Stránka 1 z 1

2,0 TDI BKD - ztrácí se voda

Napsal: 13 dub 2011, 07:23
od altea
Zdravím.
Už podruhé mě ráno začala ráno svítit červená kontrolka chladící kapaliny - dolil jsem asi 3 dcl. Mezi dolitím asi 2000 km.
Olej vypadá OK, auto jede normálně.
Na co se zaměřit????

Díky všem.

Napsal: 13 dub 2011, 08:00
od jericho-3
Sákne chladič? Včera jsem dělal rozvody u AVB a chladič měl mokré rohy , tak jsem jej chtěl vyměnit a majitel ho nechtěl, že vždy raději trochu doleje...Tak potom zase celý čumák dolů... :)

Napsal: 13 dub 2011, 09:11
od slovacek.milos
vytáhneš hadičku z expansky ucpeš na expansku napojíš 12 hadičku a pomalu tlakuješ vzduchem a díváš se kde do chčije, nebo si kupo sajrat do chladice za 12O korun a dle návodu aplikuj ;)

Napsal: 13 dub 2011, 09:18
od octavia.TDI
hlava KO , nechat natlakovat popr. srovnat nebo vyměnit.běžná věc:) pokud nechcije chladic atd...

Napsal: 13 dub 2011, 09:21
od subz3ro_tdi
tiez to vidim tak ze to ide do motora a nie na cestu ;)
ale skus este pre istotu kuknut ci ti to netecie okolo vodnej pumpy, je to pod rozvodovym krytom a odpari sa to na bloku motora, cize navonok nic nevidno....

Napsal: 13 dub 2011, 09:30
od Kami3120
mám 2.0tdi 16V BKP taky se mi ztrácí tak co 4tisíce doleju čtvrt litrů nevím kam to jde moc jsem nezkoumal nejsem mechanik.:) ale podívám se kam uvidím okolo chladiče. No co to budu řešit občas doleju a možná koupím tu směs tekutou na utesneni chladicí soustavy. Taxikar se stejným autem to měl prý taky nalil směs a prej klid co o tom myslíte nezasere to něco co nemá? Na opravu hlavy fakt nemám hlavně je tam víc investic který mě čekaj a nadšeněj z toho nejsem.. :(

Napsal: 13 dub 2011, 11:12
od slovacek.milos
jde to i tak že vyleješ G12 propláchneš a dáš G11, pokud teče málo a na více místech tak to zabere ;)

Napsal: 13 dub 2011, 12:10
od Pavelkot
co je na G11 jinýho ??

Napsal: 13 dub 2011, 15:10
od Huml
pokud není únik nikde ven, nejspíš bude prasklá hlava, pokud to netlakuje chlazení, zkusil bych nejdřív přípravek na utěsnění, jinak většinou není problém tu hlavu zavařit a jezdí se dál

Napsal: 13 dub 2011, 15:41
od slovacek.milos
Pavelkot píše:co je na G11 jinýho ??
netlačí se ven ;)

Napsal: 13 dub 2011, 19:20
od fabiátor
Projistotu bych se podival co ti plave v expanzce. Svitici cidlo muze byt i priznakem pronikani oleje do vody pres vymenik voda-olej. Pak v expanzce pribyva cernej mazut a zamasti ti kontakty cidla, az to zacne svitit. Cas od casu pak pretlakovej ventil ve vicku foukne prebytek ven. Auto jezdi normalne dal. Da se to poznat i tak, ze ma auto tendenci se rychleji ohrivat a to i v zime.

Napsal: 13 dub 2011, 20:56
od Pavelkot
slovacek.milos píše:
Pavelkot píše:co je na G11 jinýho ??
netlačí se ven ;)
to by mě po tvém příspěvku asi nenapadlo :-)
Ale jaký je mezi nima rozdíl ??

Napsal: 13 dub 2011, 21:53
od ciko
alebo na bloku nad prevodovkou je taka krabicka ktora je prisrobovana na hlave cez ktoru ide voda do systemu, neviem kam presne..mne to tadial tieklo, (kratky srob v hlinikovej hlave=slaba pevnost)

Napsal: 14 dub 2011, 07:52
od altea
Díky za reakce.
Je nějaká šance to na 100% opravit (ne dát novej motor (noteeth) ), nebo jak můj mechanik říká, že mám jezdit a dolejvat než se pozná, kde je problém.
Potřebuju jezdit a ne se strachovat, kdy se to vy...re.


OFFTOPIC: návrhy na nový vůz - 1) spolehlivost
2) nad 100 kW
3) spotřeba
(LOL)

Už teď to vidím ...... chodit pěšky (wallbash)

Napsal: 14 dub 2011, 10:50
od jericho-3
A nafouknout jsi to zkoušel..?Nafoukni soustavu tak na 1 atm /vyndat zátku/ raději u teplého motoru a musí držet tlak..Jak to klesne, bude někde únik..Ale bacha to nepřehnat , slabá místa mohou bouchat.. :)