Stránka 1 z 1
2,0 TDI BKD - ztrácí se voda
Napsal: 13 dub 2011, 07:23
od altea
Zdravím.
Už podruhé mě ráno začala ráno svítit červená kontrolka chladící kapaliny - dolil jsem asi 3 dcl. Mezi dolitím asi 2000 km.
Olej vypadá OK, auto jede normálně.
Na co se zaměřit????
Díky všem.
Napsal: 13 dub 2011, 08:00
od jericho-3
Sákne chladič? Včera jsem dělal rozvody u AVB a chladič měl mokré rohy , tak jsem jej chtěl vyměnit a majitel ho nechtěl, že vždy raději trochu doleje...Tak potom zase celý čumák dolů...

Napsal: 13 dub 2011, 09:11
od slovacek.milos
vytáhneš hadičku z expansky ucpeš na expansku napojíš 12 hadičku a pomalu tlakuješ vzduchem a díváš se kde do chčije, nebo si kupo sajrat do chladice za 12O korun a dle návodu aplikuj

Napsal: 13 dub 2011, 09:18
od octavia.TDI
hlava KO , nechat natlakovat popr. srovnat nebo vyměnit.běžná věc:) pokud nechcije chladic atd...
Napsal: 13 dub 2011, 09:21
od subz3ro_tdi
tiez to vidim tak ze to ide do motora a nie na cestu
ale skus este pre istotu kuknut ci ti to netecie okolo vodnej pumpy, je to pod rozvodovym krytom a odpari sa to na bloku motora, cize navonok nic nevidno....
Napsal: 13 dub 2011, 09:30
od Kami3120
mám 2.0tdi 16V BKP taky se mi ztrácí tak co 4tisíce doleju čtvrt litrů nevím kam to jde moc jsem nezkoumal nejsem mechanik.

ale podívám se kam uvidím okolo chladiče. No co to budu řešit občas doleju a možná koupím tu směs tekutou na utesneni chladicí soustavy. Taxikar se stejným autem to měl prý taky nalil směs a prej klid co o tom myslíte nezasere to něco co nemá? Na opravu hlavy fakt nemám hlavně je tam víc investic který mě čekaj a nadšeněj z toho nejsem..

Napsal: 13 dub 2011, 11:12
od slovacek.milos
jde to i tak že vyleješ G12 propláchneš a dáš G11, pokud teče málo a na více místech tak to zabere

Napsal: 13 dub 2011, 12:10
od Pavelkot
co je na G11 jinýho ??
Napsal: 13 dub 2011, 15:10
od Huml
pokud není únik nikde ven, nejspíš bude prasklá hlava, pokud to netlakuje chlazení, zkusil bych nejdřív přípravek na utěsnění, jinak většinou není problém tu hlavu zavařit a jezdí se dál
Napsal: 13 dub 2011, 15:41
od slovacek.milos
Pavelkot píše:co je na G11 jinýho ??
netlačí se ven

Napsal: 13 dub 2011, 19:20
od fabiátor
Projistotu bych se podival co ti plave v expanzce. Svitici cidlo muze byt i priznakem pronikani oleje do vody pres vymenik voda-olej. Pak v expanzce pribyva cernej mazut a zamasti ti kontakty cidla, az to zacne svitit. Cas od casu pak pretlakovej ventil ve vicku foukne prebytek ven. Auto jezdi normalne dal. Da se to poznat i tak, ze ma auto tendenci se rychleji ohrivat a to i v zime.
Napsal: 13 dub 2011, 20:56
od Pavelkot
slovacek.milos píše:Pavelkot píše:co je na G11 jinýho ??
netlačí se ven

to by mě po tvém příspěvku asi nenapadlo

Ale jaký je mezi nima rozdíl ??
Napsal: 13 dub 2011, 21:53
od ciko
alebo na bloku nad prevodovkou je taka krabicka ktora je prisrobovana na hlave cez ktoru ide voda do systemu, neviem kam presne..mne to tadial tieklo, (kratky srob v hlinikovej hlave=slaba pevnost)
Napsal: 14 dub 2011, 07:52
od altea
Díky za reakce.
Je nějaká šance to na 100% opravit (ne dát novej motor

), nebo jak můj mechanik říká, že mám jezdit a dolejvat než se pozná, kde je problém.
Potřebuju jezdit a ne se strachovat, kdy se to vy...re.
OFFTOPIC: návrhy na nový vůz - 1) spolehlivost
2) nad 100 kW
3) spotřeba
Už teď to vidím ...... chodit pěšky

Napsal: 14 dub 2011, 10:50
od jericho-3
A nafouknout jsi to zkoušel..?Nafoukni soustavu tak na 1 atm /vyndat zátku/ raději u teplého motoru a musí držet tlak..Jak to klesne, bude někde únik..Ale bacha to nepřehnat , slabá místa mohou bouchat..
