Stránka 1 z 1
Vaha vzduchu zamena.
Napsal: 13 čer 2011, 07:17
od strano
Bude mi sediet vaha vzduchu s motora AFN na motor AVB? Chcem to prehodit a odskusat.
Je to z 81 kw passata 1998 na 74kw passat 2001. Auto mi pada do nudzaku pri prekroceni mezi plniaceho tlaku nad 3000 otacok.
Napsal: 13 čer 2011, 07:37
od Pája 19
Tahle chyba nebude způsobená špatnou váhou vzduchu.
Napsal: 13 čer 2011, 07:47
od strano
Takze repas turba prinajhorsiom, alebo nove.
Napsal: 13 čer 2011, 08:54
od strano
Este jedna otazka, take tri mesaice som v zime jazdil vecsinou na studenom motori do prace nejake 2 km tam a poobede naspet, ian moznost nebola. Bol som po uraze nohy, tak som auto vyuzival na vozenie do prace. Nepomohla by teraz nejaka dlhsia jazda po dialnici?
Napsal: 13 čer 2011, 10:13
od Pája 19
Asi zatuhlá regulace lopatek turba. Máš možnost udělat log pomocí VAGu?
Napsal: 13 čer 2011, 10:23
od strano
Ano mam, len som to este nerobil a neviem presne ako. Ako si dobre pametam tak na tretom stupni sa to robi, len terz neviem od kolko do kolko otacok zapat meranie.
Ventil N75 funguje pri pohlade nan, tak tiahlo sa vytiahne, cize nejaka regulacia tam je, ale asi pravdepodbne nie uz, tak ako by mohlo.
Napsal: 13 čer 2011, 11:10
od Pája 19
Vagem zkus najet na měřené hodnoty a nastavit kanál 11. Tam by měl začít ventil N75 začít spínat a rozpínat. Podle toho mrkni na táhlo a rukou zkus jestli chodí až do krajních poloh.
Log uděláš na trojáka lehce nad volnoběhem až po 4000ot/min. Loguješ kanály 3,10,11.
Napsal: 13 čer 2011, 11:19
od Marek77
Tohle určitě váha nedělá - přesně jak píše Pája. To je regulací turba. Buď se poroučí N75 nebo (pravděpodobněji) je turbo plné sazí.
Zkontroluj chod membrány na turbu, případně logy na kanálu 11 a 10 a uvidíš.
U těchto motorů je výhoda, že turbo je dobře přístupné a jeho demontáž není problém. Vyčistit, vrazit zpátky a NEŠETŘIT !!!

Napsal: 13 čer 2011, 11:50
od strano
Skusim to teda popozerat cez vag,