Stránka 1 z 1
Zaslepit EGR ventil?
Napsal: 04 kvě 2011, 21:47
od jirka octavia
Ahoj chlapi,
mám dotaz a rád bych znal Váš názor:
Má na své Octavii 1 1,9Tdi 66kW r.v. 2004 motor ALH zaslepit EGR ventil?Dal bych mezi hadci pouze záslepku nijak bych parohy sání apod nečistil.Díky za vaše názory Jirka
Napsal: 05 kvě 2011, 13:25
od pepiknet
Napsal: 05 kvě 2011, 19:19
od jirka octavia
diky pepi,ale potrebuji info zda mi po zaslepeni nebude RJ hlasit chybu
Napsal: 05 kvě 2011, 19:35
od tomas555
nebude
Napsal: 05 kvě 2011, 19:42
od pepiknet
Co vím tak to hází chyby od r.v 2003,každopádně pročti si celý to vlákno,je to tam taky psaný
Napsal: 05 kvě 2011, 20:01
od Tomas.cz
No udělej pokus rázu praktického, má to už kontrolku motoru, nemyslím žhavení, ale ten symbol?
Napsal: 05 kvě 2011, 20:12
od jirka octavia
Tomas.cz píše:No udělej pokus rázu praktického, má to už kontrolku motoru, nemyslím žhavení, ale ten symbol?
jezis tome to ani nevim clovece.kouknu a hodim to vecer sem.
Napsal: 20 úno 2013, 14:07
od ok.lin
Zdar,tak se mi povedlo se dostat do situace,kdy turbo splnilo,co dlouho slibovalo a odešlo.Po výměně se jízda sice zlepšila,ale přesto docházelo k občasné ztrátě výkonu a značnému kouření z výfuku.Po napojení na diagnostiku zjištěna nefunkční váha vzduchu.Před její výměnou bylo provedeno vyčištění egr a jeho sání.Dle slov mechanika bylo vše totálně zanešené.Vyčištění pomohlo,ventil se rozhýbal a váha začala fungovat.Naměřené hodnoty v normálu.Auto valí jako nové,až jsem z toho překvapen.Činěno na O2 1,9 TDI chip,ujeto 260k km.
Napsal: 20 úno 2013, 20:25
od libor.98
když EGR zaslepíš bude se ti ted v zimě dýl zahřívat motor