Taky sem to hledal mám motor PD AUY 85kW. V lbl souboru pro Vag-Com píšou toto:
;038-906-019: Engines: 1.9PD AJM/ATJ/AUY(115hp)
;Eric Maurier
eric@ross-tech.com /
http://www.vag.com.fr
;
;
;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed..................;39-43(820-900 rpm)
;All 4WD models.....................;41-46(860-945rpm)
;0,2-Start of Injection............;124-134(1°BTDC-2.5°ATDC)
;0,3-Trottle Position................;0(0%)
;0,4-Injection Quantity............;11-40(3.0-11.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press...;90-108(910-1110mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure......;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.......;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp.......;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature.............;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on)............;70-126(230-420 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed...................;136-150(2850-3150 rpm)
;0,2-Start of Injection.............;63-53(20°BTDC-23°BTDC)
;0,3-Trottle Position.................;255(100%)
;0,4-Injection Quantity.............;160-172(44-47 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press.....;197-215(2000-2200mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure........;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp.........;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp........;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature..............;85-201(20-102°C)
;0,10-Air Mass.........................;245-255(820-850 mg/H)
Já tam mám na volnoběh 125 a při 3000 asi 65 takže snad dobrý. K dělání rozvodů potřebuješ přípravky, který aretujou ozubený kola v definovaný poloze a tím bys měl mít zajištěn i správný počátek vstřiku. Rozebíralo se to zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=7760
A proč je ve VIS hodnota 25-80 to nevím.