Stránka 1 z 1
Ideální předvstřik pro PD
Napsal: 30 bře 2011, 20:51
od milan8902
Ahoj,
mám 1,9 TDI PD ARL 110 kW. Chtěl bych se s vámi poradit, jaké máte zkušenosti s nastavováním předvstřiku. Já mám totiš nastavenou vačku na hodnotu +6°. Je to hodně...já vím...někde někdo psal, že 6 stupňů je krajní hodnota. Jaký máte zkušenosti vy? Je opravdu ideální když je nastavna vačka na "nulu"? Jinak spotřeba se mi zdá dobrá, i startování ujde...Milan
Napsal: 30 bře 2011, 20:57
od dhfool
Žádný předstřik tím nenastavuješ, ten si řídí jednotka. +-6° je jen u některých jednotek u jiných je +-3°.
Napsal: 30 bře 2011, 21:19
od milan8902
ty stupně jsou úhel vačky ku klice,ne?;-) a u kterých jednotek může být +6°?Neměl by někdo nějakej přehled podle řídících jednotek?
Napsal: 30 bře 2011, 21:24
od Huml
když ji máš +6° tak ji máš dozadu, takže vlasně máš "nejmenší předvstřik", ale tady každopádně nejde o předvstřik, ale o nastavení vačky vůči klice a správně by tam měla být nula
Napsal: 30 bře 2011, 21:46
od milan8902
takže když to teď jezdí celkem dobře...tak do toho raději nerejpat, nebo to přece jenom posunout víc k nule?
Napsal: 31 bře 2011, 17:58
od milan8902
tak jsem to přesunul přesně na nulu...ale zdá se mi to že to víc kouří:-(...tak nevím jestli to může mít vliv na kouřivost
Napsal: 31 bře 2011, 18:44
od Tomas.cz
Má to nějaký chip? Sériový motor by kouřit neměl.
Napsal: 31 bře 2011, 19:22
od milan8902
jj by m volesko;-)
Napsal: 31 bře 2011, 22:15
od Janosik93
zabehni za nim, nech to doladi, isto ti pomôže.... poznam ho a je to super chlap ..
Napsal: 01 dub 2011, 15:10
od jericho-3
Mě by zajímalo, když jsou 2 identické motory /např. AVB/a jeden má šrouby na vačce, např. ve středu podélných děr a druhý nadoraz /a není to o zub/ a mají nové řemeny a předvstřik na 0, čím to je..?
Napsal: 01 dub 2011, 16:55
od dhfool
jericho-3 píše:Mě by zajímalo, když jsou 2 identické motory /např. AVB/a jeden má šrouby na vačce, např. ve středu podélných děr a druhý nadoraz /a není to o zub/ a mají nové řemeny a předvstřik na 0, čím to je..?
Pokud bys to u toho se šrouby nadoraz hodil o zub, tak to máš uprostřed... Ta oválná díra má velký rozsah.
Napsal: 01 dub 2011, 17:32
od feras
na audi A4 96kW som menil rozvod pred pol rokom, tato hodnotu som nastavil na 0 a skace do do -1,1 ale trasie motorom tak sporadicky na neutraly ma to daco s touto hodnotou?som si nepozrel aka tam bola pred rozobratim lebo som cital ze niektore auta nemaju nulu...daju sa skontrlovat dake hodnoty na vstrekovacoch lebo ked zatrasie ten motor mam taky pocit akoby vypadol motor na par stotin sekundy, a co ma zaraza je ze este aj vypise chybu synchronizacie vacky a kluky...
Napsal: 01 dub 2011, 17:50
od jericho-3
Vždy si dávám pozor a je mi jasné, že šrouby musí být"uprostřed",a to je od té doby, co s tím výrobci začali...Alle přivezl jsem auto a ten to měl u kraje a tak jsem schválně spočítal zuby a bylo to stejné...A stalo se mi, , že jsem sledoval obtisknuté šrouby s továrny, a po výměně řemenu a následné kontrole byly šrouby o dost jinde...Asi rozdíl v řemenech není až tak malý...

Napsal: 01 dub 2011, 19:06
od milan8902
Tak se zvýšila spotřeba tak o litr...vracím to zpět...bohůžel to mám k m voleskovi daleko