Stránka 1 z 3

TDi graf

Napsal: 17 dub 2011, 19:01
od jjuriss
Zdravim! dnes som si konecne chcel overit VAGom 304 predstrek na moje octavke. no napocudovanie som neuvidiel co co som cakal... krivka sa na grave vobec neukazala, len to vypisalo tu hlasku dole. auto som mal zohriate na 83, vted to vypisalo ze je malo zohriate a po zohriati na 86 to vypisalo to co je na obrazku... auto pritom ide v poriadku, vo vagu ziadna chyba. ale ked dlhsie stoji trosku dlhsie startuje ale myslim ze to robi spadnuta nafta.

dakujem za radyObrázek

Napsal: 17 dub 2011, 19:24
od ROBIG
je hodně dole
chce to pootočit na čerpadle :)

Napsal: 17 dub 2011, 19:26
od jjuriss
ale je mozne ze auto ide v poriadku? nemoze to byt napr nejaky blby vag?

Napsal: 17 dub 2011, 19:31
od ROBIG
jjuriss píše:ale je mozne ze auto ide v poriadku? nemoze to byt napr nejaky blby vag?
je to možný že ten rozdíl moc nepoznáš :)

Napsal: 17 dub 2011, 19:34
od jjuriss
no a vedel by si mi poradit ako to spravne nastelovat? viem ze treba povolit 3 skroby na cerpadle, otazka je pootocit v smere alebo protismeru hod. ruciciek... ale hlavne ma zaujima ci to staci povolit a nadstavit, lebo kdesi som cital ze najprv treba vo vagu dat zakladne nadstavenia, ako keby "vyresetovat" tie povodne a az potom to nastelovat

Napsal: 17 dub 2011, 19:44
od ROBIG
Udělejj si fixem rysku na řemenici aby jsi si poznačil polohu řemenice a viděl o kolik jsi s ní hnul.Povolíš tři šrouby na řemenici čerpadla na středovou matici nasadíš klíč a pootočíš .Ne moc jenom kousíček :) a zase ty tři šrouby utáhneš.Natočíš auto a podíváš se na graf kde je předvstřik.A takhle pořád dokola dokud nebude předvstřik na modré.Pokud máš uchycenou řemenici šroubama se zůženým dříkem tak bys je měl vyměnit.

Napsal: 17 dub 2011, 19:52
od alfik
jjuriss píše:ale je mozne ze auto ide v poriadku? nemoze to byt napr nejaky blby vag?
Je to mozne. Ale urcite ide spatne nad 3-3,2 tis. otackami. Pocitam,ze tam je tupe. Len huci a nechce sa mu.

Napsal: 17 dub 2011, 20:10
od sniper--
presne jak pise Robig a po serizeni jestli se starty nezlepsi,tak pridat startovaci davku

Napsal: 17 dub 2011, 20:11
od jjuriss
momentalne to moc netocim, lebo mam zatuhnute lopatky na turbe, chystam sa ich cistit buduci tyzden, lebo nebol cas, ale mozno mas pravdu, skusim to nadstavit a uvidime...:) ale do 2000 a na volnobeh sa chova normalne teda aspon mne sa to tak javi pekny kultivovany chod motora

Napsal: 17 dub 2011, 20:14
od jjuriss
sniper-- píše:presne jak pise Robig a po serizeni jestli se starty nezlepsi,tak pridat startovaci davku
tie horsie starty pripusujem spaduvaniu nafty, chcem to odskusat nakratko od filra a uvidim ci budem mat aj tak bubliny v hadicke, toto ma uz dost dlho trapi, ale ak to bude robti aj potom , nejaky navod ako pridat startovaciu davku tu niekde nieje?

Napsal: 17 dub 2011, 20:17
od Johny_RS
Ja som mal podobny predvstrek,kdesi zahorami a prejavovalo sa to dlhšim rannym štartom a keď chytilo tak kudoľ čierneho dymu z vyfuku.Po nastaveny,štartovalo ako za mlady. ;)

Napsal: 17 dub 2011, 20:20
od 1pavel
dole máš předvstřik 5 , povol tři šrouby na čerpadle , otoč čerpadlem za středový šroub proti směru hodinových ručiček tak aby ty tři šrouby se posunuly v drážkách přibližně o 1mm , zatáhni a znova zkus graf , už by jsi měl vidět průsečík , a podobným spůsobem dolaďuj ;)

Napsal: 17 dub 2011, 20:25
od jjuriss
Johny_RS píše:Ja som mal podobny predvstrek,kdesi zahorami a prejavovalo sa to dlhšim rannym štartom a keď chytilo tak kudoľ čierneho dymu z vyfuku.Po nastaveny,štartovalo ako za mlady. ;)
tak tak ked dlhsie stoji hories startuje az na to ze mne to vyprdne modrasty dym

Napsal: 17 dub 2011, 20:27
od jjuriss
oki dam na vase rady a skusim to este otazka ako postupvoat vo vagu... vyberem motor 01, potom zakladne nadstavenia 04 a dam TDI graf?

lebo teraz som dal motor 01, blok hodnot 08 tam som zadal 000 a az potom som dal TDi graf.... je v tom nejaky rozdiel?

a este k tej startovacej davke... je tu nejaky navodik?

Napsal: 17 dub 2011, 20:35
od ROBIG
jjuriss píše:oki dam na vase rady a skusim to este otazka ako postupvoat vo vagu... vyberem motor 01, potom zakladne nadstavenia 04 a dam TDI graf?

lebo teraz som dal motor 01, blok hodnot 08 tam som zadal 000 a az potom som dal TDi graf.... je v tom nejaky rozdiel?

a este k tej startovacej davke... je tu nejaky navodik?

01-motor pak 11-Login zadat 12233 potvrdit potom 10-přizpůsobení kanál 05 střední hodnota 32768 max. hodnota 33268
:)