Stránka 1 z 1

vstřiky

Napsal: 03 kvě 2011, 08:31
od bery2266
ahoj
nevíte o někom kdo prodává vstřiky 0414 720 214/216 a to 4ks děkuji

Napsal: 04 kvě 2011, 16:54
od bery2266
zdravím,
tak ještě jednou... (LOL)
číslo vstřiku je 038 130 073 nebo 079 FA
je to na superba 2002 19tdi pd 96kw
a ještě jedna otázka a to zda se dají repasovat???

děkuji

Napsal: 04 kvě 2011, 17:45
od slovacek.milos
bery2266 píše:zdravím,
tak ještě jednou... (LOL)
číslo vstřiku je 038 130 073 nebo 079 FA
je to na superba 2002 19tdi pd 96kw
a ještě jedna otázka a to zda se dají repasovat???

děkuji
kde bydlíš :?

Napsal: 05 kvě 2011, 07:33
od roman1648
Repasovat se dají ale většinou to vyjde na cenu málem novýho vstřiku...

Napsal: 05 kvě 2011, 11:18
od bery2266
jsem z Litoměřic
jen mě zaráží cena pro normálního smrtelníka což je17.000kč/ks. pokud je na firmu tak 9.800kč/ks. což je pořád strašný u 9let starého auta. šlo mi o to zda se dá koupit sada pro repas a pak samozřejmě nechat někde seřídit. Měl jsem problém s teplým startem. motor studený chytil ale po ohřátí ani boha. nechal jsem zkontrolovat vstřiky a bylo mi řečeno že jsou v háji páč po ohřátí nedají startovací dávku... vůbec... prý vydřený ventilek.

Napsal: 05 kvě 2011, 11:48
od arielohv
Řek bych, že tě chtěj nějak natáhnout. Zkus u teplého motoru odpojit čidlo teploty chl. kapaliny a nastartovat. Pokud chytí dobře, tak je to standartní porucha teplých startů u pd, tedy starter, popř. úprava softu.

Napsal: 05 kvě 2011, 13:30
od bery2266
zkoušeli jsme odpojit čidlo teploty vody, zkoušel jsem i výměnu tandemovky, měl jsem to u dvou na sobě nezávislých mechaniků na vagu a žádná chyba se neobjevila, měření tlaků za tepla i studena vše v pořádku. nakonec jsem zkusil vstřiky a odvezl na zkoušku. Asi nemá cenu si myslet že to vstřikama není páč mám i z každého měření protokol....

Napsal: 05 kvě 2011, 13:33
od roman1648
Cena hrozná, to máš pravdu...
Zrepasovat se to ale určo dá i když je vydřený - zkus firmu www.diamos.cz

Dá se jim to poslat, oni na to mrknou a pak ti řeknou co by to stálo a ty se pak rozhodneš co s tím dál.
Nebo oslovit vyzkoušený kontakty jako je Laďas, Meggy atd. - určo to seženou za lepší peníz.
Třetí možnost - dám to kontakt na firmu z holadnska, umí nový vstřiky za super peníz - posledně jsem od nich bral PD vstřik na T5ku a vyšel necelých 300EUR i s poštovným

Napsal: 05 kvě 2011, 17:31
od Martin RS
Taky se na neco zeptám abych nezakladal nove tema,Auto fabia RS mám následujíci problem když ráno auto nastartuju chytne na otočení malinko si zakouří což asi každý diesel, krásně pravidelně šlape,ale jakmile se ohřeje na cca 70C začne škubání s autem jako když je špatná dvouhmota,ale tu jsem dával novou,měl jsem to na vagu a tam mi mechanik říkal že je horší 2 vstřik,ale hodnoty byly 1= +0,17 2= -1,2 3=+0,40 4=+0,26 je možný že je ten druhý v mínusu tak motor škube a dalí takoví poznatek když jedu a přeřazuju na další kvalt motor sebou škubne je tam malinká prodleva než se chytne prostě nejde plynule je tem to škubnutí,ale zase se to neděje pravidelně někdy to dělá někdy ne,je tu opravdu někdo zkušený co umí s vagem a ví co a jak Královehradecko.Díky za postřehy a rady.