Stránka 1 z 1

EGR

Napsal: 25 čer 2011, 12:56
od Drdis
Ahoj...potřebuji poradit, kde to teda mám zaslepit.. vlevo nebo vpravo nebo obojí a tu trubku vyndat? Hadičku předpokládám zaslepit?
Díky moc za každou radu...
motor 1,9 BXE


Obrázek

Napsal: 25 čer 2011, 13:06
od Slavik74
Ono je asi jedno vpravo-vlavo... ja som strčil záslepku medzi trubku a ventil, hadičku som nechal tak, ventil nadalej otvára-zatvára, hlavne že nic neprepušta a aspon nezatuhne.

Napsal: 25 čer 2011, 13:39
od Super
podobne riesenie, teda vlavo kus nerezoveho plechu s tesnenim a hadicka zostala a nadalej ho otvara

Napsal: 25 čer 2011, 13:55
od Tomas.cz
To osobně nedoporučuju, zbytečně se EGR ventil vychodí a začne pouštět tlak ze sání- oblitý od oleje.

Napsal: 25 čer 2011, 15:34
od Drdis
Tomas.cz píše:To osobně nedoporučuju, zbytečně se EGR ventil vychodí a začne pouštět tlak ze sání- oblitý od oleje

takže doporučuješ hadičku zaslepit?

Díky za odpovědi.

Napsal: 25 čer 2011, 16:39
od Tomas.cz
Přesně tak

Napsal: 25 čer 2011, 17:14
od jaykay
bude ti sviti kontrolka poruchy motoru, to ti nevadi?

Napsal: 26 čer 2011, 10:17
od martinsidlo
Když to nebude dusit pod 1500ot/min,nerosvítí se.

Napsal: 26 čer 2011, 17:17
od Drdis
martinsidlo píše:Když to nebude dusit pod 1500ot/min,nerosvítí se.
Tak jsem včera zaslepil...a máš pravdu...zatim mi nic nesvítí! Pod egr záslepka 5mm...hadička zaslepena.Takže už tomu vůbec nerozumim. Jedná se o O II 2006 1,9TDI BXE bez DPF...EU by měla splňovat 4ku. Když bych se náhodou dostal pod těch 1500ot/min. tak se rozsvítí a pak zase zasne? Nebo pak už musim na VAG? DÍKY

Napsal: 26 čer 2011, 19:52
od Tomas.cz
Neboj, ona se rozsvítí ;)
Chce to poladit v sw pak dá pokoj.

Napsal: 27 čer 2011, 11:49
od martinsidlo
Po 4 startování,když se to za tu dobu nedusilo,tak zhasne.Ale je pravda,že se to musí umět,vyzkoušené,aby se nerosvítila.Pro někoho je opravdu lepší úprava SW.

Napsal: 27 čer 2011, 12:44
od rege245