Stránka 1 z 3

Bílý kouř při startu

Napsal: 25 srp 2011, 12:55
od Rav4ge
Ahoj všichni,

je to snad poslední problém co teď na autě řeším, jen při startu bílý kouř, když se rozjedu ještě trochu bíle začadí ale po zahřátí pohoda, ani černej ani bílej ani modrej kouř, jak při jízdě tak ani při startování to nedělá, jen za studena při startování vylítne tento oblak bílýho dýmu, máte někdo zkušenost a víte co by mohlo být za problém? Vůbec se mi to nelíbí. Do nafty akorát liju letní aditiva VIF a nešetřím s ním, tzn. že místo na 40 litrů přimíchám cca jak kdyby to bylo na 50l+. Přesto si myslím, že tím to není.

Motorizace 1.9tdi 66kw, leon 1M1 ročník 2004, nalítáno přes 60t km, čipovanej na 30 % (v listopadu opravovanej špatnej čip).

Naftou to nebude, zkusil jsem benzinu, 67čku a naftu přímo od čepra, voda z chladiče se mi neztrácí nebo jsem nepostřehl, radši dnes jsem si tam udělal risku.

Názorná ukázka z dnešního rána před odjezdem do práce zde:
http://www.youtube.com/watch?v=P1JjdbadVWc

Díky všem za odpovědi a nápady.

Napsal: 25 srp 2011, 13:47
od roman1648
Olej ti ubývá? Nemyslím nějak dramaticky, ale spíš od výměny do výměny kolik ubyde
vůle na turbu - je v hadicích a interu olej ?

Napsal: 25 srp 2011, 14:03
od Rav4ge
Olej mám v pláně vyměnit příští týden i se všema fitlrama, ale po dojezdu občas kontroluju a nezaznamenal jsem ubýtek, že bych musel dolívat. Turbo mám po repasu od listopadu, od toho co jsem to kupoval to debilně načipoval, díky tomu mě odešlo turbo, lopatka byla uplně jetá a unikal olej málem mi chytl od toho motor, tak doufám že turbo je ok, není to navíc dlouho, ale to dělalo i před repasem, začal jsem to řešit až teď, protože žádnej jinej problém na autě jsem už nezaznamenal po jiných opravách.

Napsal: 25 srp 2011, 14:52
od mgbiker
je to nespalena nafta. Pricin moze byt mnoho vid moju temu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Moze to napriklad sposobovat zly predvstrek, zhavenie mozes teraz v lete vylucit ale poradil by som si aby si ako prve dal zmerat tlaky v hlave a nemenil zbytocne vsetky diely ako ja.

Napsal: 25 srp 2011, 15:09
od Rav4ge
Ted jsem si to přečetl, jak můžu otlakovat ten motor, s tím musím do sevisu nebo to lze nějak přes VAG? Mám doma kabel, ale používám ho jen na vyčtení chyb, takže kdyby to šlo, nevím přesně jak to udělat, asi přes motor, to asi bude pod nějakým kódem?

O rozvodech mi ani nemluv, ten co mi to prodal nechal vyměnit rozvody před prodejem a dělal to pěknej blb, potkalo se mi to, takže od té doby má můj motor zvuk navíc, třeba to s tím může taky souviset, ale to už se stalo tak před 2 rokama aspoň, ale ten bílej čoud u auta už taky velmi dlouho přetrvává, věnoval jsem tomu pozornost až později..to by mě jeblo kdybych měl ruplou hlavu, to nechci ani slyšet (crazy)

Napsal: 25 srp 2011, 15:48
od slovacek.milos
máš ten motor asi pěkně dojebaný

nezbude ti nic jiného než jít po všem tlaky, trysky, rozvody, ubliny počátek vstřiku, vstřikovaná dávka, žhavení, prostě všechno postupně vylučovat ;)

Napsal: 25 srp 2011, 16:03
od Rav4ge
to mě teda asi nic pěknýho nečeká, rozvody jsem pro jistotu nechal udělat nový v listopadu a žhavící svíčky všechny vyměnit, tak leda že ten vstřik ale to už asi já sám nesvedu, a to otlakování motoru si můžu doma sám udělat přes vag? Jestli ví někdo jak?

