Stránka 1 z 2

Skoda Octavia 1.9 TDI, 77 kW PD 2008

Napsal: 31 kvě 2011, 12:42
od wwkkk
Zdravim znamej ma problem Skoda Octavia 1.9 TDI, 77 kW PD 2008 najeto 70 000 km.
Při studeným startu hned po nastartování vybrace motoru jako by to jelo na 3 valce. Po ohrati v pohodě. žádnej problem . když byla zima tak to prej i huř chytalo stalo se to někomu naky rady co stim.

Napsal: 31 kvě 2011, 17:25
od yirka
dělala mi to jedná vadná žhavka, po výměně OK

Napsal: 31 kvě 2011, 22:33
od wwkkk
a jak pozna kera je špatna ?

Zjištění vadné žhavící svíčky

Napsal: 01 čer 2011, 09:36
od swordka
Postup kontroly žhavících svíček TDI

– Odpojit svorkovnice od žhavicích svíček.

– Připojit vedení diodové zkoušečky, nebo obyčejného měřáku přepnutý na měření diod

- žhavící svíčka by měla mít odpor cca 0,2ohmu což je prd ale jinak řečeno musí vodit.

- v případě že je odpor hodně vysoký a nebo je neměřitelný (přerušený obvod žhavícího drátu) je žhavící svíčka zralá na výměnu

jinak svíčka se mění na mírně zahřátém motoru a velmi opatrně se odšroubuje. Klidně si dej na čas. Nespěchej a ani moc nepožívej násilí. prostě klídek.

a je ideální měnit všechny najednou i když je vadná jen jedna...

PS: nové svíčky utáhnout momentem 15 Nm. A máš to jako nové.

Klidně si kup momentový klíč v Hornbach nebo OBI, když ho nemáš za cca 600,- a ty peníze nebudeš litovat...

Napsal: 01 čer 2011, 10:19
od Pája 19
wwkkk píše:a jak pozna kera je špatna ?
Diagnostikou..

Napsal: 01 čer 2011, 15:22
od Tomas.cz
Hlavně vyměnit zavčasu, pokud svíčka nefunguje dlouho, tak se kolem kolíku a válečku usadní hodně karbonu a jde těžko ven, známému na Touranu nežhavily všechny 4 už dva roky, jezdí jako taxi takže něco najede a když jsem je měnil tak jsem chvilkama nevěděl čí jsem. :roll:

Re: Zjištění vadné žhavící svíčky

Napsal: 01 čer 2011, 19:44
od wwkkk
swordka píše:Postup kontroly žhavících svíček TDI

– Odpojit svorkovnice od žhavicích svíček.

– Připojit vedení diodové zkoušečky, nebo obyčejného měřáku přepnutý na měření diod

- žhavící svíčka by měla mít odpor cca 0,2ohmu což je prd ale jinak řečeno musí vodit.

- v případě že je odpor hodně vysoký a nebo je neměřitelný (přerušený obvod žhavícího drátu) je žhavící svíčka zralá na výměnu

jinak svíčka se mění na mírně zahřátém motoru a velmi opatrně se odšroubuje. Klidně si dej na čas. Nespěchej a ani moc nepožívej násilí. prostě klídek.

a je ideální měnit všechny najednou i když je vadná jen jedna...

PS: nové svíčky utáhnout momentem 15 Nm. A máš to jako nové.

Klidně si kup momentový klíč v Hornbach nebo OBI, když ho nemáš za cca 600,- a ty peníze nebudeš litovat...
dik zejtra dem na to momentak mu pučim vyměnime teda rači všechny jesi bude jedna špatna. a když ne?

Napsal: 05 čer 2011, 14:55
od wwkkk
tak žhavky sou v pořádkud nakej další nápad co by stim mohlo bejt ???

Napsal: 06 čer 2011, 06:31
od Pája 19
Omrknout vstřiky VAGem hned po startu, když to běží na tři.

Napsal: 08 čer 2011, 21:01
od wwkkk
VAGem to je co nebo jak

Napsal: 08 čer 2011, 22:25
od alfik
Radsej napis odkial si. Dostanes nejake doporucenie. ;)

Napsal: 09 čer 2011, 11:00
od wwkkk
okoli Hradce Kralové nebo rovnou Hradec mate někoho kdo by to dal do kupy ? za rozumnou cenu

Napsal: 09 čer 2011, 13:58
od RomanF
wwkkk píše:okoli Hradce Kralové nebo rovnou Hradec mate někoho kdo by to dal do kupy ? za rozumnou cenu
poslal jsem Ti SZ

Napsal: 09 čer 2011, 14:51
od Ladas
nebo 1pavel

to wwkkk

Napsal: 11 čer 2011, 12:50
od swordka
hlavně napiš jak se to vyřešilo a čím to bylo způsobeno, když jsou žhavky v pohodě...