Stránka 1 z 3
Jak prekonat 200hp motor ATD
Napsal: 30 čer 2011, 21:43
od Champion
ahojte
Turbo repas VA obal vnutry VB tlak 1,65baru
vstreky AL natiahnute skoro na max
sanie ALU - parohy ARL
egr - scipacia klapka off
kat off
C-cidlo
jednohmota HDS
FMIC a 60 nerez rury teplota v spicke max 60°C bezne okolo 35-40°C dochladzovany vodou
vykon 188,5hp 393Nm
jak prekonat tuto hranicu . Co mozem este urobit, ale aby som nebol ako cierna dymovnica v celom pasme .
tu je graf
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4833 ... _2_001.jpg
Napsal: 30 čer 2011, 21:45
od toby66kw
Nemá turbo náhodou jen VA vejfukvku
Co protitlak

Napsal: 30 čer 2011, 22:01
od TDIfun
Co vacka??? Co tak nove turbo, ne repas...
Napsal: 30 čer 2011, 22:02
od Champion
myslis ze znova nahodit KAT ?
Napsal: 30 čer 2011, 23:39
od netopier
a tych 1,65 bar je kde?
co znamena vstreky naplno? huli to ?
a mozno menej nalozit odspodu...
Napsal: 30 čer 2011, 23:40
od jipi
chlape, napíšem ti to aj sem, nieje repas ako repas a hlavne je mega blbosť dávať VB vo VA obale tam kde ide nahodiť bezproblémov origo VB.
Takže ti ostáva bud origo VB dať alebo poriadny Hybrid.
Toby myslel tým, že tvoje turbo ma pravdepodobne vymenený iba kompresor a výfoková časť je stále VA.
Napsal: 30 čer 2011, 23:43
od netopier
a tych 1,65 bar je kde?
co znamena vstreky naplno? huli to ?
a mozno menej nalozit odspodu...
Napsal: 01 črc 2011, 05:20
od toby66kw
Champion píše:myslis ze znova nahodit KAT ?
Ne , jen se přesvědčit že máš plnohodnotné VB,jak píše jipi.
Napsal: 01 črc 2011, 07:12
od Vici
jo to bude asi důležité zjistit... nemá ono VA výfukovku jako V dokonce ? Pokud je tam fakt výfukovka z VA tak tam bude už protitlak jako kráva = mj. dýmovnice jak prase....
Takže vyndat, změřit....
Opravdu není turbo jako turbo

Dle mího když che někdo 200PS měl by koupit orig new VB a nešetřit (i když ani repas nestojí zrovna málo takže na nové VB se stejně připlatí už jen pár bankovek)
Napsal: 01 črc 2011, 07:13
od sniper--
no ale i tak bych se o VB pro prekonani 200Hp bal. Spis bych volik hybrida nebo neco vetsiho jak VB
Napsal: 01 črc 2011, 07:22
od Vici
tak 1,65 by mohlo VB zvládnout ne? Když k tomu nebude soft určený k zabíjení turbín....
a kdyžtak bych se radši přimlouval za zástavbu něčeho většího, než hybrid....
Napsal: 01 črc 2011, 07:29
od sniper--
1,65 da v poho ale nejak se mi nechce verit ze to staci na 200hp +
Napsal: 01 črc 2011, 07:33
od subz3ro_tdi
@Champion: neries prkotiny typu absolutne cisla z brzdy... priebeh mas velmi pekny, merane to bolo na MAHA pri 27 stupnoch, korekcie vykonu mas minimalne, cize potencial na dokreslenie by tam bol, ak ti ide len o toto

Ries vykon pokial sa ti zda ze to chodi zle, nie podla cisiel na brzde
@toby66kw, Vici: keby tam mal velky protitlak, tak nema pri 4000 ot. krutiaci moment 330Nm

Podla mna tomu nic nechyba (ak teda nie je velka dymivost)... urcite by bol lepsi origo VB obal, nie tieto sustruzene skladacky kde to opracovanie nikdy nebude take ako z linky, takze vzduchu by new VB turbo dalo o cosi viac, kazdopadne menit toto za VB uz ked je to v aute a naladene kvoli 5ps a 10Nm moc myslim nema vyznam... ked tak dat casom nieco vacsie...
Napsal: 01 črc 2011, 08:14
od Champion
netopier píše:a tych 1,65 bar je kde?
co znamena vstreky naplno? huli to ?
a mozno menej nalozit odspodu...
vstrek nafty ja natiahnuty skoro na maximum
od spodu sa mi to zase prave ze paci
Napsal: 01 črc 2011, 08:16
od Champion
jipi píše:chlape, napíšem ti to aj sem, nieje repas ako repas a hlavne je mega blbosť dávať VB vo VA obale tam kde ide nahodiť bezproblémov origo VB.
Takže ti ostáva bud origo VB dať alebo poriadny Hybrid.
Toby myslel tým, že tvoje turbo ma pravdepodobne vymenený iba kompresor a výfoková časť je stále VA.
ja viem ale neber to ze sa stazujem na soft verim ze si urobil maximum len som chcel vediet kde mam este pritlacit