Napsal: 25 srp 2011, 17:21
od aughostino
cez vag kompresne tlaky neodsledujes... pokial nemas merak na kompresie tak treba zajst do servisu, alebo zohnat niekoho kto ho ma a vie ho pouzit :)

Napsal: 25 srp 2011, 17:26
od toby66kw
Rav4ge píše:to mě teda asi nic pěknýho nečeká, rozvody jsem pro jistotu nechal udělat nový v listopadu a žhavící svíčky všechny vyměnit, tak leda že ten vstřik ale to už asi já sám nesvedu, a to otlakování motoru si můžu doma sám udělat přes vag? Jestli ví někdo jak?
Jakej má předvstřik :roll:

Napsal: 25 srp 2011, 17:29
od UchoTD
a čo ked len kondenzuje voda vo valcoch? a po naštartovaní ju spáli pri zmene teploty? nenapísal aký rozsah je toho dymu,v tomto pripade by sa zišlo video.

Napsal: 25 srp 2011, 17:44
od Rav4ge
2aughostino: Tak to bohužel až po výplatě :(, teď to nepůjde, pač jsem dělal nedávno spojku a poloosy
2toby66kw: to nevím jakej mám předvstřik, nevím jak to zjistit pokud se to nedá zjistit z logu z vag nebo dané motorizace co jsem na začátku uvedl, jenže když to bylo čipovaný tak by měl být upraven i předvstřik nebo se pletu?

pozoroval jsem ted doma jestli třeba nejdou bubliny do chladiče a nejdou, vše v pohodě, jsem to i natočil:
http://www.youtube.com/watch?v=aSGep49y2Zg

a ted jsem dělal pokus se startováním, dojel jsem teď domů s rozehřátým autem a zjistil jsem že stačí aby auto stálo 5-10 minut a když nastartuju tak čoud bílýho dýmu vyletí znvou..vypnu a zase nastartuju a v pohodě..zas jsem čekal 10 minut, nastartuju a zase bílej dým, další starty v pohodě..tak to vypadá že stačí aby auto chvíli stálo a první start=bílej dým, je jedno jestli za studena nebo po zahřátí, tak to jsem ještě nezkoušel a jsem z toho překvapenej :/

To ten č*rák musel hodně stočit ty kilometry nebo to musel rozhodit ten čip, protože když jsem to v r2009 kupoval,tak to mělo nalítáno 25t km auto vyleštěný jak zlato, fakt su z toho nešťastnej

Napsal: 25 srp 2011, 17:45
od Rav4ge
UchoTD píše:a čo ked len kondenzuje voda vo valcoch? a po naštartovaní ju spáli pri zmene teploty? nenapísal aký rozsah je toho dymu,v tomto pripade by sa zišlo video.
se mrkni na můj první přízpěvek, tam to video je v jakým rozsahu ten kouř je

Napsal: 25 srp 2011, 19:31
od UchoTD
Rav4ge píše:
UchoTD píše:a čo ked len kondenzuje voda vo valcoch? a po naštartovaní ju spáli pri zmene teploty? nenapísal aký rozsah je toho dymu,v tomto pripade by sa zišlo video.
se mrkni na můj první přízpěvek, tam to video je v jakým rozsahu ten kouř je
prepáč,som slepý (wallbash) :oops:

Napsal: 25 srp 2011, 19:47
od aughostino
spominal si, ze mas vag, tak si mozes skontrolovat predvstrek aj sam (tipujem kod motora AGR alebo ALH)

motor musi byt zahriaty aspon na 85°C, nastartuj motor, spoj sa s RJ motora a vyber zakladne nastavenie, vyber skupinu 000 klikni na Start a vpravo dole budes mat TDI-Graph tak na to klikni.

budes tam mat graf, na ktorom bude priesecnik dvoch zltych priamok a ten by sa mal pohybovat medzi zelenou a cervenou priamkou

skontroluj to a daj vediet ako si dopadol

Napsal: 25 srp 2011, 20:46
od jericho-3
Takže ty máš po 10 minutách tak 70 teplotu motoru a už to kouří/nespálená nafta/ a když to chytne, zavandruje motor nebo chytne ihned na 4..?