Stránka 1 z 8

Zly start auta na studeny motor 1.8T

Napsal: 24 srp 2011, 20:34
od Marshall_G_IV
Ahojte stretol sa uz niekto s problemom zleho startovania ked motor dlhsie stoji?
Napr. ked auto stoji celu noc tak potom mam problem rano nastartovat, alebo ked som v praci a pridem po 8h. skusam startovat tak na prve startovanie motor nikdy nenaskoci.
Jedna sa o prve startovanie, aj keby som tocil 5min. tak by to auto nenaskocilo, ani nema vobec snahu natocit. Ked uz vypnem klucik a skusam to 2-3x tak auto nastaruje. Vsimol som si ze mi to robi iba vtedy ked klesne benzin v nadrzi pod polku. Ked mam nad pol tak mi auto pekne nastartuje aj rano aj po dlhsom stati. Este pre info potom uz ked je motor zohriaty tak pekne chyta na prvu, ten problem je naozaj iba pri prvom starte.

Jedna sa o auto VW Passat 1.8T 110kW, 2002, + LPG (zacalo mi to robit uz pred montazou LPG,takze plyn za to nemoze)

Dakujem.

Napsal: 25 srp 2011, 07:25
od anydraj
Podivej se pod sani, na odvetrani skrine.Je tam takovy esicko napojeny na T kus, ze ktereho jde jedna trubka na ventil k filtru a druha jde do sacich paroh.Tak byva to esicko praskle, nebo v tom T je zasunuty zpetny ventil /neni videt /, a ten netesni.Casta zavada.

Napsal: 25 srp 2011, 09:41
od Marshall_G_IV
Dakujem za odpoved, skusim to pohladat, nahodou by sa nenasla daka foto? Aby som si ulahcil patranie :)

Napsal: 25 srp 2011, 11:05
od slovacek.milos
pokud ti to dělá když máš méně paliva v nádrži tak bych v první řadě nasadil tlakomr před vstřikovací lištu a měřil tlak paliva, může být KO filtr, čerpadlo, nebo špatně provedená výměna čerpadla,

pak by to chtělo vag a podívat se jaká je ráno teplota motoru aby tam nebyla třeba 8O,
nebo zkratlé čidlo tam tiskočí 135stupnů a můžeš točit jak cyp půl dne,
nebo kyslíková sonda zaseklá na nějaké chudé hodnotě ;)

Napsal: 25 srp 2011, 12:45
od Marshall_G_IV
slovacek.milos píše:pokud ti to dělá když máš méně paliva v nádrži tak bych v první řadě nasadil tlakomr před vstřikovací lištu a měřil tlak paliva, může být KO filtr, čerpadlo, nebo špatně provedená výměna čerpadla,

pak by to chtělo vag a podívat se jaká je ráno teplota motoru aby tam nebyla třeba 8O,
nebo zkratlé čidlo tam tiskočí 135stupnů a můžeš točit jak cyp půl dne,
nebo kyslíková sonda zaseklá na nějaké chudé hodnotě ;)

cerpadlo tlaci inak ked je nadrz plna a ked je nadrz prazdna?
Filter som este zatial nemenil to je pravda, uz 2r. ale ani tam nevidim velmi suvislost ci hej? Cez filter prejde inak paliva ked je nadrz plna alebo poloprazdna?
to cerpadlo by sa prejavilo aj inak keby bolo blbe? alebo ako viem ze je blbe? Ten VAG skontrolujem rano, uvidime ci to nieje to cidlo. Ale aj to ze by na prve otocenie kluca stale ukazalo 135stupnou a potom na druhe otocenie uz dobre?

