Stránka 1 z 2
kontrola logu..Passat B5...děkuji
Napsal: 10 dub 2011, 18:50
od ciky
potřeboval bych od někoho povolaného zkontrolovat log..nevím zada je log proveden zcela zprávně...kopeček 2xcsv trojka...1xcsv 4
1,9Tdi AJM
předem děkuji za zkouknutí...
http://www.ulozto.cz/8605928/trojka-prvnimereni-csv
http://www.ulozto.cz/8605929/trojka-poslednimereni-csv
http://www.ulozto.cz/8605930/ctyrka-csv
Napsal: 10 dub 2011, 20:38
od toefuk
na log 4 podla grafu mas vahu OK, turbo zacina nat pozadovany tlak trochu neskoro cca od 2200ot, a pri cca 2700ot mas mensiu turbo dieru.
na log 3 posledne meranie cca to iste, vaha OK ale to turbo sa mi nezda, odpoj N75 a urob log znova, pak sa bude vediet ci je problem v turbe alebo N75...
inak jazdne vlastnosti su ake? akceleracia, atd.
Napsal: 10 dub 2011, 20:48
od ciky
měl sem problem s regulací padalo mi to neustale do nouzáku...po vyčištění už to do nouzáku nepadá! táhne to o dost lépe než před tím.... jen mi právě přijde že někdy to jede OK a někdy o malinko hůř ale jen malej rozdil,
Vag děláno dneska
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 038 906 019 CD
Díl: G600SG 1042
Kódování: 00002
Dílna #: WSC 05311
3 závad nalezeno.
17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
18072 - nastaveni ventilu pumpy / trysky - chyba v el. obvodu
P1664 - 35-00 - -
17978 - ridici jednotka motoru zablokovana
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A
spotřeba se mi také zdá o malinko vyšší než na začátku... na autě je dělaný těsnění pod palici..komplet hlava , vstřiky přetěsněný - nastavený, vyčištěné turbo, sání,zaslepené egr, auto absolutně nehulí....odpojení N75 je myšleno odpojení hadičky? a zaslepení? dík
Napsal: 10 dub 2011, 20:59
od picus16
když máš plnící tlak překročen v závadách tak jste to moc dobře nevyčistily ne?

Napsal: 10 dub 2011, 21:01
od sparco gti
picus16 píše:když máš plnící tlak překročen v závadách tak jste to moc dobře nevyčistily ne?

jj takze turbo bude asi zborka rozborka

Napsal: 10 dub 2011, 21:06
od ciky
možná se blbě zeptám sporadická závada se maže za jakýho předpokladu z paměti závad?
před vyčištěním se to kousalo..po vyčištění chod volnej... na lopatky truba sen nešahal..nečistil sem to ani mechanicky jen čistič na krby a hadr tot vše.
Takže špínou to nebude
Napsal: 10 dub 2011, 21:09
od ciky
jinak výpis z vagu je před logováním...pak vymazáno...ma logu sem tomu nakládal co to šlo a závada se neobjevila...proto se ptám jak dlouho tam sporadická závada může ležet...může to být závada ještě od zasr.. turba?
Napsal: 10 dub 2011, 22:10
od toefuk
ciky píše:jinak výpis z vagu je před logováním...pak vymazáno...ma logu sem tomu nakládal co to šlo a závada se neobjevila...proto se ptám jak dlouho tam sporadická závada může ležet...může to být závada ještě od zasr.. turba?
ja si myslim, ze po vymazani chyby RJ pracuje ako ma, a odpojemie N75 som myslel: odpojit hadicku(myslim ze zaslepovat nemusis) a potom to nalogovat na 3jke(do kopca), na 4ke po rovinke.
Potom to tu zaves a hadam ti niekto kompetentny poradi...
Napsal: 11 dub 2011, 18:39
od ciky
nemuže se něco posrat při odpojední N75..když nebude fungovat regulce...nemuže se to čistě náhodou nafouknout nebo přetočit turbo
Napsal: 11 dub 2011, 20:32
od picus16
Hlavně co tim docílíš když odpojíš regulaci?Na logu uvidíš akorát že nereguluje.Když už tak přehodit ventil z egr.
Napsal: 11 dub 2011, 21:13
od ciky
padla tady taková rada.....
Napsal: 11 dub 2011, 21:53
od picus16
jj,to platilo o příspěvek nad tebou

Napsal: 16 kvě 2011, 21:25
od ciky
Napsal: 16 kvě 2011, 21:27
od ciky
jak je výše psáno regulace byla vyčištěná
Napsal: 17 kvě 2011, 05:34
od sparco gti
stou n 18 to neak blbo reguluje podla logu
