidně i nepovařený. 205ka má bosche, ten snese všechno. (noteeth)
ee mam jednu a je tam Lucas, mno a ten je trosku haklivy, uz som jeden zadrel
Mám tu bosche ze 205ky. Jeden zničenej lucas už mám taky za sebou (noteeth)