Stránka 1 z 7
regulace počátku vstřiku
Napsal: 06 srp 2011, 15:58
od jagermajster
ahoj všem, mám dotaz u o1 66kw mi píše chybu ventil počátku vstřiku N108 vadný když dám aktuální hodnoty tak předvstřik je tak 10x větší než požadovaná hodnota, když jsem zkoušel pootáčet čerpadlem povedlo se mi ten předvstřik zmenšit jen na hodnotu 5x menší to jest 13-14°(když jsem pootáčel dál tak už to ani nechytlo) předtím 26-27° požadovaná 2-2,5°, potom jsem na motoru nastavil vše na značky a zaaretoval vačku a abych mohl zajistit čerpadlo v základní poloze musel jsem ho vrátit na původních 26-27°.
řešil jste to tu někdo? dá se to opravit, vyčistit nebo se to musí vyměnit? co se na mě vysype když to z čerpadla vytáhnu?
Díky..
Napsal: 06 srp 2011, 16:13
od Ladas
nemáš bubliny v palivu?
Napsal: 06 srp 2011, 20:18
od Rudolf
Předstřik ti dosahuje max. hodnoty, protože ventil počátku vstřiku je zavřený, možná je KO vinutí cívky. Bylo by dobré cívku proměřit.
Napsal: 07 srp 2011, 17:37
od xkain
já sem to nedávno řešil taky, někde tady na foru je návod, jak ten ventil proměřit, nakonec jsem měl vymačkané vybrání na klice pro rozvodovbé kolo kliky, nové stojí asi 400,- tak bych na to mrknul
Napsal: 08 srp 2011, 07:52
od jagermajster
bubliny v pal. nejsou, rozvodový kolo vypadá dobře, jdu hledat co na tom mam změřit.. díky
Napsal: 08 srp 2011, 08:17
od jagermajster
ventil je K.O. ukazuje to zkrat..
Napsal: 08 srp 2011, 08:28
od maniacse
Skrat alebo par ohmov? Je to cievka, takze tam necakaj velke cislo... Spoj si merak napriamo, pozri kolko ukaze, potom premeraj cievku a odrataj tu hodnotu spojenych meracich hrotov. Ak bude tato hodnota okolo nuly, vtedy je to skrat/prerazena cievka.
Napsal: 08 srp 2011, 08:39
od jagermajster
sorry kecám ukazuje 14,8ohmu
Napsal: 10 srp 2011, 18:45
od maniacse
Neda sa zistit v ETKE alebo niecom podobnom, aky ma byt priblizne ten odpor? Alebo odmeraj niekde, ak mas kde, dobry kus a porovnaj hodnoty..
Napsal: 10 srp 2011, 19:18
od leguan
asi bych začal těma rozvodama nastavit vačku na pravitko kliku na rysku čerpadlo kolík a stahnout vačkovy kolo a pak uvidíš kolik budeš mit
Napsal: 11 srp 2011, 18:38
od jagermajster
rozvody jsou nový nastaveno vše, výměna čerpadla za jiné a závada je stále na světě, nemůže to třeba dělat chip?
vypisuje to tyhle chyby:
1265
1262
1269
553
Napsal: 12 srp 2011, 20:59
od Rudolf
Tak to je spalena pojistka. Nevim ktera, ale je na ni napojeno vice veci, takze to muze byt ono.
jagermajster píše:rozvody jsou nový nastaveno vše, výměna čerpadla za jiné a závada je stále na světě, nemůže to třeba dělat chip?
vypisuje to tyhle chyby:
1265
1262
1269
553
Napsal: 13 srp 2011, 06:11
od slovacek.milos
mrkni se taky na vývoj teploty paliva má být kolem 3O stupnů pokud tam skáče třeba 13O počátek vstřiku se dostane mimo toleranci a rožne se kontrolka motoru

Napsal: 30 kvě 2016, 07:44
od hrubyt
Mám obdobný problém, rozvodové kolo na klice nové, zafrézované. Rozvody nastaveny. Když nastavím předvstřik na 55, tak auto nechce ani chytnout, když ho nastavím na velký, třeba na 170, tak auto chytne, hlásí ale chybu, že je předvstřik příliš velký. Když testuji akční členy, tak ventil počátku vstřiku maká. Když se ale dívám do bloku hodnot a předvstřik je mimo toleranci, je na kanálu 4 poli 4 stabilně hodnota 2,8%. Jen když klesají otáčky z přidaného plynu, tak tam skočí chvilkově třeba 42% a na tu chvíli se předvstřik sníží. Už si nevím rady, myslím že je to na výměnu čerpadla.. AHH s 11mm hlavou. Ještě jeden poznatek, připadne mi že čerpadlo má velkou axiální vůli cca 3mm. Nenapadá někoho něco?

Napsal: 30 kvě 2016, 08:04
od hrubyt
Jinou chybu než že je počátek vstřiku mimo toleranci v závadách nemám. Začal jsem to řešit po diagnostice, když auto začalo mít tvrdý zvuk a nejelo stejně jako před tím. Myslel jsem že někde třeba manželce mohl přeskočit rozvoďák o zub. Zkusím ještě vyměnit palivový filtr, jak tu radí..