Napsal: 25 srp 2011, 15:29
od slovacek.milos
máš těžko bavit se můžeš do nekonečna pokud chceš přijít závadě na kloub musíš vylučovat akční členy,

nasad tlakoměr a napiš nám něco o tlaku před lištou musí tam být 3 atm tlak čerpadla ti nezjistí žádné forum jen tlakoměr :)

Napsal: 30 srp 2011, 08:15
od Marshall_G_IV
anydraj píše:Podivej se pod sani, na odvetrani skrine.Je tam takovy esicko napojeny na T kus, ze ktereho jde jedna trubka na ventil k filtru a druha jde do sacich paroh.Tak byva to esicko praskle, nebo v tom T je zasunuty zpetny ventil /neni videt /, a ten netesni.Casta zavada.
myslel si tuto gumenu rurku?
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: 09 říj 2011, 20:27
od Marshall_G_IV
tlakomer doma nemam ani neviem ako by som ho mal presne pouzit :( ani nepoznam nikoho v LV kto by mi to zmeral,
Neda sa to zmerat cez VAG? Na VAGu som pozeral to cidlo, presiel som kazdy kanal az po asi 130 potom uz tam neboli ziadne hodnoty,...
Vsetky teploty boli v ramci normy, vonku bolo 12, takze vsetky cidla mali od 12-15, iba na jednom kanali som mal okolo 70, ale to bol asi katalizator, lebo po nastartovani to zacalo vybiehat az na 300 a viac stupnou.
Cerpadlo som mal rozobrate, vycistil som sitko na cerpadle (bolo tam trosku boredlu), vymenil som palivovy filter, isiel z neho cierny benzin ako keby som tam mal cistu ropu :)
Ale nic nepomohlo :(


Zajtra este skusim natankovat viac ako pol nadrze benzinu, lebo ako som spominal, po predoslom testovani sa mi to vsetko javilo tak ze tato zavada sa objavila iba ked som mal menej ako pol nadrzi benzinu, ked som mal viac tak auto startovalo. Preto ma este zaujima ci ta porucha nemoze byt prasknuta hadicka (spetna) na cerpadle, (ta vlnena priesvitna), a ked je menej ako pol nadrze tak ceznu benzin spadne s5 do nadrze a tym padom je hadicka pri neskorsom startovani prazdna, a preto trva dlhsie kym motor naskoci. A ked je nadrz plnsia tak ten benzin co je v nadrzi je az nad tu prasklinku na hadicky a tym padom tu prasklinu zakryva a nepusti benzin z hadicky do nadrze....

mohlo by aj to byt ako problem?

Napsal: 09 říj 2011, 22:04
od dav55
proto by jsi tam mel dat merak a zjisti by jsi, jestli to natlaci, jestli treba nepropousti reducak atd. To, ze cerpadlo vrci, neznamena ze tlaci. zkousel jsi misto prvniho startu znova vypnout klicek a potom zapnout a pockat az cerpadlo opet natlaci. mozna ti nekde pada benzin. neni to na plyn?

Napsal: 10 říj 2011, 10:41
od Marshall_G_IV
ano auto je na LPG, ale tento problem som uz mal aj pred montazov LPG,...
A skusal som uz aj startovat tak ako pises, asi 5-6x som nechal pred startom natiahnut benzin ale nepomohlo to ani trochu :(

Napsal: 10 říj 2011, 11:16
od slovacek.milos
změř ten tlak paliva jink se doracuješ do bodu start je stále zlý ;)

Napsal: 10 říj 2011, 17:46
od Marshall_G_IV
Takze profesionalny merak tlaku v okruhu PHM vyrobeny, uz ostava len otazka ze kam ho napojit aby som dostal spravnu hodnotu? (hm) Viete mi poradit kam je ho najsikovnejsie napojit? :)
Dakujem.

Obrázek

Napsal: 10 říj 2011, 18:08
od slovacek.milos
[quote="Marshall_G_IV"]Takze profesionalny merak tlaku v okruhu PHM vyrobeny, uz ostava len otazka ze kam ho napojit aby som dostal spravnu hodnotu? (hm) Viete mi poradit kam je ho najsikovnejsie napojit? :)
Dakujem.

Obrázek


čumím konešně někdo kdo to vzal profi tak jak to má být


;) miloš

Napsal: 10 říj 2011, 18:08
od slovacek.milos
[quote="Marshall_G_IV"]Takze profesionalny merak tlaku v okruhu PHM vyrobeny, uz ostava len otazka ze kam ho napojit aby som dostal spravnu hodnotu? (hm) Viete mi poradit kam je ho najsikovnejsie napojit? :)
Dakujem.

Obrázek


čumím konešně někdo kdo to vzal profi tak jak to má být


;) miloš

Napsal: 12 říj 2011, 11:49
od Marshall_G_IV
nikto nic? :(