Stránka 1 z 4

1.8T při akceleraci škube

Napsal: 29 bře 2011, 15:38
od Lummar
Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.

Díky mockrát za nějaký rady

Re: 1.8T při akceleraci škube

Napsal: 29 bře 2011, 16:15
od slovacek.milos
Lummar píše:Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.

Díky mockrát za nějaký rady
klidně to může být i palivový filtr, nahlaš tlak paliva nejlépe celý průbeh při jízdě, dá se napíchnout T kusem a vyvíst tlakoměr pod stěrač

Re: 1.8T při akceleraci škube

Napsal: 29 bře 2011, 16:33
od Lummar
slovacek.milos píše:
Lummar píše:Mám problém se svou 1.8T 110kW. Po chipu při akceleraci docela cuká, tak by mě zajímalo, co mám nalogovat, abych zjistil příčinu?
Čím to může bejt? Svíčky, regulace truba, atd..? Občas se mi stane, že když je to studená, tak po nastartování sama chcípne asi do dvou vteřin. Ukazuje to na něco? Ještě mám o něco větší spotřebu (cca o 2 litry) a moc to nejde za plynem podle mě.

Díky mockrát za nějaký rady
klidně to může být i palivový filtr, nahlaš tlak paliva nejlépe celý průbeh při jízdě, dá se napíchnout T kusem a vyvíst tlakoměr pod stěrač
Ok, já to nechám vyměnit pro jistotu. To auto jsem tak koupil, takže se na něj chystám. Zítra budu dávat nové iridiové svíčky a v nejbližší době chci udělat právě palivový, vzduchový a olejový filtr + olej, atd.. Spíš mám strach z lambda sondy, nebo váhy vzduchu.. Ikdyž váhu jsem měl vyndanou, že jí vyčistim a byla chirurgicky čistá, tak nevím...

Napsal: 29 bře 2011, 18:52
od slovacek.milos
pokud ti vynechá válec tak to řj motoru 1.8T pozná a najdeš to v paměti závad, tak zapalování, nebo svíčka to nebude,

spíš málo paliva

Napsal: 29 bře 2011, 19:41
od Lummar
Nebo špatný palivo? Díky, už se v tom trochu orientuju, ten filtr bude asi nejdůležitější..

Napsal: 30 bře 2011, 07:47
od Persan
Zapalovací cívka, častej problém 1.8T, po nastartování se hádá, jede na tři, chcípá...

Napsal: 30 bře 2011, 09:09
od slovacek.milos
Persan píše:Zapalovací cívka, častej problém 1.8T, po nastartování se hádá, jede na tři, chcípá...
cívka bývá i praskla na půl ale a paměti závad je vynechává nějaký válec!

Napsal: 01 dub 2011, 08:45
od Lummar
Mě právě nikdy nejede na 3, beží krásně, jen to při akceleraci cca na 2600ot., 3500 ot. a 4200 ot. cukne. Jakoby ztratí výkon trochu a pak zase jede.

Napsal: 01 dub 2011, 10:19
od Lummar
Ještě bych měl zmínit, že je dělaná úprava jednotky motoru a myslím, že to začalo dělat právě po tý úpravě, protože jsem to předtím nijak nepociťoval. Jak se dá zjistit 100%, že je to tou ŘJ? Jaký mám nalogovat kanály?
Graf po úpravě vypadá takhle, ale takový je prej graf každé 1.8T.

Obrázek

Napsal: 01 dub 2011, 14:56
od jericho-3
Tak si půjč nesprasenou jednotku a budeš to vědět hned.. :)

Napsal: 01 dub 2011, 15:32
od Lummar
To stačí prohodit kus za kus bez jakýkoliv úpravy? Ok, zkusím to... Zatím jsem tam dal jiný dvouelektrodový svíčky Bosch a změna žádná, jenom bych řekl, že motor jde líp (byly tam nějaký brisky). Zítra zkusim vyměnit ten palivovej filtr a když nic, tak se vyzkouší ta jednotka.

Napsal: 02 dub 2011, 21:17
od Lummar
Tak jsem vymenil filtr a zmena bych rekl ze zadna :(. Nejaky jiny napady nemate? :)

Napsal: 02 dub 2011, 21:58
od Tomas.cz
Jestli to hapruje po úpravě tak bych se informoval u úpravce.

Napsal: 02 dub 2011, 22:26
od Lummar
To ja uz jsem se prave informoval, ale budu tam muset jet a oni to zmeri na brzde. Kdyz se zadny cukani neprokaze, tak to budu muset zaplatit. Nejdriv si zkusim nekde sehnat orig. jednotku motoru a prehodit to. Kdyz to bude delat i s originalem, tak musim resit neco v tom palivovym systemu asi no..
Nebo nemuzou to delat nejaky prodreny podtlakovy hadicky?

Napsal: 03 dub 2011, 07:56
od jurki888
kamosovi to raz robilo ked mal malo benzinu ja si myslim ze to bude but sitko v nadrzi alebo cerpadlo ked soft bude v poho