Stránka 1 z 1
Diagnostika Volvo
Napsal: 04 kvě 2011, 22:01
od jirka octavia
Ahoj prosím o radu.Na Volvo V70 nám svítí kontrolka ABS.Po načtení závad jsme zjistili že se jedná o pravé zadní kolo.Čidlo jsme tedy demontovali a očistili (bylo na něm vrstva brzdového prachu)
Poté jsme připojili baterku a zkusili jet.Kontrolka svítí pořád.Myslíte si že i kdyby to očištění pomohlo (předpokládám že čidlo je ok) tak že se musí na diagnostiku a chybu smazat?
díky za tip
Napsal: 04 kvě 2011, 22:40
od hansdob
ČIDLO NEPŘEDPOKLÁDEJ ALE PROMĚŘ
Napsal: 04 kvě 2011, 22:56
od jirka octavia
hansdob píše:ČIDLO NEPŘEDPOKLÁDEJ ALE PROMĚŘ
nemám s tím zkušenost poraď prosím jak jej proměřit.Díky
Napsal: 05 kvě 2011, 15:18
od hansdob
ohmetrem hodnoty si mužeš naměřit třeba na druhým zadním kole

Napsal: 05 kvě 2011, 15:31
od stefi
porovnaj cez live data snimace
Napsal: 05 kvě 2011, 20:00
od roman
Nejpřesnější je proměřit čidlo osciloskopem při různých otáčkách.
Roman
Napsal: 05 kvě 2011, 20:35
od VPetr
Jde o to jaky typ cidla ci abs jde.
Pokud je starsiho typu,jde zmerit ohmicky a hodnota by mela byt 1200ohmu +- pote prepnes merak na stridave napeti a zatocis kolem ,cim vice budes tocit tim vetsi bude napeti.Vetsinou se pohybuje 0-500mV.
Napsal: 13 lis 2014, 20:31
od FandaTDI
roman píše:Nejpřesnější je proměřit čidlo osciloskopem při různých otáčkách.
Roman
Jo to jsem si taky myslel u O1 na zadnim kole

, ale amplituda asi ještě o desetinu V větší/lepší než na druhym/ok, přitom ten špatnej měl odpor nějaký 4MR oproti správnýmu cca 1,1kR . Ono "do zátěže" - tam trošku závisí i na vnitřním odporu měřáku - by ta amplituda šla asi rychleji dolu... pro řj by to možná stačilo, ale ta bude mít danej max.(a asi i min.)odpor tý cívky a mimo rozsah podle mě hodí chybu, ať tam je signál nebo ne...