Stránka 1 z 4
Seat Ibiza 1.9TDi swap TDi PD ARL -> 227PS/471Nm
Napsal: 21 dub 2011, 21:06
od Tunerko
Ibiza 6K1 r.v.99,ex AHU
swap ARL + 5q
vodou chladený hybrid by BH
špičky FB 1043
vyfuk 60mm nerez +koncoý tlmič
Sachs race
FMIC ibiza cupra 6L + custom sanie
soft by BH


Napsal: 21 dub 2011, 21:24
od TRULI 1
pekne

Napsal: 22 dub 2011, 10:35
od Branislav Farkaš
Teším sa s tebou

Ujko, dobrá práca

Napsal: 22 dub 2011, 10:57
od Manhaus
Vidím že BH to tam taky pěkně sype

Pěkné

Napsal: 26 dub 2011, 09:40
od subz3ro_tdi
Pekne.

Len jednej veci nechapem.... tie velke vykonove straty na kolesach... 57ps je na Ibizu akosi kua moc

Ja mam na Octe 42ps (a to tam je 6q s velkou skrinou), Farky na Ibize dokonca iba 33ps. Zeby to bolo tym ARL spodkom?

Mozno opotrebovane loziska, len uvazujem, kazdopadne ja ako sa poznam by som to riesil, tebe to asi neva

Napsal: 26 dub 2011, 16:13
od BH motor
s tymi nazhavenymi slikmi nastriekane VD ckom nalepene na valcoch som nepretocil nohou tak preto pane.. Taky odpor som nevidel este na predokolke
Napsal: 26 dub 2011, 18:27
od Tunerko
subz3ro_tdi píše:Pekne.

Len jednej veci nechapem.... tie velke vykonove straty na kolesach... 57ps je na Ibizu akosi kua moc

Ja mam na Octe 42ps (a to tam je 6q s velkou skrinou), Farky na Ibize dokonca iba 33ps. Zeby to bolo tym ARL spodkom?

Mozno opotrebovane loziska, len uvazujem, kazdopadne ja ako sa poznam by som to riesil, tebe to asi neva

ja som to riešil už min rok pri prvom čipe mi to bolo moc moc divne takisto aj braňovi, tak sme riešili že prečo asi pak ujko kuka na gumy (Toyo R1R) a reku ujko týmto to bude....
teraz počas ladenia sme ich strekli aj VDčkom a mlaskali na valcoch na parádu... a vždy sa zmeralo bez preklzu
na ceste je to tiež naparádu - no nevýhodu to má len tu že v lete som ich kupil najazdil na nich cca 1000km a su nakašu bezdezénu

:D
ale hold preradosť musíme prinášať obete
Napsal: 26 dub 2011, 19:02
od Ladas
gumy jsou základ k čemu by to bylo když to pak nepřeneseš na zem....
Napsal: 29 dub 2011, 13:16
od Indi
Chlapi to si děláte srandu s tím plácáním BH po zádech??
Kdyby tu dal takový graf někdo z konkurence, tak ho za ten průběh ukřižujete.
Narovinu - na BH je to bída a pokles výkonu musí být za jízdy znát.
Napsal: 29 dub 2011, 13:40
od BH motor
zasa si chytry. vsetko vychadza zo serie. ked je seria pekna tak aj modifikacia je super. nieje to idealne lebo origo nebol idealny. Ale na motocome by to bolo uhladenejsie. pripustam
Napsal: 29 dub 2011, 18:23
od Tunerko
ano, predošlí soft mal priebeh plynulejší a plochejší točák to je pravda
no momentálne som s autom nabehal 40 km takže ked dostane zatažkávací test na okruhu uvidíme ako sa to bude správať
čo som testoval auto ide na pocit plynule a dobre aj ked poriadne to vyskúšať nieje kde kedže v uliciach sa to nedá
Je tam viacero nových komponentov : vyfuk, turbo, vstreky atď atď takže ked si to všetko sade a nabehám nejaké kilometre nieje problém si myslím to este doladiť... nech je točák plochejší
Chcel som naladiť soft tak ako mám aj komponenty na výdrž nie na hranice komponentov a maximálne možné hodnoty
Napsal: 29 dub 2011, 23:41
od Indi
BH motor píše:zasa si chytry. vsetko vychadza zo serie. ked je seria pekna tak aj modifikacia je super. nieje to idealne lebo origo nebol idealny. Ale na motocome by to bolo uhladenejsie. pripustam
To ani né, ale nenechám se tahat za nohu
Částečně to vysvětlení beru, ale tady se nejdná o chip seriového motoru, ale o komplet přestavbu, takže nějaké tvrzení o špatné serii je zcestné.
Něco nefunguje jak má.
Co se týká Motocomu, moc dobře víš, že je tam rozdíl pouze v nástupu, ale průběh a výsledný parametr je téměř identicky( to se několikrát dokázalo).
Navíc právě na Motocomu je každá chyba pořádně vidět, ale to víš moc dobře.
PS:Hlavně to neber osobně

Napsal: 01 kvě 2011, 13:31
od TDIPOWER
....no mě připadá, že je právě vše na max, protože ten průběh odpovídá tomu, že něco už nestíhá. Podle mě turbo. Je to dost horská dráha. Nějaký komponent musí asi trpět. Připomíná mi to můj starej graf s rotačkou 250.000km a GT2052.
Napsal: 01 kvě 2011, 14:51
od Tunerko
tlak je 1,7 a špička je občas niekde okolo 1,8
BH vedel o čo mi ide a čo chcem dosiahnuť a vo volbe komponentov (turbo trysky dostal volnu ruku)
či som spokojny alebo nespokojny z priebehom a funkčnostou auta naladeného ako celku sa ukáže pri prvej príležitosi na trati
potom sa môžu robiť prípadné korekcie, zatial su všetko len dohady... z mojej strany čo sa pocitov týka počas cca 40km najazdených
Napsal: 01 kvě 2011, 16:32
od subz3ro_tdi
Indi píše:Chlapi to si děláte srandu s tím plácáním BH po zádech??
Kdyby tu dal takový graf někdo z konkurence, tak ho za ten průběh ukřižujete.
Narovinu - na BH je to bída a pokles výkonu musí být za jízdy znát.
Peto, nic v zlom... ale zalistuj si par temat dozadu, tiez sa tam do neba vyspevoval jeden graf ktory (povedzme si to rovno) nejako nevycnieval z radu... takze myslim ze akakolvek kritika je v tomto pripade mimo misu, aj ked to nie je idealny priebeh, ale nepozname suvislosti... a ako hovori majitel, podstatne je ako sa to sprava na ceste, nie co z toho vylezie na brzde
