Stránka 1 z 1

Hyundai H1 CRDI 2,5

Napsal: 17 kvě 2011, 18:01
od H1
Zdravím,

mám H1 2,5 CRDI, mám s tímto nějakou šanci na úsporu? Směsná nafta vychází cca o 1,50kč/l levněji, ale při nájezdu 30.000km ročně je úspora malá -tak pokud dobře počítám 6000,.kč:-( . Nebo směs s olejem bez úprav?
nevím jestli 6000 stojí za riziko.

děkuji za odpovědi

Napsal: 17 kvě 2011, 18:23
od sikin1987
proc si pri takovem najezdu neudelas prestavbu? ta sada stoji max 15 tis na nejakou automatickou bych se vysral a pripinal tlacitkem. hlavne at to ma vyhrivany filtr nebo nadrz na tech 70 stupnu a vubec bych se nebal.
to ja liju 1:1 s olejem do CR riskuju daleko vic,protoze mi nefunguje ani predehrev na 15 stupnu a jezdim kratoucke trasy,ale jezdit na naftu to se proste nehodi.

Napsal: 04 čer 2011, 15:54
od H1
Opravdu nikdo neví co mě čeká při použití SMN 30?

Napsal: 04 čer 2011, 18:02
od sikin1987
Nic te neceka to ten motor nijak nezaznamena. na to se da jezdit i v -5 vpohode. ale cena je je jen asi o 2,5 mensi nez nafta,takze nic moc. ja s tim dolivam nadrz kdyz mam namichany olej s naftou 1:1 a pohoda.

Napsal: 05 čer 2011, 15:51
od m4xp0w3r7
Já jezdil na 100% bionaftu i při -20 a jediné ,co jsem zaznamenal, byla vyšší spotřeba. Takže nějak řešit přechod na směsnou je podle mě nesmysl, je to sice pár korun, ale riziko nulové.
A přestavba ta se snad může vyplatit jen někomu, kdo má nějaký levný zdroj oleje, protože běžná cena oleje je na úrovni směsné nafty, tak to se pak přestavba nezaplatí nikdy.

Napsal: 05 čer 2011, 18:17
od slovacek.milos
m4xp0w3r7 píše:Já jezdil na 100% bionaftu i při -20 a jediné ,co jsem zaznamenal, byla vyšší spotřeba. Takže nějak řešit přechod na směsnou je podle mě nesmysl, je to sice pár korun, ale riziko nulové.
A přestavba ta se snad může vyplatit jen někomu, kdo má nějaký levný zdroj oleje, protože běžná cena oleje je na úrovni směsné nafty, tak to se pak přestavba nezaplatí nikdy.
já jezdil píšeš a s čím :? koloběžka, tatra CRDi :?

Napsal: 05 čer 2011, 18:43
od sikin1987
s bionaftou sem mel nejvetsi problemy,ale smesna je super.
zase na bionaftu to startovalo lip jak na vyfit,ale to je asi tim,ze sem to blbe prefiltroval.

Napsal: 05 čer 2011, 18:51
od slovacek.milos
sikin1987 píše:s bionaftou sem mel nejvetsi problemy,ale smesna je super.
zase na bionaftu to startovalo lip jak na vyfit,ale to je asi tim,ze sem to blbe prefiltroval.
a co tam máš za čerpadlo,

mi se asi v úterý podaří prohodit řeč s borcem co těm čepadlům rozumí protože je opravuje,

Napsal: 05 čer 2011, 19:21
od sikin1987
BOSCH CP1

Napsal: 05 čer 2011, 19:27
od ovocny
Jestli te muzu poprosit Milosi, muzes se ho zeptat jake ma zkusenosti s Bosch VP44? Za ty roky provozu jsem o ne slysel kdeco a nejake zkusenosti jsem i nashromazdil ale treba by mel nejaky uzitecny poznatek..... teda krome toho ze je to cerpadlo nahovno, to uz me rikali nescetnekrat :D

Napsal: 05 čer 2011, 21:16
od H1
Co má hyundai H1 za čerpadlo nevím a i kdybych věděl tak nevím jestli je to dobré nebo ne .

Jo a jestliže budu mít se směsnou na 100km o litr větší spotřebu tak kde je úspora, když je rozdíl 2kč/l?

Napsal: 05 čer 2011, 22:02
od sikin1987
o litr?:D:D to je radove max o 0,1-0,3 ne-li vubec vzdyt to je jen 30% bio.
ja treba na olej mam opravdu spis nizsi spotrebu,ale je pravda,ze se snazim jezdit na spotrebu a nevytacim motor nad 2100 otacek. SM30 bych natankoval do cehokoliv aj do funglovky

Napsal: 05 čer 2011, 22:47
od redidlos6006
(LOL) od 26.2. jezdím na směs 10RO+1N95, čerpadlo začalo chcát, ucpal se přívod paliva, prosakovala mi vratka, odešli vstřikovací trysky. Oprava home made+vstřiky na seřízení = 3000,-
Takže za mě už nikdy, pokud to situace dovolí, nenaleju naftu do svý nádrže :o